فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2947 روز پیش
بازدید 1036 بدون دیدگاه

چگونه یک اتاق باریک و غیر عریض را دکور کنیم؟

نور پردازی

مدل های مختلف اتاق نشیمن

اندازه ی اتاق و به طور کلی فضا ها، نوع دکوراسیون و چیدمانی را که می توان بر روی شان اجرا کرد را تعیین می کنند. برای فضا های گسترده و عریض می توان از بیشتر مدل های دکوراسیون مدرن یا کلاسیک استفاده کرد تا فضایی بی نظیر خلق شود. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با نحوه ی دکوراسیون فضا های باریک و دراز آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا روش های جدید و مورد تایید دکوراتور های بزرگ دنیا را برایتان به سادگی هر چه تمام ترتوضیح بدهیم. میز ناهار خوری و مبلمان خود برا اتاق نشیمن را از ایران میز میتتوانید تهیه کنید.

نور پردازی

نور یک عنصر اساسی و بسیار مهم برای هر فضایی است و نقش آن در زیبا تر بنظر رسیدن نوع دکوراسیون تان انکار نشدنی است پس بهتر است نور پردازی اتاق تان را با روش های مناسب و کارآمد و همینطور وسایل تزیینی مرتبط مانند لوستر و آباژور زیبا و شکیل انجام دهید تا تاثیر روشی که بکار برده اید دو چندان شود.

رنگ دیوار ها و وسایل

رنگ دیوار ها و وسایل

رنگ ها در بزرگتر و یا کوچکتر بنظر رسیدن فضایتان نقش بسیار مهمی دارند و از این ویژگی می توانید به نوعی استفاده کنید که فضایتان را عریض تر نشان دهید. در بین رنگ ها، رنگ سفید و طیف رنگ های روشن تاثیر بیشتری بر عریض تر نشان داده شدن فضایتان دارند و با این ترفند می توانید با همراه کردن تختخواب و روتختی تان با این رنگ زیبا، اتاق خوابی زیباتر و همینطور مدرن تر داشته باشید.

میز و صندلی

میز و صندلی

میز کامپیوتر و یا میز تحریر، کارایی بسیار زیادی در خانه های امروزی دارند. با انتخاب یک میز کامپیوتر زیبا و همینطور یک صندلی شیک، می توانید باعث شوید که اتاق تان بسیار زیبا تر دیده شود. توجه داشته باشید در صورتی که میز انتخابی تان عریض تر باشد، عرض اتاق تان هم بیشتر احساس می شود. پس در انتخاب میز تان بهتر است بیشترین دقت را داشته باشید تا در نهایت رضایت کافی را از فضایتان داشته باشید.

مبلمان

مبلمان

مبل و میز عسلی و جلومبلی، یکی از کالاهایی هستند که امروزه مدل و رنگ آنها می تواند نوع دکوراسیون کلی یک فضا را تعیین کند و حتی باعث ایجاد چیدمانی چشم نواز و جذاب و یا زشت و زننده بشود. مبلمان تان را بسته به سلیقه تان می توانید از سبک های مدرن و یا کلاسیک و قدیمی انتخاب کنید و بعد از آن بقیه ی اجزای اتاق را بر حسب آنها در فضا قرار دهید.

سرویس خواب

سرویس خواب

تختخواب های تک معمولا با مشکل نداشتن کمد و دراور و یا حتی نداشتن زیبایی و هماهنگی مواجه هستند و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که یک ست تختخواب یا یک سرویس خواب زیبا برای فضایتان انتخاب کنید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید. برای فضاهای دارای عرض کم، بهتر است تختخواب تان را طوری قرار دهید که در دو طرف آن برای قرار دادن میز پاتختی فضا باقی بماند.

مطالعه کنید:  مبلمان چرم قهوه ای

کتابخانه مدرن

کتابخانه مدرن

در اتاق نشیمن معمولا فضایی برای قرار دادن وسایلی مانند کتاب و یا گلدان مورد علاقه تان پیدا نمی کنید؟ پس بهتر است از یک کتابخانه ی مدرن و با ظاهری زیبا و در عین حال با کیفیت استفاده کنید تا این مشکل را بتوانید به راحتی حل کنید. قرار دادن کتابخانه در این نوع فضا ها، می تواند باعث پهن تر دیده شدن اتاق بشود و این امر یک گام مثبت برای شما به حساب می آید. دانستن روش تغییر اتاق نشیمن برای همگان جالب توجه است.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز