فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2640 روز پیش
بازدید 676 بدون دیدگاه

میز تحریر کم جا و مناسب

میز تحریر

مدل های میز تحریر

خرید میز تحریر کم جا کار تقریبا ساده و بی دردسری است چرا که ما معمولا به اولین مدلی که برخورد می کنیم همان را هم می خریم. میز تحریری که هم شیک باشد و هم جای کمی از فضای اتاق خواب اشغال کند خیلی کم پیدا می شود و به همین خاطر بیشتر ما به طرحی که فقط جای کمی اشغال کند راضی می شویم. اما حقیقت این است که مدل های میز تحریری که جای کمی اشغال کنند بسیار زیاد است بعلاوه هر کدام از این طرح ها ویژگی های خاص خود را دارند. بنابراین بهتر است قبل از خرید حتما به تحقیق و دیدن مدل های بیشتر در فروشگاه اینترنتی ایران میز بپردازید تا با دید بازتری میز مناسب خود را انتخاب کنید. حتی اگر قصد دارید میز خود را به نجاری حرفه ای سفارش بدهید یا میزی مدرن خریداری کنید، باز هم نیاز به ایده های مناسب و خلاقانه دارید. چیزهایی وجود دارد که شاید مخصوص شما طراحی شده باشد اما تا کنون اطلاعی از آن نداشتید. امیدواریم در مدل های زیر نمونه هایی جذاب مطابق باسلیقه تان پیدا کنید. غیر از میز تحریر , محصولات و مشخصات دیگر محصولات و خرید اینترنتی میز ناهار خوری و دیگر محصولات را در ایران میز میتوانید بیابید.

میز تحریر

میزی که مشاهده می کنید، به نام میز ابری شناخته می شود این اسم خیلی خوب ویژگی های مثبتی که میز به مخاطب ارائه می دهد را مشخص می کند. اما این ویژگی های مثبت به راحتی قابل مشاهده نیستند. نکته ویژه در مورد این میز بخش هایی است که بروی سطح آن تعبیه شده، این بخش ها پنل های فلزی به شکل ابر را نگه می دارند که برای نگهداری لوازمی مانند دفترچه، عکس، تقویم و … مورد استفاده قرار می گیرد. این میز، یک میز تحریر کم جا و کمپکت است که دارای فضای ذخیره سازی پنهان در قسمت زیر میز است. و البته این میز با ترکیب شدن با یک صندلی ارگونومیک ساده می تواند به خوبی فضای مورد نیاز برای خود را در اتاق تصاحب کند و حس زیبایی را به شما القا کند.

میز تحریر

اما خلاقانه ترین گزینه را بدون شک مدل میز منعطف نشان می دهد. این نوع میز طراحی انعطاف پذیر داشته و قابلیت جمع شوندگی دارد. اما روشی که این میز جمع می شود بسیار جالب است. میز پایه هایی ساده دارد که خیلی ساده از میز جدا شده و جمع می شود. خوبی این پایه ها این است که رنگ های بسیار متنوعی دارند از رنگ های کلاسیکی مانند سیاه، سفید، قرمز، آبی و زرد گرفته تا رنگ های مدرن تری مانند سبز، قهوه ای، نارنجی و سورمه ای همگی گزینه های بسیاری برای انتخاب رنگ در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. صندلی مورد نیاز این مدل از میز ها می تواند صندلی کانتر باشد، چرا که سبک ساخت و طراحی شان تا حدودی به هم نزدیک است. به روز کردن دکوراسیون اتاق نشیمن از جمله اولویت ها و اهمیت های دکوراسیون است.

میز تحریر

میز تحریر کم جا معمولا با طرحی خلاقانه و سه عدد کشوی کوچک و کاربردی برای نگهداری مدارک و فایل های ورقه ای ساخته می شود. پایه های میز شکلی شبیه حرف ایکس (X) داشته و معمولا میله ای نیز این دو پایه را بهم وصل می کند که برای استراحت پاها نیز می توان از آن استفاده کرد. خود میز طرحی بسیار ساده و مدرن دارد برخلاف سایر مدل های بازار که شکلی مبهم و بدون هویت دارند. مدل میز دوم نیز طرحی بسیار زیبا، شیک، ساده و کاربردی دارد. این میز با این که طرحی ساده دارد اما به راحتی می تواند در هر اتاقی به نقطه کانونی دکوراسیون آن تبدیل شود.

مطالعه کنید:  مبل چستر بخرم یا نه؟

میز تحریر

وقتی صحبت از مدل کمپکت و کم جا می شود مدل میز دیواری بهترین آپشن را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. میزهایی که به دیوار نصب شده و به صورت شناور هستند می توانند برای آپارتمان های کوچک انتخابی خارق العاده بحساب بیایند. اما مدلی که در ادامه مشاهده می کنید شکلی متفاوت نسبت به سایر میزهای شناور دارد و آن شکل منحنی است. شما می توانید قسمتی از آن را تا کرده و از فضاهای ذخیره سازی آن استفاده کنید در حالی که خود قسمت تا شده نیز نقش میز را ایفا خواهد کرد. خوبی این میزها این است که هرجایی می توانید آنرا نصب کرده و استفاده کنید. برای این مدل های میز کمپکت بهتر است از صندلی مدرن و عجیب استفاده کنید تا زیبایی شان تکمیل شود.

میز تحریر

اگر نگران افتادن وسایل از لبه های میز خود هستید میزی که در شکل بالا مشاهده می کنید بهترین مدل برای شما خواهد بود. برجستگی موجود در لبه های میز، علاوه بر اینکه از افتادن وسایل مهم دور میز جلوگیری می کند، بعنوان تکیه گاهی مناسب برای قرار دادن لوازم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این ایده خلاقانه سطح میز شما همیشه خلوت و مرتب باقی خواهد ماند. در این میز دیگر نیازی به کشوهای کوچک و کم جا که اغلب تمام لوازم در آنها بهم می خورد نیست و حتی از قرار دادن یک کمد یا قفسه در اتاق برای نگهداری وسایل کوچک خودداری می شود.

میز تحریر

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز