فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2911 روز پیش
بازدید 802 بدون دیدگاه

روش های هماهنگ سازی و دکوراسیون زیبای فضا برای فصل پاییز

فرش های زیبا

دکوراسیون پائیزی

با توجه به شروع فصل زیبای پاییز و فصل رنگارنگ شدن طبیعت، لازم دانستیم تا برایتان مطلبی جدید و کاملا مفید نسبت به تغییر دکوراسیون فضای خانه برای فصل پاییز قرار بدهیم تا شما را برای داشتن خانه ای هرچه زیباتر و به روز تر همراهی کنیم. همانطور که می دانید تنوع رنگ ها در پاییز به حداکثر میزان خود می رسد از این رو بهتر است شما هم به فکر ایجاد تنوع و تضاد رنگی در فضایتان باشید تا بتوانید از این فصل فوق العاده، لذت کافی را ببرید. اگر می خواهید خانه تان را تغییر بدهید و یا متد های جدید دکوراسیون فضاهای خانگی را بدانید با ما همراه باشید. میز ناهار خوری مناسب دکوراسیون خود را در ایران میز بیابید. همچنین تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات را در ایران میز میتوانید خریداری کنید.

فرش های زیبا

هماهنگی همیشه به عنوان یک موضوع بسیار مهم در دکوراسیون فضاهای خانگی مطرح می شود اما در این مورد ما به شما پیشنهاد می کنیم از تضاد و کنتراست رنگ ها در مقیاس وسیع استفاده کنید چرا که این تضاد فضایتان را تغییر خواهد داد. از جمله وسایلی که تاثیر بسیار زیادی در تغییر اتاق نشیمن دارد انواع فرش و قالی است. در یک متد معروف پیشنهاد شده است که فرش تان را با رنگ غالب و یا رنگ دیوار پشتی آن هماهنگ کنید اما نه بطوریکه کاملا یکسان باشد سپس می توانید از دو عدد صندلی راحتی با رنگ کاملا متفاوت استفاده کنید و این رنگ می تواند زرد، نارنجی و یا قرمز باشد چرا که این رنگ های شاد می توانند فضایتان را گرم تر و زیباتر نشان بدهند.

مبلمان متفاوت

مبلمان متفاوت

مبلمان همیشه به عنوان یکی از مهم ترین وسایل فضای اتاق نشیمن به حساب می آیند پس بهتر است از مبلمان با رنگ زیبا و یا طرح شیک استفاده کنید چرا که همین انتخاب مبلمان تان می تواند شخصیت فضایتان را تعیین کند. در ضمن میز عسلی تان را بهتر است از مدل های شیشه ای و فلزی انتخاب کنید و هرچه شفافیت و درخشندگی آن محسوس تر باشد تاثیر و زیبایی آن بیشتر خواهد بود. از طرفی نور پردازی مناسب و قوی را فراموش نکنید چرا که بدون وجود نور پردازی مناسب، زیبایی و کیفیت چیدمان فضایتان کاملا بی اثر خواهد بود و تاثیر خود را نخواهد داشت و در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از لوستر های مدرن و زیبا و آباژور های متفاوت با شید های جذاب در فضایتان به خوبی استفاده کنید تا تغییرات خانه تان چشمگیر و محسوس تر شود.

قفسه و کتابخانه ی مدرن

قفسه و کتابخانه ی مدرن

در اتاق نشیمن بیش از هر جای دیگری وسایل تزیینی وجود دارد از این رو بهتر است از قفسه های مدرن در اتاق نشیمن تان استفاده کنید که علاوه بر اینکه می توانید وسایل کوچک و زیبایتان را در آن قرار دهید، همچنین جایگاه بسیار مناسبی برای قرار دادن کتاب ها و مجله های مورد علاقه تان باشد. این ترکیب برای یک بعدازظهر پاییزی بسیار مناسب است به طوریکه می توانید بر روی صندلی راحتی ارگونومیک تان نشسته و با خواندن کتاب مورد علاقه تان و نوشیدن یک فنجان چای از این فصل زیبا لذت ببرید.

مطالعه کنید:  مدل های ماندگار و محبوب دکوراسیون فضاهای خانگی

تختخواب

تختخواب

حالا می خواهیم درباره ی مهم ترین وسیله ی اتاق خواب صحبت کنیم و این وسیله چیزی نیست بجز تختخواب که شما به طور میانگین هشت ساعت از زمان شبانه روزتان را بر روی آن استراحت می کنید پس بهتر است نسبت به انتخاب کالایی که حدودا ۱/۳ زمان تان را بر روی آن سپری می کنید نهایت دقت را داشته باشید و تختخواب خود را از مدل های با کیفیت و شیک انتخاب کنید و علاوه بر آن از تشک مناسب و طبی استفاده کنید.

روتختی با رنگ شاد

روتختی با رنگ شاد

درست است که تختخواب یکی از مهم ترین وسایل هر اتاق خوابی است اما بهتر است بدانید که بدون داشتن روتختی مناسب این وسیله بسیار ساده جلوه می کند و نمی توانید ظاهری شیک و خواستنی را انتظار داشته باشید. در ضمن بهتر است بین روتختی و تختخواب تان یک تضاد و هماهنگی بسیار ماهرانه رعایت شود. در صورتی که می خواهید هماهنگی فضایتان به حداکثر میزان خود برسد می توانید از یک سرویس خواب زیبا استفاده کنید و سپس روتختی شیک و متضادی را برای سرویس خواب تان انتخاب کنید. گفتنی است که پرده های رنگارنگ و یا پرده هایی که رنگ هایی جیغ و تند دارند می توانند یک انتخاب بسیار مناسب و هوشمندانه برای فصل رنگ ها باشند.

کمد شیک

کمد شیک

کمد و دراور یکی از کاربردی ترین وسایل اتاق خواب بوده بطوریکه بدون وجود یک کمد و یک دراور جادار و زیبا، فضایتان هیچگاه منظم نخواهد بود و زیبایی فضایتان بسته به همین نظم موجود در فضاست. در خانه هایی که با مشکل کمبود جا برای قرار دادن کمد ودراور به صورت مجزا مواجه هستند، بهتر است از کمد های کشودار استفاده کنند. اما اگر در اتاق خواب تان به اندازه کافی فضا دارید به شما پیشنهاد می کنیم از کمد و دراور هر کدام بصورت مجزا استفاده کنید چرا که به مرور زمان و با زیادتر شدن حجم لباس هایتان حتما به این فضای اضافی نیاز پیدا خواهید کرد. خواندن مقاله دکوراسیون فضا با رنگ آبی خالی از لطف نیست.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز