فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2543 روز پیش
بازدید 908 بدون دیدگاه

طراحی دیوار بخش دوم

دیوار

در بخش اول سری ” طراحی دیوار ” درباره ی سه مدل و روش تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از موادی چون سنگ آنتیک، چوب و کاغذ دیواری صحبت کردیم. در این بخش میخواهیم با دیگر متد ها و انواع دیگر متریال مناسب برای فضای اتاق نشیمن برایتان صحبت کنیم. پس اگر قصد ایجاد تغییری موثر و کارآمد در فضایتان دارید و یا به این زمینه ی تخصصی علاقه دارید با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین و مهم ترین نکات را در اختیار شما قرار بدهیم. در ایران میز به راحتی میتوانید مشخصات و قیمت سرویس خواب و دیگر محصولات را به راحتی مشاهده کنید.

 

دیوار

همانطور که گفته شد استفاده از سنگ ها باعث ایجاد حس مدرن بودن در ذهن بیننده می شود اما ممکن است طرح های محدود سنگ ها نتواند شما را راضی کند. از این رو گزینه ی بعد برای شما استفاده از انواع کاشی با طرح ها و رنگ ها مختلف است؛ از کاشی های تک رنگ ساده گرفته تا مدل های دارای چند رنگ و سه بعدی همه و همه می توانند به خوبی در فضای اتاق نشیمن بکار بروند اما میزان تاثیر مثبت و یا منفی آنها تماما به میزان مهارت دکوراتور، سلیقه ی افراد و کیفیت متریالی که در طراحی دکوراسیون بکار می رود بستگی دارد. برای مثال به هنگام خرید یک میز تلویزیون برای اتاق نشیمن تان مدل ها و سبک های مختلفی را شاهد خواهید بود که هرکدام ویژگی، ابعاد، رنگ و کیفیت متخص به خود را دارد. از مدل های میز تلویزیون سکوریت و شیشه ای گرفته تا میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون پشت دار، همگی می توانند انتخاب های مناسبی برای اتاق نشیمن باشند در صورتی که بتوانید هماهنگی مناسبی میان میز تلویزیون و دیگر وسایل فضایتان همچون مبلمان، آباژور، ساعت ایستاده و … برقرار کنید. علاوه بر هماهنگی میان اجزای موجود در فضا، کیفیت هر قطعه اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورت استفاده از وسایل بی کیفیت در فضا، بعد از مدتی کوتاه بایستی دوباره برای خریدن وسایل جدید اقدام کنید و این امر خود بسیار هزینه بر بوده و از جنبه ی مالی اصلا به نفع شما نخواهد بود. همین موضوع درباره ی کاشی های مورد استفاده در طراحی دیوار های اتاق نشیمن تان اهمیت پیدا می کند.

دیوار

استفاده از کاشی های با کیفیت و خوش ساخت در گام اول خریدی گران و پر هزینه خواهد بود اما بهتر است همزمان از یک جنبه ی دیگر هم به این موضوع نگاهی بیندازید؛ اگر با پرداخت هزینه ای معقولانه کاشی های با کیفیت بالاتری انتخاب کنید، انتخاب هایتان سال های بیشتری برای شما کارآیی خواهند داشت و نیازی به تعویض و تعمیر دوباره ی دیوار ها پس از مدت یک یا دوسال نخواهید داشت. از جمله ویژگی های کاشی برای فضای اتاق نشیمن می توان به انعکاس مطلوب صدا، طراحی منظم و دقیق بر اساس ابعاد ریاضی و حتی ابعاد فضایی اشاره کرد. به طوریکه قسمت اعظم کاشی های تولید شده برای فضای اتاق نشیمن را عموما کاشی های با ابعاد نامنظم تشکیل می دهند که این موضوع نشان دهنده ی این است که چنین روشی بسیار محبوب بوده و یکی از چالش برانگیز ترین متد ها برای طراحی انقلابی در اتاق نشیمن به حساب می آید. در کنار این نوع و سبک از طراحی بهتر است از وسایل مدرن و چندکاره نیز استفاده کنید، وسایلی چون مبل تختخوابشو و کتابخانه مدرن می توانند انتخاب هایی کاملا درخور و زیبا برای فضای شما باشند.

مطالعه کنید:  خرید مبل راحتی نسکافه‌ای

دیوار

گزینه ای که در آخر به عنوان ساده ترین و به نوعی ارزان ترین راه حل برای طراحی دیوار های اتاق نشیمن به کار می رود، رنگ آمیزی دیوار ها می باشد. رنگ آمیزی دیوار های اتاق نشیمن همواره به عنوان یکی از ساده ترین روش ها برای اتاق های مختلف خانه ها بکار می رود اما رنگ های معمول و تکراری طیف قهوه ای، سفید و کرم مدت هاست دیگر کارایی و کاربرد چندانی از نظر متخصصین و طراحان دکور ندارند مگر در مواردی که بتوان آنها را با رنگ های متضاد، هماهنگ و یا خنثی همراه کرد که از این موضوع صرفه نظر می شود و همین کوتاهی باعث دیده نشدن نتیجه ی مطلوب در طراحی و تغییر فضا می شود. از جمله رنگ هایی که به صورت جنجالی می تواند تاثیر خود را بر فضا به نمایش بگذارد، ترکیب دو رنگ پرطرفدار خاکستری و سفید است. این ترکیب رنگ بی نظیر بایستی با شرایطی چون نورپردازی کناری پرنور و لوستر های درخشان همراه شود و از وسایلی مانند بوفه و استند و صندلی راحتی شکیل در کنار آن استفاده شود تا زیبایی آن به نهایت خود برسد. برای تکمیل توضیحات مقاله طراحی دیوار بخش اول را مطالعه کنید.

دیوار

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز