فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2650 روز پیش
بازدید 607 بدون دیدگاه

به روز کردن دکوراسیون اتاق نشیمن

نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ یا رنگ ‌هایی که برای دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب می‌ کنید، بر حالت و احساس میهمانان شما و کسانی که در فضا به سر می‌ برند تاثیر می‌گذارد. رنگ‌ ها به نسبت ماهیت گرم یا سردی که دارند و همچنین میزان شدت‌ شان می‌ تواند آرامش‌ بخش یا انرژی‌ زا باشند. می‌توانید رنگ‌ های مختلف را به وسیله عناصر گوناگون در اتاق وارد سازید، رنگ‌ های موجود را تعدیل کنید و در احساس حاکم بر اتاق تحول ایجاد کنید. اتاق نشیمن یک فضای عمومی است و معمولا دیوار های اتاق نشیمن بیش از دیوار های فضاهای دیگر آسیب می‌بینند. زمانی که دیوارها زخمی و ناسالم باشند نیز جلوه کل دکوراسیون فضا ناخوشایند و نا زیبا می‌شود. نوسازی و لکه‌ گیری دیوارها و سقف در اتاق نشیمن یکی از راه‌ های زیباسازی و ایجاد تحول در جلوه ی دکوراسیون این فضاست. تمامی محصولات مبلمان و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز میتوانید بیابید و مشخصات و قیمت سرویس خواب , میز ناهار خوری و … مشاهده کنید.

نشیمن

کف‌ پوش یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون اتاق نشیمن است. به کف‌ پوش اتاق نشیمن خود نگاه کنید. اگر نیاز به نوسازی و تعمیر دارد این کار را انجام دهید، اما اگر قدیمی و فرسوده شده، بهتر است آن را تعوبض کنید چرا که بهترین و گران قیمت ترین مبلمان و ست جلومبلی و میز عسلی نیز در صورتی که بر روی کف پوش نامناسب قرار بگیرند نمی توانند زیبایی خود را به خوبی نشان بدهند. کف‌ پوش اتاق نشیمن باید راحت و در عین حال بادوام و مقاوم باشد. انواع مناسب سنگ‌، سرامیک، پارکت و لمینت می‌توانند گزینه‌ های مناسبی برای کف‌ پوش اتاق نشیمن باشند. اگر اتاق نشیمن نقطه کانونی ندارد، برای دکوراسیون آن یک نقطه کانونی در نظر بگیرید. وجود نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن، به دکوراسیون مرکزیت و انسجام می‌دهد. عناصری که می‌توانند به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شوند عبارتند از: شومینه یا سیستم صوتی مجهز و کامل یا حتی یک پنجره زیبا بامنظره‌ای زیبا و خیره‌کننده. مهم آن است که به عنصری که در جایگاه نقطه کانونی قرار می‌گیرد به خوبی پرداخته شود. میز تحریر کم جا و مناسب لازمه هر دکوراسیونی است.

نشیمن

اتاق نشیمن یک محیط اجتماعی و عمومی است؛ از این رو باید فضا برای گپ و گفت‌ و گو های صمیمی و راحت آماده شود. مبلمان را به صورت گروهی دور هم بچینید، به گونه‌ای که کسانی که دور آن نشسته‌ اند به آسانی همدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند. همچنین بهتر است از یک یا چند صندلی راحتی و کتابخانه نیز استفاده کنید تا زیبایی فضایتان دوچندان شود. در صورت امکان، بیش از یک گروه گفت‌ و گو در دکوراسیون اتاق نشیمن تشکیل دهید تا افراد مختلف بتوانند جدا از گروه دیگر به گفت‌ و گو و معاشرت بپردازند. اگر مدت بسیار زیادی است که از پرده ‌های فعلی در دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنید، دیگر زمان آن رسیده که آن‌ ها را با پرده ‌ای تازه با مدل و رنگی جدید عوض کنید و حتی اگر مشکل دید و حریم خصوصی را ندارید، می‌توانید چهارچوب پنجره‌ها را عوض و نو کنید و هیچ پوششی نیز برای آن قرار ندهید.

مطالعه کنید:  راهنمای خرید بوفه و ویترین خانگی

نشیمن

اگر سیستم صوتی و تصویری شما بسیار قدیمی و پراکنده است، بهتر است جای آن را با یک سیستم صوتی و تصویری جدید و مجهز به فناوری روز عوض کنید و یک مرکز صوتی و تصویری زیبا و مجهز را به وجود آورید. آثار هنری و همچنین کلکسیون‌ های زیبا می‌ توانند به دکوراسیون اتاق نشیمن شما جذابیت و هویت دهند. آثار هنری می‌تواند انواع تابلو ها و مجسمه ‌های زیبا باشد. کلکسیون نیز می‌تواند مجموعه‌ ای از قاب عکس ‌های خانوادگی زیبا باشد که به گونه‌ ای زیبا دور هم جمع شده‌اند. می‌ توانید به جای یک تابلوی بزرگ از تعدادی تابلوی کوچکتر به صورت گروهی استفاده کنید. هرگاه قصد نصب تابلویی بر دیوار داشتید فراموش نکنید که باید آن را در سطح دید افراد قرار دهید. افراد نباید برای دیدن تابلو سرشان را بالا بگیرند. برای تکمیل زیبایی آثار هنری دلخواهتان بایستی از نور کافی در فضایتان برخوردار باشید و برای این کار می توانید از انواع آباژور استفاده کنید تا علاوه بر تامین نور مناسب برای فضای اتاق نشیمن تان، زیبایی آن را نیز بهبود بخشد.

نشیمن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز