فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2681 روز پیش
بازدید 1177 بدون دیدگاه

طراحی اتاق گیمینگ – بخش اول

گیمینگ

دکوراسیون اتاق گیمینگ

صنعت بازی‌ های ویدیویی به واسطه سبک هنری خاص و ویژگی‌ های بی‌ مانند خود نسبت به دیگر هنر های شناخته شده، فرصت مناسبی برای بروز دادن خلاقیت نهفته و ایده‌ های هنرمندانه را فراهم می‌کند. با بهره‌گیری از تجربیات لذت‌ بخشی که در طی انجام بازی‌ های ویدیویی مختلف بدست آورده‌اید، می‌توانید فضای کسل‌ کننده و تک‌ بعدی محل زندگی‌ تان را به مکانی لذت‌ بخش، سرشار از بدعت‌ ها و منحصر به‌ فرد تبدیل کنید. استفاده از بازی‌ های ویدیویی در طراحی دکوراسیون داخلی طیف وسیعی از رنگ‌ آمیزی، کاغذ دیواری، پوستر، اکشن فیگورها و دستگاه‌ های آرکید را در بر می‌گیرد که هرکدام تاثیر به‌سزایی در تغییر فضا دارند.در واقع میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید به هیچ عنوان مهم نیست، زیرا که با عنصر خلاقیت می‌توانید این مشکل را از سر راه بردارید و از ارزان‌ ترین اجناس بهترین استفاده را ببرید. حتی می‌ توانید دکوراسیون مبتنی بر بازی‌ های ویدیویی را تنها به یک اتاق محدود نکنید و در دیگر بخش‌ های خانه از آشپزخانه تا اتاق خواب، از این هنر ناب لذت ببرید. اما چگونه می‌ توان با کمترین امکانات بین یک اتاق معمولی و اتاق مبتنی بر بازی ویدیویی تفاوت ایجاد کرد؟ پاسخ دمیدن روح بازی ویدیویی به دکوراسیون هرچند ساده است. در ادامه با چندیندکوراسیون داخلی برتر که براساس بازی های ویدیویی طراحی شده‌اند یا روح بازی‌های ویدیویی در آن‌ها دمیده شده است آشنا می‌شویم پس با تیم تحریریه ایران میز همراه باشید. محصولات زیبای چوبی خود را از ایران میز تهییه بفرمایید , همچنین میتوانید مشخصات و قیمت سرویس خواب و دیگر محصولات را مشاهده کنید.

گیمینگ

برای آنکه علاقه‌ تان به بازی‌ های ویدیویی به خصوص بازی‌ های کلاسیک را نشان دهید، لازم نیست که متحمل هزینه‌ های زیادی شوید و تنها با دو استیکر دیواری، چندین مجسمه در کمد دیواری و یک روتختی و بالشت ساده می‌توانید به هدف خود برسید. رنگ‌بندی و سایز استیکر های دیواری بسیار اهمیت دارد، زیرا که در صورت تک‌ رنگ بودن پس زمینه، استفاده از استیکر های بیش از حد رنگارنگ تاثیر منفی خواهد داشت. همچنین اگر استیکر بیش از اندازه بزرگ یا کوچک باشد، نتیجه‌ای جز سردرگمی نخواهد داشت.

گیمینگ

اما برخی از طرفداران بازی‌های ویدیویی، علاقه دارند که محل زندگی خود را تماما وقف یک بازی خاص کنند و در این راه از تمام توان خود استفاده می‌کنند. همانطوری که در تصویر اتاق الهام گرفته شده از بازی “انگری بردز” مشاهده می‌کنید؛ تمامی جنبه‌ های مختلف دکوراسیون از سرویس خواب گرفته تا صندلی ارگونومیک و میز تحریر و… بر اساس این بازی انتخاب شده‌اند که از بین آن‌ ها می‌توان به پوستر ها، کاغذ دیواری، تختخواب و برچسب کمد اشاره کرد.

گیمینگ

یکی از راه‌ های بهره‌گیری از خلاقیت در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از مراحل مختلف بازی‌ های ویدیویی است و در این بین، بازی‌ “ماریو” برخی از برترین طراحی‌ های مراحل را به خود اختصاص داده‌اند. همانطوری که در تصویر بالا می‌بینید، علاوه بر استفاده از مراحل به عنوان کاغذ دیواری، می‌توانید پله‌ ها و کف را نیز بر این اساس رنگ‌ آمیزی کرده و از استیکر های دیواری که از بازی‌ های کلاسیک الهام گرفته شده است استفاده کنید. در ادامه طراحی اتاق گیمینگ بخش دوم را مطالعه فرمایید.

مطالعه کنید:  خرید مبل شزلون

گیمینگ

دکوراسیون های داخلی که در ادامه مشاهده می‌کنید به معنای واقعی کلمه منحصر به‌ فرد هستند. هر یک از این دکوراسیون ها تم و پیش‌ زمینه خاصی دارند. تصویر سمت راست به زیبایی فضای بازی‌ سراها و باشگاه‌ های کلاسیک را تداعی می‌کند. تمامی ویژگی‌ های مختلف این دکوراسیون با یکدیگر تطابق دارند و نقش مهمی را در فضا سازی ایفا می کنند. در طراحی این دکوراسیون برای هر دو گروه طرفداران بازی‌ های مدرن و علاقه‌ مندان به بازی‌ های کلاسیک، فضای مناسب در نظر گرفته شده است. نادیده گرفتن تاثیر هنر های خیابانی در تغییر ذائقه عوام و شهرت بی‌حد و حصر هنر گرافیتی، بسیار دشوار است و در بین بازیکنان، افرادی وجود دارند که علاقه وافری به این سبک از هنر دارند. بر همین اساس، می‌توان دکوراسیون داخلی را با ترکیب هنر های خیابانی و عناصر موجود در صنعت بازی‌ های ویدیویی خلق کرد. همانطوری که در تصویر بالا می‌بینید، هنر گرافیتی فضایی را خلق کرده که کمتر نمونه آن در طراحی دکوراسیون داخلی منازل دیده شده است. استفاده درست از رنگ‌ها در گرافیتی، نورپردازی و صندلی‌ ها، بدون تردید یکی از برترین طراحی‌ ها را پدید آورده است.

گیمینگ

.همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز