فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2771 روز پیش
بازدید 970 بدون دیدگاه

انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب – قسمت دوم

کاغذ دیواری

مدل های کاغذ دیواری

در قسمت اول از سری مقاله های ” انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب ” درباره ی دکوراسیون تیره و روشن برایتان مطالب و روش هایی را بیان کردیم و در ادامه ی این سری از مقالات می خواهیم شما را با روش ها و الگو های دکوراسیون مناسبی آشنا کنیم تا بوسیله ی آنها بتوانید فضای اتاق خوابتان را با سبک دکوراسیون چند رنگ تغییر دهید. اگر می خواهید درباره ی اصول دکوراسیون بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روش ها کارآمد آشنا کنیم. یک کاغذ دیواری مناسب در حال میتواند با میز تلویزیون زیبای شما ترکیب خوبی را رقم بزند.

کاغذ دیواریدکوراسیون رنگی

در دکوراسیون اتاق خواب همواره بیشترین تمرکز دکوراتور بر انتخاب رنگ ها و ایجاد رابطه ای زیبا میان آنها و دیگر اجزای اتاق خواب مانند تختخواب، روتختی، آباژور قرار دارد چرا که بخش های مهمی از قبیل نور پردازی، دکوراسیون سطوح و حجمی اتاق خواب تماما به این وسایل بستگی دارد و بایستی میزان روشنایی، رنگ انتخاب شده برای سطوح بزرگ، میزان فضای اشغال شده توسط وسایلی مانند تختخواب، کمد و دراور به خوبی کنترل شود تا نتیجه ی دکوراسیون بهترین حالت ممکن برای آن فضا باشد. از جمله نکات پنهانی که هر طراح داخلی آن را به خوبی رعایت می کند انتخاب وسایل با سبک های یکسان و یا هماهنگ است. بهتر است از ترکیب وسایل با سبک های مختلف در کنار یکدیگر خودداری کنید چرا که باعث بر هم زدن نظم و هماهنگی فضا می شود و زیبایی دکوراسیون را به هم میزند.

کاغذ دیواری

در بخش های دیگر این فضای دوست داشتنی می توان وسایلی مانند صندلی راحتی، مبل تختخوابشو، میز کامپیوتر، میز تحریر و کتابخانه قرار داد. در دکوراسیون مدرن کتابخانه دوبعدی و کتابخانه پلکانی بسیار محبوب است و همینطور بجز کتاب و مجله ی مورد علاقه تان می توانید مجسمه مورد علاقه تان را در آن قرار دهید تا زیبایی فضایتان چندین برابر شود. همچنین در کنار یک کتابخانه ی شیک و با کیفیت، به یک صندلی راحتی ارگونومیک و زیبا نیز نیاز خواهید داشت تا به هنگام مطالعه بر روی آن نشسته و یا پس از انجام دادن فعالیت ها و کارهایتان، بتوانید دقایقی را بر روی صندلی نرم و راحت خود نشسته و استراحت کنید.

کاغذ دیواری

برخی اوقات وجود دارند که خستگی بدنی و عضلانی به قدری نیستند که نیاز به خوابیدن چند ساعته باشد و یا وقت کافی برای مرتب کردن تختخواب و خوابیدن بر روی آن نیست و مبل تختخوابشو دقیقا برای این وضعیت ساخته شده است تا در کمترین زمان برای خوابیدن شما و استراحت های کوتاه مدت تان آماده شود و به سرعت و تنها در چند حرکت دوباره به حالت اولیه ی خود یعنی مبل برگردد. این سبک از مبلمان برای آپارتمان های کوچک و جمع و جور بسیار مناسب هستند چرا که با وجود اشغال فضای یک ست مبلمان، می توانند در نقش یک تختخواب راحت نیز برای شما ایفای نقش کنند.

کاغذ دیواری

میز کامپیوتر و میز تحریر که بیشتر در فضای اتاق خواب نوجوانان بکار برده می شود، می تواند با انتخاب شکل و رنگ مناسب به عنوان یک کالای تاثیر گذار در طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون محسوب شود و با استفاده از یک صندلی ارگونومیک و زیبا می توان آن را به خوبی با دیگر اجزا هماهنگ کرد. استفاده از کاغذ دیواری با رنگ های گرم می تواند بهترین گزینه برای اتاق نوجوانان باشد و در اتاق خواب زوج نیز بهتر است از طیف رنگی کرم تا قهوه ای استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر مناسب ترین کاغذ دیواری بخش اول را مطالعه بفرمایید.

مطالعه کنید:  چوب و خواص آن

کاغذ دیواری

همچنین می توانید نظرات سازنده و پر اهمیت خود را با ما در میان بگذارید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بهره مند سازید. صبورانه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم. گفتنی است که تمامی وسایل دکوراسیون مورد نیاز برای فضای خانگی، اداری و تجاری تان را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایران میز بصورت آنلاین خریداری کرده و بصورت ارسال رایگان و با ویژگی پرداخت در محل و همینطور حمل طبقات و نصب رایگان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن تحویل بگیرید. کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش ما در ساعات اداری در خدمت شما هستند تا در صورت نیاز محصولتان را با تغییرات دلخواه تان سفارش بدهید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز