فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2754 روز پیش
بازدید 625 بدون دیدگاه

نور پردازی اتاق نشیمن – قسمت سوم

نور پردازی

تاثر نور پردازی در دکوراسیون

در بخش های قبل از سری مقالات “نور پردازی اتاق نشیمن” راجع به نورپردازی میانی و نور پردازی افقی از بالا ( نور پردازی سقفی ) به طور کامل برایتان توضیح دادیم و در این بخش می خواهیم در باره ی تاثیر و چگونگی دکوراسیون با روش نور پردازی از پایین و همینطور روش های متفاوت نور پردازی را برایتان توضیح بدهیم. اگر می خواهید بیشتر از قبل راجع به سبک های نور پردازی و دکوراسیون اتاق نشیمن بدانید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که بیش از ۱۰ روش بسیار کاربردی و سریع را به خوبی بررسی کرده ایم و می خواهیم آن ها را به ساده ترین روش ممکن برایتان بازگو کنیم. میز ناهار خوری ارزان قیمت و انواع وسایل مورد نیاز برای یک نور پردازی خوب را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

نور پردازی

نور پردازی میانی

نور پردازی میانی همواره یکی از محبوب ترین روش های مورد استفاده برای فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی بوده اsت، چرا که به سادگی و در کمترین زمان می توان آن را اجرا کرد، از طرفی با استفاده از وسایل مناسب و کالای های هماهنگ مانند مبلمان و میز عسلی و جلومبلی، کتابخانه، میز تلفن، میز تلویزیون و ساعت ایستاده، این نور پردازی را به خوبی انجام داد و نتیجه ای خارق العاده انتظار داشت. از سوی دیگر، بهتر است به میزان روشنایی وسایل نور پردازی تان مانند آباژور، لوستر و نور پردازی های مخفی، دقت کافی را داشته باشید چرا که اگر میزان نور کم باشد، باعث رنجشش افراد و ایجاد خستگی چشم و سردرد می شود و حتی اگر بیشتر از میزان مورد نیاز باشد، این حس اغراق می تواند به سادگی افراد را از درک زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن تان بازدارد. در بخش نور پردازی تان بایستی دقت داشته باشید که زاویه قرار دادن لامپ، آباژور، لوستر و یا هر وسیله ی نور پردازی و تامین کننده ی نور، می تواند کاملا تاثیر آن را دگرگون کند. برای مثال اگر از لامپ ال ای دی برای روشن تر کردن فضای اتاق نشیمن استفاده می کنید، بایستی ارتفاعی بیشتر از ۲ متر داشته باشد و حتما در پوشش و یا شیدی مات دکوراسیون شود تا از ایجاد نقاط پر رنگ و آزار دهنده برای چشم جلوگیری کند. برا کسب اطلاعات بیشتر مقاله نورپردازی اتاق نشیمن بخش دوم را مطالعه کنید

نور پردازی

نور پردازی افقی از بالا ( نور پردازی سقفی )

ساده ترین متد برای نور پردازی افقی از بالا و یا نور پردازی سقفی، می تواند لامپ ساده باشد و یا استفاده از پروژکتور های خانگی و با شیشه ی مات، که بصورت کاملا زیبا در سقف قرار داده می شوند و به راحتی می توانند بخش بسیار وسیعی از اتاق نشیمن و یا راهرو را پوشش دهند، بطوریکه با استفاده از نور و روشنایی آنها برای مطالعه، عملا احساس مطالعه زیر آفتاب را خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم از ترکیب نور های سفید و مهتابی با رنگ های گرم و آفتابی به هارمونی مورد نظرتان برای فضای اتاق نشیمن تان دست پیدا کنید تا از یکنواختی فضا و نور های تک رنگ که معمولا باعث آزار چشم می شوند جلوگیری کنید. هم چنین استفاده از نور های تک رنگ می توانند باعث بد دیده شدن رنگ وسایلی مانند صندلی راحتی، میز ناهارخوری و دیگر وسایل مانند مبلمان تختخوابشو شوند و حتی بهترین و زیباترین رنگ ها را به بدترین شکل ممکن نمایش دهند.

مطالعه کنید:  روش های هماهنگ سازی و دکوراسیون زیبای فضا برای فصل پاییز

نور پردازی

شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذاری و یا مقاله ی مورد نظر خود را درخواست بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از روش های به روز و کارآمد، مطالبی بسیار مفید و تاثیر گذار تهیه و تدوین کنیم.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز