فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2823 روز پیش
بازدید 804 بدون دیدگاه

انتخاب و خرید دراور زیبا و مناسب

دراور

مدل های دراور

فضای خانگی و دکوراسیون آن به عنوان اصلی ترین دغدغه ی هر فرد به هنگام ایجاد تغییر و یا چیدمان کردن یک خانه است. این چیدمان کردن جلوه های گوناگونی دارد؛ از تغییر دادن بخش های کوچک و وسایل جرئی گرفته تا رنگ آمیزی کردن اتاق ها و راهروها، همه و همه میتوانند چالش برانگیز باشند و بایستی در نهایت دقت و ظرافت انجام بپذیرند. اگر میخواهید تغییری در فضای خانه تان ایجاد کنید و این تغییر به بهترین حالت ممکن باشد، بهتر است با تیم دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا روش های مختلف و دقیق برای تغییر دکوراسیون را به خوبی برایتان توضیح دهیم و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای انتخاب و خرید مناسب ترین کمد و مناسب ترین بایستی فاکتور های متنوعی را مد نظر قرار داد تا بتوان بهترین خرید ممکن را داشت. در ادامه این فاکتور ها را برایتان بیان خواهیم کرد.مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و دراور را در ایران میز بیابید.

دراور

ویژگی های یک دراور خوب

یک دراور مناسب و زیبا، ویژگی های مشخصی دارد که به راحتی توسط هر فرد قابل تشخیص هستند و انتخاب یک دراور مناسب برای هر فضایی کاملا به سلیقه ی فرد و سبک دکوراسیون انتخابی توسط او بستگی دارد و این قاعده درباره ی دیگر وسایل مانند میز تلویزیون، میز کامپیوتر، مبلمان، میز تلفن، آباژور و… نیز به درستی وجود دارد. از جمله ی این ویژگی ها می توان به ارتفاع کشوها، عمق کشوها و تعداد کشوها اشاره کرد. به طور معمول دراور ها را بصورت شش کشو و یا هفت کشو طراحی و به بازار عرضه می کنند. ارتفاع دراور ها می تواند بسیار تعیین کننده باشد برای مثال ممکن است شما بخواهید علاوه بر لباس هایتان، یه هدفون را در کشوی دراورتان قرار بدهید. در صورتی که ارتفاع کشو ها به اندازه ی کافی نباشد، شما بغیر از لباس ها و وسایل کوچک تان، نمی توانید وسایل بزرگ تری را در آن قرار دهید و این می تواند به عنوان یک مشکل تلقی شود.

دراور

رنگ مناسب همیشه به عنوان یک عامل جذب کننده بوده و هست بطوریکه ممکن است حتی برای خود شما هم پیش آمده باشد که یک کالا را تنها بخاطر رنگ جذابش خریداری کرده باشید و یا در مقایسه ی چند کالا، همیشه کالایی برنده خواهد بود که رنگ زیباتری داشته باشد. معجزه ی این ویژگی به حدی قدرتمند است که می تواند دکوراسیون تان را متحول کند و آن را بسیار زیباتر نشان دهد.

دراور

طرح و شکل ظاهری دراور انتخابی تان، می تواند معرف شخصیت شما باشد. طرح های شلوغ و مفهومی، نشان دهنده ی شخصیت های درونگرا هستند و طرح های ساده و گاها بسیار ساده، نمایانگر شخصیت های آرامش طلب هستند. بسته به سلیقه تان، می توانید نسبت به انتخاب دراور برای فضایتان اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم دراورتان را با تختخواب و حتی میز تحریر و یا میز کامپیوتر تان هماهنگ کنید تا زیبایی فضایتان بیشتر دیده شود. شاید برایتان جالب باشد که در باره صندلی اپن و ویژگی های آن بیشتر بدانید.

مطالعه کنید:  صندلی اوپن کلاسیک

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز