فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2871 روز پیش
بازدید 668 بدون دیدگاه

ترفند های سریع و کارآمد برای استفاده از کل فضای خانه

تختخواب

فضای خانه

فضای خانه گاهاٌ با وسایل نامناسب اشغال می شود و پس از آن دیگر جایی برای وسایل مفید و حتی ضروری وجود نخواهد داشت از این رو می خواهیم این مشکل را در کنار شما برطرف کنیم. ممکن است تا به حال برایتان پیش آمده باشد که فضای خانه تان با حداقل وسایل تان پر می شود و عملا هیچ وسیله ی دیگری را نمی توانید در هیچ کدام از اتاق ها بجز انباری قرار دهید. با ما همراه باشید تا با بهره گیری از روش های مدرن و به روز، شما را برای داشتن اتاق خوابی منظم و زیبا همراهی و راهنمایی کنیم. میز تلویزیون و سرویس خواب و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بیابید.

تختخواب

تختخواب معمولا اصلی ترین عضو اتاق خواب است به نحوی که نبودن آن در فضای اتاق خواب تقریبا غیر ممکن است لذا به شما پیشنهاد می کنیم یک تختخواب با اندازه ی مناسب و ترجیحا جمع و جور انتخاب کنید تا فضای اتاق خواب تان تغییر کند و در نار آن از دیگر وسایل تزیینی بهره ببرید و فضایتان را هماهنگ و شیک دکور کنید.

 

دراور

دراور

فضای خانه با وجود وسایل بسیاری می تواند متحول شود که از جمله ی آنها می توان به کمد و دراور اشاره کرد چرا که در عین حال که فضای کمی را اشغال می کنند؛ وسایل زیادی مانند لباس هایتان را در خود جای دهند و نظم خارق العاده ای را به اتاق خوابتان هدیه کنند.

 

کتابخانه و قفسه

کتابخانه و قفسه

یکی دیگر از وسایلی که باعث به هم ریخته شدن فضای اتاق خواب می شود، کتاب است. در این جا منظور از کتاب؛ صرفا کتاب نیست بلکه مجله ها، دفتر و حتی روزنامه هم هست چرا که اگر از یک کتابخانه ی مدرن و یا یک کتابخانه ی ساده بر حسب نوع دکوراسیون تان در اتاق خوابتان استفاده نکنید، این وسایل رفته رفته بیشتر خواهند شد و بهم ریختگیه اتاق خواب تان از کنترل تان خارج خواهد شد.

 

کمد

کمد

حتی اگر دراوری بزرگ و زیبا در اختیار داشته باشید باز هم نمی توانید لباس هایی چون کت و شلوار و یا کاپشن تان را در آن آویز کنید و برای نگهداری کردن از این نوع از لباس هایتان به وسیله ی دیگری به نام کمد نیاز خواهید داشت. گفتنی است که به طور معمول خانم ها با این موضوع بیشتر آشنا هستند چرا که آن ها لباس های مهمانی و پالتو و مانتو های فراوانی دارند و به هبچ وجه نمی شود این نوع لباس ها را در دراور نگهداری کرد. در ضمن اگر یک سرویس خواب متناسب با نیاز هایتان و همینطور فضایتان انتخاب کنید، دیگر نیازی به خریدن یک کمد به طور مجزا نخواهید داشت و از هماهنگی کمد و تختخوابتان نیز لذت کافی را خواهید برد. دانستن سبک زندگی و همچنین لایف استایل در مجله مد این روز ها مورد توجه قرار میگیرد.

 

روتختی خاص

روتختی خاص

روتختی؛ بیشترین سطح یک تختخواب را پوشش می دهد و قطعا قبل از هر نکه ی دیگری که در تختخوابتان وود دارد به چشم می آید پس بهتر است آن را به درستی و در نهایت دقت انتخاب کنید. مهم ترین نکته ی انتخاب روتختی رنگ آن است که باید با رنگ غالب محیط اتاق خواب تان هماهنگ باشد. بهتر است با انتخاب درست رنگ روتختی تان، فضایتان را متحول کنید و از آن لذت ببرید.

مطالعه کنید:  راهنمای چیدمان ورودی منزل

 

تخت دو طبقه

تخت دو طبقه

اگر می خواهید یک اتاق خواب را برای دو یا سه فرزند تان دکور کنید و مشکل کمبود فضا دارید و یا نمی خواهید فضایتان را استفاده ی بیهوده تختخواب ها از بین برود، پس به شما پیشنهاد می کنیم از تختخواب دو طبقه استفاده کنید تا برای قرار دادن وسایلی مانند میز کامپیوتر فرزندتان فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو

یکی از ترفند های بسیار کارآمد برای فضاهای کوچک استفاده از مبل تختخوابشو است به گونه ای که فضای شما را تقریبا دوبرابر می کند و شما می توانید با خرید یک مبل تختخوابشو، هم مبل مناسب در اختیار داشته باشید و هم اینکه استراحتی کم نظیر را بر روی تختخواب آن تجربه کنید. دانستن اینکه چیدمان خانه های مدرن به چه صورت است نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز