فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2880 روز پیش
بازدید 809 بدون دیدگاه

خانه های مدرن چگونه چیدمان می شوند؟

مبلمان

دکوراسیون خانه مدرن

مسلماّ بعد از ظاهر یک ساختمان، دومین بخش و مهم ترین بخش از آن ساختمان، فضای داخلی آن است به گونه ای که گاهی با بهتر کردن فضای داخلی می توان عیب ها و کمبود های نمای بیرونی را کاهش داد و یا به کلی نادیده گرفت. درباره ی فضای داخلی گفتنی است که این فضا تنها با یک دکوراسیون ساخت یافته و حساب شده می تواند باعث درخشش خانه تان بشود و این نوع دکوراسیون تمامی مدل های مدرن و کلاسیک دکوراسیون؛ روش های سریع و روش های ایجاد تحول های بزرگ را شامل می شود. اگر می خواهید فضایتان را تغییر دهید و یا حتی می خواهید اطلاعاتی به روز درباره ی نوع دکوراسیون مدرن بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا روش هایی تایید شده و محبوب را در اختیارتان قرار دهیم. قیمت سرویس خواب چوبی و محصوچوبی دیگر را در ایران میز بیابید.

مبلمان

مبله کردن یک فضا به ظاهر کاری ساده و پیش پا افتاد بنظر می آید اما بسیار تایین کننده و مهم است چرا که یک انتخاب نامناسب می تواند به یکباره فضایتان را به شدت به هم بریزد و همین طور انتخاب مناسب و هماهنگ مبلمان توانایی تبدیل فضای شما به یک فضای استثنایی را دارد. بهتر است به این موضوع دقت کافی را داشته باشید تا خانه تان تغییری زیبا و مناسب داشته باشید.

آشپزخانه

آشپزخانه

در گذشته و یا بهتر است بگوییم در کمتر از ده سال پیش فضای آشپزخانه ها را طوری دکور می کردند که یک میز ناهارخوری در فضای آشپزخانه قرار بگیرد اما امروزه، فضای آشپزخانه ها را با چندین صندلی اوپن نیز به همراه میز ناهارخوری همراه می کنند تا دکوراسیونی متفاوت داشته باشند.

راهرو ها

راهرو ها

فضای تاثیر گذار و مهمی که اغلب نادیده گرفته می شود، قطعا فضای راهروی خانه است و با اهمیت ترین راهروی خانه، راهروی ورودی است که می توانید با قرار دادن جاکفشی و وسایل تزیینی، آن را بسیار زیبا و موثر دکور کنید تا جلوه ی ورودی خانه تان بی نظیر دیده شود. توجه داشته باشید که تاثیر دکور کردن فضای راهرو به حدی است که اگر به درستی آن را انجام ندهید باعث کمرنگ شدن تاثیر زیبای دکوراسیون و چیدمان تان در دیگر بخش های خانه تان می شود.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

اتاق های نشیمن را در دکوراسیون مدرن با کتابخانه ی مدرن، صندلی راحتی شیک و گاهی میز قهوه خوری دکور می کنند. این سبک از دکوراسیون باید از نظر رنگ هایی که در فضا بکار برده می شوند، هماهنگ و دارای رابطه ی منطقی باشند چرا که اکثر افراد اتاق نشیمن با رنگ های بسیار متفاوت و شلوغ را نمی پسندند و از نظر روانشناسی نیز این ترکیب از رنگ های متفاوت می توانند احساس اضطراب را به شما القا کند.

وسایل مدرن

وسایل مدرن

وسایل مدرن و تزیینی، یک روش بسیار سریع و کارآمد برای فضاهای خانگی هستند و می توانند فضای اتاق خواب نوجوانان را به طور کلی متحول کنند، برای مثال آباژور، قاب عکس هایی با اشکال عجیب و یا حتی کتاب های خاص و مورد علاقه ی فردی که اتاق را در اختیار دارد، می تواند یک فکر بسیار مناسب و یک ایده ی خیره کننده برای هر چه مدرن تر و به روز تر نشان دادن فضای خانه تان باشد. ترفند های سریع و کار آمد برای دکوراسیون مدرن خانه تاثیر دارد.

مطالعه کنید:  رنگ بنفش با چه رنگی هارمونی دارد؟
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز