فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2915 روز پیش
بازدید 987 بدون دیدگاه

گام به گام تا انتخاب بهترین اجاق گاز صفحه ای برای خانه تان

فضای آشپزخانه تان

انواع اجاق گاز

آشپزخانه را می وان مهم ترین بخش هر خانه ای دانست به طور که قطعا لقب قلب خانه بسیار برازنده ی این فضای مهم و حیاتی است. از آنجایی که اساسی ترین کاری که در آشپزخانه انجام می شود، آشپزی و پخت و پز کردن است، از این رو استفاده از یک اجاق گاز مناسب و با کیفیت می تواند نحوه ی آشپزی و حسی که در حین آشپزی خواهید داشت را تعیین کند. در ادامه ی این مطلب چند ترفند مهم را برای انتخاب بهترین اجاق گاز برای خانه تان را بیان می کنیم و به زیبایی توضیح شان خواهیم داد.با ما همراه باشید تا بهترین اجاق گاز را برای فضایتان به شما معرفی کنیم. قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

فضای آشپزخانه تان

فضای آشپزخانه تان را می توانید با وسایل بسیار زیادی متحول کنید، از صندلی اوپن گرفته تا انواع میز ناهارخوری می توانند فضای آشپزخانه تان را به درستی و به زیبایی تغییر دهند. انتخاب رنگ کابینت ها و اجاق گاز تان بایستی بسیار با یکدیگر هماهنگ باشند. منظور از هماهنگ بودن، یکسان بودن و یا شبیه بودن نیست بلکه جنس اجاق گاز و جنس صفحه ی کابینت ها است که بهتر است با هم ست باشند و یا جنسی شبیه به یکدیگر داشته باشند.

نورپردازی

 

میزان نور فضای آشپزخانه می تواند به طور مستقیم بر روی مزه، رنگ و شکل پیش غذا، انواع غذا و دسر هایتان تاثیر بگذارد برای همین بهتر است این موضوع را به خوبی رعایت کنید. آباژور ها می توانند فضای آشپزخانه تان را متحول کنند و نور های موضعی و بسیار مناسب برایتان فراهم کنند. انتخاب آباژور بهتر است بسته به نوع دکوراسیون تان صورت بگیرد، برای مثال در فضاهای مدرن می توانید از آباژور های فلزی و براق استفاده کنید و برای فضاهای قدیمی و کلاسیک می توانید از آباژور های پارچه ای و با رنگ های تیره استفاده کنید. درباره ی اجاق گاز بهتر است بگوییم مقرون به صرفه ترین نوع اجاق گاز صفحه ای، نوع گازسوز آن است چرا که هزینه ی مدل های برقی بسیار زیاد تر از مدل های گازسوز و با قدرت مشابه خواهد بود.

هماهنگ سازی

هماهنگ سازی

همانطور که مبلمان تان را با میزعسلی، میز تلفن و یا میز تلویزیون هماهنگ می کنید، باید اجاق گاز تان را نیز با برخی وسایل آشپزخانه تان هماهنگ کنید. هماهنگ کردن به این معنی است که مثلا رنگ درب و یا پنجره ی آشپزخانه را با هم هماهنگ کنید ویا با رنگ های متضاد نسبت به هم قرار دهید تا جذابیت فضایتان بیشتر از قبل بشود.

هود و مکنده ی قوی

هود و مکنده ی قوی

بعد از نور پردازی و اجاق گاز مناسب، نوبت به هود مکنده ی قوی می رسد چرا که باید بوی غذا و بخار حاصل از غذا از فضای آشپزخانه خارج شود تا هوایی سالم در اختیار داشته باشید. در ضمن همانطور که میز ناهارخوری ویا میز قهوه خوری تان را با فرش و یا دیگر اجزای خانه تان مانند صندلی راحتی هماهنگ می کنید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که رابطه ای معقول و جذاب بین اجاق گاز تان و هود آشپزخانه تان برقرار کنید. مطالبی ک در باره سگ ها باید بدانیم را در این مقاله میتوانید بخوانید.

مطالعه کنید:  کمد و فایل فلزی اداری

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز