فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2917 روز پیش
بازدید 1057 بدون دیدگاه

سه روش سریع و کارآمد برای تمیز و نو کردن مایکروویو

 

مراقبت

تمیز کردن ماکروویو

مسلما هر وسیله ای بعد از چند سال که از خریدن و استفاده کردنش در خانه گذشته باشد، نیاز به تمیز کردن و یا حتی بازسازی خواهد داشت و مایکروویو از این قاعده مستثنا نخواهد بود. ممکن است حتی تمیز کردن های ماهانه و یا هفتگی مایکروویو تان را امری مشکل و یا سخت بدانید و برای پاک کردن آثار غذا و لکه های مختلف، دست به دامان انواع لکه بر و شوینده ها بشوید، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که فقط تا پایان این مقاله ی مفید، با ما همراه باشید تا روش هایی مدرن و بسیار سریع را به شما آموزش بدهیم تا مایکروویو تان نه تنها تمیز شود، بلکه نو باقی بماند. در ادامه چند روش زیبا را برایتان توصیح خواهیم داد. میز تلویزیون و میز ناهار خوری و دیگر محصولات چوبی مورد نیاز خود را در ایران میز به راحتی خریداری کنید.

مراقبت

اولین و مهم ترین نکته برای داشتن مایکروویوی ریبا و البته تمیز، در نحوه ی استفاده از آن است. بهتر است به ظروف و همینطور مواد غذایی که در مایکروویو قرار می دهید توجه ویژه ای داشته باشید برای مثال بهتر است برای گرم کردن غذاهای چرب از ظروف بزرگتر و با لبه های بلند استفاده کنید تا روغن غذا به بیرون ریخته نشود و سطح مایکروویو برای مدت طولانی تری تمیز باقی بماند. اگر این موضوع را جدی نگیرید، احتمالا باید دوبار در هفته مایکروویو تان تمیز کنید و این درست شبیه به این است که چای تان را بر روی مبلمان تان بریزید و انتظار داشته باشید همچنان انتظار داشته باشید که مثل روز اول تمیز و بدون لکه باقی بماند.

تمیز کردن رویایی با بخار

تمیز کردن رویایی با بخار

یکی از سریع ترین و کارآمد ترین روش ها برای پاک کردن مایکروویو استفاده از قدرت بخار آب است که با سادگی و تاثیر فوق العاده ی آن می تواند شما را متحیر کند. برای این کار می توانید از یک لیوان که تا نیمه پر از آب شده است استفاده کنید و زمانی حداقل سه الی چهار دقیقه را برای آن تنظیم کنید و اجازه بدهید تا حدودا ده دقیقه درب مایکروویو بسته بماند تا بخار معجزه ی خود را تکمیل کند و پس از آن با یک دستمال نخی تمام آلودگی را پاک کنید. با انجام این کار خواهید دید که درون مایکروویو تان چگونه مانند سطح یک صندلی راک براق خواهد شد.

معجزه ای باور نکردنی و بهتر

معجزه ای باور نکردنی و بهتر

اگر به دنبال روشی بهتر و با کارایی بیشتر هستید، بهتر است این روس را اجرا کنید. استفاده از سرکه و یا آبلیمو به همراه آب برای تمیز کردن درون مایکروویو تان؛ به این صورت که مقداری آب و آبلیمو یا سرکه را در یک کاسه ریخته به طوری که کمتر از نیمی از حجم کاسه تان خالی باشد و سپس آن را در مایکروویو قرار دهید و زمانی بین پنج الی شش دقیقه را برای آن در نظر بگیرید و بلافاصله بعد از این زمان کاسه را خارج کرده و با یک اسفنج درون مایکروویو را تمیز کنید اما توجه داشته باشید که ظرفی را که بیش از پنج دقیقه درون مایکروویو مانده باشد را نمی توان با دست برداشت و باید از یک دستگیره ی مناسب و ضخیم استفاده کنید تا از آسیب دیدن دستتان جلوگیری شود. در ضمن بهتر است این روش را زمانی اجرا کنید که بیشتر لکه های درون مایکروویو از نوع چربی و یا رسوبات آب باشد. همانطور که زیباتر شدن فضای خانه و مخصوصا فضای آشپزخانه با وسایلی مانند صندلی اوپن، میزناهارخوری و کابینت های شیک تامین می شود؛ تمیز شدن مایکروویو هم می تواند لذت آشپزی و انجام دادن کارهای آشپزخانه را برایتان لذت بخش کند.

مطالعه کنید:  چگونه لکه ها و آلودگی های روی سطح وسایل چوبی منزل مان را تمیز کنیم؟

گام به گام تا انتخاب شومینه را در این مقاله بخوانید.

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز