فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2919 روز پیش
بازدید 1413 بدون دیدگاه

گام به گام تا دکوراسیون زیبای شومینه در فضای خانگی

کتابخانه

انواع شومینه

با توجه به فصل سرما و مشکل دکوراسیون و یا ایجاد تغییرات در دکوراسیون وسایل گرمایشی لازم می دانیم تا چند ترفند زیبا و مهم و البته سریع را برایتان بیان کنیم تا بتوانید با توجه به این روش های مفید و کارآمد، فضایتان را به طرز زیبایی دکور کنید و یا تغییراتی چشمگیر و متفاوت ایجاد کنید. اگر قصد ایجاد تغییرات بزرگ و یا هرگونه تغییری برای فضایتان و به خصوص فضای اطراف شومینه تان دارید، بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید چرا که در ادامه انواع مدل ها و سبک های موجود را بررسی می کنیم و شما را به خوبی به سمت داشتن خانه ای زیبا هدایت خواهیم کرد. میتوانید در روبه رو و یا کنار شومنه از میز ناهار خوری زیبا استفاده کنید.

کتابخانه

آیا تا به حال به رابطه ی چیدمان کتابخانه و شومینه فکر کرده اید؟ البته کتابخانه باید به گونه ای باشد که اطراف شومینه را پوشش بدهد و یا از یک کتابخانه ی عریض استفاده کنید تا محدوده ی دید مناسبی را برای چشمان میهمان و یا هر ناظر دیگری ایجاد کنید. استفاده از کتابخانه مدرن و شیک را به شما پیشنهاد می کنیم و بسته به رنگ غالب فضایتان، بهتر است کتابخانه تان را نیز از همان رنگ و یا رنگی شبیه به آن انتخاب کنید.کتابخانه

اگر فضای کمی برای قرار دادن کتابخانه تان در اختیار دارید و یا نمی خواهید بیش از حد این وسیله ی زیبا را در خانه تان برجسته نشان دهید، می توانید فقط از یک کتابخانه ی کوچک و اما زیبا استفاده کنید اما در کنار آن پیشنهاد می کنیم از یک صندلی راحتی و یا یک صندلی راک استفاده کنید تا حتی بتوانید لذت بیشتری از مطالعه تان ببرید.

آشپزخانه

آشپزخانه

یکی از زیباترین مدل ها و مکان های ایجاد شومینه، فضای آشپزخانه است. اگر در آشپزخانه تان از شومینه استفاده می کنید بهتر است به نکاتی از قبیل هماهنگی آن با میز ناهارخوری و تضاد رنگ آن با صندلی اوپن و کابینت هایتان دقت داشته باشید. پیشنهاد می شود از یک قاب و یا یک اثر هنری با اندازه ای کوچک تر از شومینه و در بالای آن استفاده کنید و باز هم به شما توصیه می کنیم که از فریم با رنگ متضاد استفاده کنید تا زیبایی این ویژگی از فضایتان بیشتر از قبل دیده شود.

اتاق خواب

اتاق خواب

به طور کلی سه روش برای دکور کردن وسایل نسبت به شومینه در فضای اتاق خواب وجود دارد. می توانید تختخواب تان را مقابل شومینه قرار دهید به طوری که پایین تختخواب روبروی شومینه قرار بگیرد و اگر از یک سرویس خواب استفاده می کنید، بهتر است دیگر وسایل را با توجه به موقعیت شومینه و تختخوابتان چیدمان کنید

اتاق خواب

اگر می خواهید در فضای اتاق خوابتان کمد دیواری نصب کنید، بهتر است در دو طرف شومینه باشد تا تاثیر زیادی بر دکورتان داشته باشد و از همچنین فضای زیادی را برایتان حفظ کند. راجع به چیدمان اتاق خواب گفتنی است که اگر در اتاق خوابتان و در سمت مخالف کمد هایتان از آباژور استفاده کنید تا نوعی توازن را در فضایتان ایجاد کنید.

مطالعه کنید:  انتخاب مناسب مدل تخت خواب

اتاق خواب

در نوعی دیگر از چیدمان، بجای کمد دیواری از کمد به صورت تکی و یا کمد سرویس خواب استفاده می شود که بهترین نوع اتنخاب این است که رنگ کمد و دراور با رنگ غالب و رنگ دیوار ها هماهنگ باشد و می توانید از یک صندلی راحتی و با رنگ شاد در اتاق خوابتان استفاده کنید.

کاناپه و صندلی راحتی

کاناپه و صندلی راحتی

صندلی راحتی تنوع زیادی دارد از صندلی راک گرفته تا صندلی چرمی و یا حتی صندلی با روکش پارچه ای، همه و همه می توانند مناسب باشند اما این موضوع فقط به سلیقه ی شما بستگی دارد و البته نوع دکوراسیونی که در خانه ی شما وجود دارد. اگر طرفدار مد و روش های مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم از صندلی های راحتی مدرن مانند صندلی های تخم مرغی و یا انواع پاف استفاده کنید. روش های کارآمد برای تمیز کردن ماکروفر را در این مقاله بخوانید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز