فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2892 روز پیش
بازدید 726 بدون دیدگاه

چگونه خانه مان را به همراه نوجوان مان دکور کنیم؟

رنگ های روشن

تغییر دکوراسیون

این سوالی است که بسیاری از افراد از خود و یا دیگران می پرسند اما غالبا جواب هایی عجیب و نامربوط به آن داده می شود مثلا: مدل و سبک آن را انتخاب کن و آن را اجرا کن. و یا از یک مجله ی دکوراسیون الگو برداری کن. اما نکته ی مهم همینجاست که شما برای دکور کردن و یا ایجاد هرگونه تغییراتی در فضای خانه تان، بیش از هر چیزی به نظر و سلیقه ی فرزند دلبندتان نیاز دارید و این در حالی که باید به طور همزمان از یک مدل مفید و همینطور تایید شده برای دکوراسیون تان استفاده کنید و بدون داشتن مدل مناسب و بدون سبک تعیین شده اقدام به ایجاد تغییر در فضای خانه تان نکنید. دلیل شرکت دادن فرزندتان در انتخاب نوع و سبک دکوراسیون خانه را می توان یک ریشه ی روانشناسی دانست که اگر نظر فرزندتان با تغییرات ایجاد شده یکسان نباشد می تواند فضایی عجیب و ناهماهنگ را ایجاد کند که درک و هماهنگ شدن با آن برای فرزندتان سخت و یا ناممکن خواهد بود.قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بیابید. به شما پیشنهاد می کنیم به جای اینکه شما تصمیم گیرنده برای دکوراسیون کل خانه تان باشید، بخش هایی از خانه را به انتخاب فرزندتان دکور کنید، مثلا اتاق نشیمن، راهرو، اتاق رختشویی، آشپزخانه و یا حتی اتاق خواب خودتان!!! بله، اتاق خواب خودتان، هیچ اشکالی ندارد و علاوه بر آن، این کار می تواند فضایتان را متحول کند و روحیه ای شاد و جوان پسند به شما هدیه کند.

رنگ های روشن

بهتر است رنگ غالب اتاق خواب فرزندتان را با رنگ های روشن دکور کنید، برای مثال می توانید از رنگ سفید برای رنگ دیوار ها و رنگ غالب فضا بهره ببرید و سرویس خواب و روتختی را با آن هماهنگ کنید و پس از آن از یک طرح بسیار جذاب و یا یک مجسمه ی مدرن و شیک برای جبران سادگی فضایتان استفاده کنید تا توازن و هماهنگی خوب و قابل قبولی ایجاد شود.

سادگی

سادگی

اگر اتاق خواب فرزندتان شکلی قدیمی دارد و یا می خواهید آن را با سبک قدیمی و ببسیار ساده دکور کنید، بهتر است قبل از آن به تصویر بالا نگاهی بیندازید که چگونه این فضای ساده و قدیمی را تنها با چند وسیله ی کاربردی تزیین کرده و آن را به شدت تغییر داده اند. از جمله وسایلی که باعث تغییر در فضای تصویر بالا شده است را می توان یخچال شیک، میز بیلیارد با رنگ مناسب دانست پس بهتر است به رنگ و همینطور وسایلی که در فضایتان استفاده می کنید دقت کافی را داشته باشید، برای مثال برای تکمیل ترکیب بالا می توانید از یک صندلی راحتی و یا یک ست مبلمان کوچک استفاده کنید و اگر این اتاق به کودکتان تعلق دارد، می توانید با قرار دادن مبلمان کودک آن را تا حد بسیار زیادی متحول کنید.

سبک زندگی فرزندتان

سبک زندگی فرزندتان

اگر فرزندتان طرفدار یک تیم فوتبال، بسکتبال و یا هر نوع شخصیت داستانی و یا سریالی است، به انتخابش احترام بگذارید و اتاقش را با همان شخصیت ویا تیم چیدمان کنید تا بتواند رابطه ای مناسب با فضایی که در اختیار دارد برقرار سازد. برای مثال اگر فرزندتان طرفدار سبک موسیقی راک است، بهتر است با یک طرح چلنیوم و یا قرار دادن ساز مورد علاقه اش اعم از گیتار و … فضای محبوبش را برایش ایجاد کنید. در کنار علاقه اش به موسیقی و یا هر موضوع متفاوت دیگر، ممکن است به وسایل دیگری مانند میز کامپیوتر، میز تحریر و یک صندلی ارگونومیک احتیاج داشته باشد که توصیه می کنیم اگر از رنگ های روشن برای دیوار های اتاق استفاده می کنید، میز تحریر، میز کامپیوتر و صندلی های اتاق اعم از صندلی میز کامپیوتر ومیز تحریر و صندلی راحتی را از رنگ های متضاد انتخاب کنید مثلا تضاد بین رنگ های سفید، مشکی و قرمز بسیار دیدنی و زیباست و می تواند دکوراسیون تان را مدرن تر و جذاب تر نشان بدهد.

مطالعه کنید:  مدل ها و سبک های دکوراسیون با استفاده از رنگ نارنجی

آشپزخانه

آشپزخانه

یکی از نشانه های آشپزخانه های مدرن را می توان پخچال و فریزر مدرن دانست و این مدرن بودن می تواند در جلد یک پخچال فریزر ساید بای ساید باشد و یا یک یخچال کلاسیک و قدیمی اما با طرح های زیبا و جذاب. از جمله ی وسایلی که می توان فضا را مدرن تر از آنچه هست نشان داد، میز ناهارخوری و صندلی اوپن است.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

یکی از ساده ترین و البته مسلم ترین تغییراتی که می توان به منظور جوان تر شدن فضا و هماهنگ کردن دکوراسیون آن با نظر نوجوانان انجام داد، استفاده از مبلمان مدرن است و به دنبال آن استفاده از کتابخانه ی مدرن، میز عسلی شیک و جدید و البته صندلی راحتی خاص و مدرن، که هرکدام تاثیر بسیار زیادی بر زیباتر شدن خانه و اتاق نشیمن دارند

راهرو

راهرو

اگر نورپردازی اتاق ها و راهروی خانه تان را به نوجوان تان بسپارید، خواهید دید که در آخر فضایی روشن و با میزان روشنایی بالا شاهد خواهید بود و این تنها به دلیل ریشه ی ذهنی نوجوانان مبنی بر زیاد خواستن و ایده آل خواستن هر چیزی است. اما بعد از مساله ی نور پردازی، نوبت به وسایل مناسب راهرو می رسد که اگر راهروی ورودی خانه تان باشد، بهتر است از بین مدل های مختلف جاکفشی، بهترین و مناسب ترین آن ها را برای فضایتان انتخاب کنید تا بخش ورودی و اولین چشم انداز خانه تان تقریبا بی عیب و نقص به نظر بیاید.

اتاق خواب

اتاق خواب

چه اشکالی دارد این که انتخاب مدل دکوراسیون اتاق خواب تان را نیز به فرزندتان بسپارید و یا از او نظر خواهی کنید و سپس نزدیک ترین ایده و مدل را به گفته ی او را برای اتاق خوابتان انتخاب کنید؟ این کار باعث افزایش اعتماد به نفس فرزندتان می شود و می تواند روحیه ی او را بهبود ببخشد. در ضمن بد نیست مقداری اتاق تان را جوان پسند تر از سلیقه ی خودتان دکور کنید چرا که این موضوع بر حال و هوای خودتان نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای مثال از پرده های ضخیم و یا تیره استفاده کنید و برای جبران نور روزانه، از آباژور های مناسب و شیک استفاده کنید و یا روتختی با رنگ شاد بخرید. باور کنید که شما هر چقدر هم که بزرگ باشید و یا حتی مسن و پیر باشید، این فضای گرم و جوان پسند می توان نظرتان را راجع به سنتان عوض کند. روش هایی برای تحول در راه پله برای همگان مورد توجه است.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز