فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2951 روز پیش
بازدید 893 بدون دیدگاه

روش های بهبود دکوراسیون در فضاهای مدرن و کلاسیک

آشپزخانه های قدیمی

فضای مدرن و کلاسیک

هر فضایی اعم از مدرن و به روز و یا قدیمی و کلاسیک پس از مدتی نیاز به تغییراتی دارد و این تغییرات را از تغییرات عمده تا تغییرات جزئی می توان در نظر گرفت. اما این تغییرات حتی اگر بسیار کوچک باشند بهتر است طبق اصول و روش های پر طرفدار و تایید شده توسط متخصصین صنعت دکوراسیون باشند تا بیشترین تاثیر را بر فضایتان داشته باشند و فضایتان را به راحتی متحول کنند. اگر مدتی است که می خواهید تغییراتی هرچند کوچک در فضایتان ایجاد کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا به بهترین و ساده ترین حالت ممکن، چندین روش کوتاه و کارآمد را برایتان توضیح بدهیم. میز ناهار خوری و یا تخت خواب یک نفره خود را میتوانید در ایران میز خریداری کنید.

آشپزخانه های قدیمی

به طور معمول تعداد کابینت های آشپزخانه هایی با سبک قدیمی و کلاسیک به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می کنند اما در عین حال ظرفیت زیادی برای نگهداری از ظروف و وسایل مختلف را ندارند. معمولا در این نوع از آشپزخانه ها از میز ناهارخوری چوبی با رنگ قهوه ای استفاده می شود.

آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه های مدرن

این سبک آشپزخانه ها مزیتی قابل توجه نسبت به مدل قبل دارند و این مزیت یعنی داشتن فضای زیاد و کافی برای نگهداری از ظروف و وسایل آشپزخانه تان در کابینت ها و همینطور آشپزخانه های جدید و مدرن دارای فضای اوپن بوده که بهتر است برای آن از یک صندلی اوپن مناسب استفاده شود. گفتنی است که با توجه به نوع و سبک ساختار وسایل این آشپزخانه ها، بهتر است از میزهای ناهارخوری مدرن مانند میز ناهارخوری شیشه ای و یا فلزی برای دکور کردن آن ها استفاده کرد.

شومینه های قدیمی

شومینه های قدیمی

یکی از بخش هایی که فضایتان را زیباتر از آنچه هست نشان می دهد، شومینه ی زیباست. شومینه یک فضای گرم و صمیمی را ایجاد می کند که می تواند برای دور هم نشستن و صرف چای و قهوه و یا نشستن بر روی صندلی راک زیبایتان و خواندن کتاب یا مجله ی مورد علاقه تان بسیار مناسب باشد.

شومینه های مدرن و جدید

شومینه های مدرن و جدید

شومینه های قدیمی و جدید تفاوت هایی دارند که در نحوه ی دکوراسیون فضا بی تاثیر نیستند برای مثال از نوع و سبک صندلی راحتی گرفته تا مبلمان که در آن فضا بکار برده می شود همه و همه بسته به نوع شومینه انتخاب می شوند. یکی از مزیت های بسیار عالی شومینه های جدید این است که آلودگی کمتری دارند و شما می توانید در کنار نور و گرمای دلپذیر آن بر روی صندلی ارگونومیک تان نشسته و بر روی میز تحریرتان به انجام دادن فعالیت هایتان مشغول باشید.

اتاق نشیمن مدرن و یا کلاسیک

اتاق نشیمن مدرن و یا کلاسیک

اتاق نشیمن نیز تحت تاثیر بسیاری از عوامل چیدمان می شود از سبک مبلمان و میزعسلی و جلومبلی گرفته تا میز تلویزیون و آباژور های فضا همه و همه با مشخص کردن نوع و سبک دکوراسیون مورد نظرتان می توانند تغییر کنند و به نوبه ی خود فضایتان را تغییر دهند پس بهتر است قبل از انتخاب وسایل اتاق نشیمن تان، ابتدا سبک دکوراسیون مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس به انتخاب وسایل مورد نیاز برای فضایتان بپردازید.

مطالعه کنید:  مبلمان سفید

اتاق خواب مدرن یا قدیمی

اتاق خواب مدرن یا قدیمی

درباره ی اتاق خواب بهتر است بدانید که نکات چیدمان آن در بسیاری از موارد کاملا با اتاق نشیمن برابر بوده و بهتر است قبل از خریدن تختخواب، سرویس خواب، میز کامپیوتر، کمد و دراور، ابتدا نوع و سبک دکوراسیون تان را به درستی و طبق مشخصات فضایی که در اختیار دارید و طبق سلیقه ی شخصی تان تعیین و انتخاب کنید و سپس اقدام به خریدن این وسایل آن هم از نوع با کیفیت و زیبای آن کنید. برای انتخاب بهترین هود آشپزخانه این مقاله را بخوانید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز