فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2927 روز پیش
بازدید 528 بدون دیدگاه

مدل های ماندگار و محبوب دکوراسیون فضاهای خانگی

نور، نور، نور

دکوراسیون فضای خانگی

نحوه ی چیدمان فضاهای خانگی و خصوصا اتاق نشیمن می تواند یک موضوع مهم در چگونه به نظر رسیدن فضا باشد از این رو بهتر است به نوع، سبک و نحوه ی چیدمان و دکوراسیون خانه تان اهمیتی شایسته بدهید تا فضایی زیبا و شیک داشته باشید. اگر می خواهید تغییراتی هر چند کوچک در فضای خانه تان اعمال کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا چندین روش موثر و سریع را به شما معرفی کنیم. میز تلویزیون مدرن و یا تخت خواب یک نفره خود را برای فضای دکوراسیون خانه خود ست کنید.

نور، نور، نور

میزان روشنایی مناسب در طول روز و نورپردازی کافی در زمان شب، یکی از ضروری ترین فاکتور هایی است که در هر خانه ای باید به دقت منظور شود چرا که در صورت عدم وجود نور کافی، حتی اگر از وسایل لوکس و بسیار گران قیمت استفاده کرده باشید، باز هم تاثیر کافی را بر فضایتان نخواهند داشت و زیبایی چندانی را احساس نخواهید کرد. پس بهتر است برای مدت زمان روز از پرده های زیبا و هماهنگ با فضایتان استفاده کنید و در طول شب از لوستر و آباژور های زیبا و با مدل های شیک و خاص استفاده کنید تا مشکلی از نظر نورپردازی نداشته باشید و یکی از مشکل هایی که در اکثر فضاها وجود دارد را درباره ی فضایتان حل کنید.

کتابخانه ی مدرن

کتابخانه ی مدرن

اصولا یکی از وسایلی که موضوع دکوراسیون می تواند بر پایه ی وجود آن استوار باشد مبلمان و وسایل مرتبط به آن مانند میزعسلی و جلومبلی، کتابخانه و صندلی راحتی است. همانطور که می دانید بهتر است هر فضایی را به گونه ای دکور کنید که نظم و زیبایی در آن مشهود باشد برای همین منظور می توانید از یک کتابخانه ی مدرن و دوبعدی در فضای اتاق نشیمن تان بهره ببرید تا فضایی متفاوت در اختیار داشته باشید.

میز های خاص و زیبا

میز های خاص و زیبا

ممکن است بخواهید در فضای اتاق نشیمن تان مقداری از کارهایتان را انجام بدهید و یا حتی بخواهید که فرزندتان در کنار شما و در اتاق نشیمن به انجام دادن تکالیف مدرسه اش بپردازد، بنابراین هیچ اشکالی ندارد که از یک میز تحریر و یا میز کار در یک قسمت از فضای اتاق نشیمن تان استفاده کنید اما توجه داشته باشید که با فضایتان هماهنگی و در عین حال تضاد رنگی مناسب را داشته باشد.

میز عسلی

میز عسلی

یکی از وسایلی که برای راحتی و همینطور زیباتر شدن فضای خانه تان ضروری است، میز عسلی و جلومبلی مناسب است و این به سلیقه ی شما و مدل دکوراسیونی که انتخاب کرده اید بستگی دارد برای مثال می توانید از میزعسلی شیشه ای برای مبلمان مدرن و جدید استفاده کنید و برای سری مبلمان قدیمی و کلاسیک تان از میزعسلی چوبی استفاده کنید.

مبلمان مناسب

مبلمان مناسب

مبلمان در اکثر مدل های دکوراسیون به عنوان مهم ترین عضو یک اتاق نشیمن به حساب می آید و از این رو بهتر است با توجه به فضایتان و همینطور سلیقه تان از حداقل یک ست مبلمان با کیفیت در فضایتان استفاده کنید. گفتنی است که رنگ قهوه ای هنوز هم یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که برای ساخت مبلمان منزل از آن استفاده می شود. علاوه بر یک فضای نشیمن زیبا، شما به آشپزخانه ای شیک و دلنشین هم نیاز دارید و مقدار بسیار زیادی از کارهایتان را به همراه صرف وعده های غذایی تان می توانید بر روی میز ناهارخوری با کیفیت و شیک تان انجام دهید.

مطالعه کنید:  چیدمان خانه کوچک با رنگ شاد

صندلی راحتی

صندلی راحتی

در هر فضایی حتی فضاهای کوچک، فقط با کمی مدیریت فضا می توان از حداقل یک صندلی راحتی شیک و کاربردی استفاده کرد. در ضمن بهتر است بدانید که صندلی راحتی مناسب و ارگونومیک برای زمانی که می خواهید یک استراحت کوتاه داشته باشید و یا کتاب مورد علاقه تان را بخوانید و یا حتی به موسیقی زیبایی که دوست دارید گوش بدهید بسیار مناسب بوده تجربه ی یک حس بی نظیر را به شما خواهد بخشید.

فرش سنتی

فرش سنتی

بعد از مبلمان مناسب، یکی دیگر از فاکتور های مهم برای دکور کردن فضاهای خانگی را می توان به فرش یا کفپوش با طرح و رنگ مناسب اختصاص داد. این باور که با وجود فرش هایی با رنگ زمینه ی قرمز نمی توان از مبلمان کرم و قهوه ای استفاده کرد را بهتر است دور بیاندازید و به عنوان مثال می توانید به تصویر بالا نگاهی بیندازید که چگونه از فرش های قرمز رنگ و سنتی در کنار میز تلویزیون قهوه ای و مبلمان کرم رنگ استفاده کنید. طراحی و دکوراسیون دیوار های فضای خانه در دکوراسیون شما بسیار موثر است.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز