فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2535 روز پیش
بازدید 1461 بدون دیدگاه

چیدمان اتاق خواب به سبک هتل

اتاق خواب لوکس

دکوراسیون و طراحی داخلی هتل ها به گونه ای است که هر فردی آن را می پسندد و به سلیقه یا متد های منطقه ای که در آن قرار دارد بستگی کم و مختصری خواهد داشت. از این رو می توان از متدهای آن در دکوراسیون اتاق خواب منازل نیز استفاده کرد و جلوه ای لوکس و خواستنی به آن بخشید. در اغلب هتل های لوکس و مجلل از سرویس خواب یک نفره و یا چند نفره های بزرگ و عریض در کنار ترکیب رنگ های خواستنی و جذاب استفاده می شود. روتختی های ساده، دیوار های تک رنگ، کفپوش های منوکالر و فضای خالی در بخش های مختلف اتاق خواب، از جمله ویژگی های مشهود و بارز این فضاهای مهم و لوکس به شمار می آید. در این مقاله می خواهیم درباره ی نکات دکوراسیون اتاق خواب لوکس و زیبا برایتان توضیحاتی بدهیم، پس اگر قصد یادگیری نکات بیشتر و یا تغییر چیدمان اتاق خواب تان را دارید، پیشنهاد می کنیم با وبلاگ ایران میز همراه باشید.

اتاق خواب لوکس

اولین بخش در تغییر چیدمان های معمولی به لوکس و جذاب، پیدا کردن رابطه ی بین وسایل موجود در فضا، رنگ ها و فضای در دسترس است؛ که بایستی تمامی این پارامترها به خوبی بررسی شوند و در نهایت دکوراسیون با توجه به متدهای مختلف دستخوش تغییر و تحول شود. در این میان وسایلی چون تخت خواب، کمد و دراور، فرش و لوستر به عنوان تاثیرگذار ترین بخش های دکوراسیون اتاق خواب به شمار می روند. گفتنی است که پس از تعیین کردن رنگ غالب فضا، بایستی از رنگ های متضاد، هماهنگ و یا خنثی برای ایجاد ترکیب های رنگی در اتاق خواب استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون به وسیله ی رنگ های نامناسب، کمرنگ و یا بی اثر نشود.

اتاق خواب لوکس

در ادامه یک گام فراتر می رویم و به سرویس خواب مناسب و آباژور و روتختی ابریشمی می رسیم. این ترکیب را به جرات می توان از جمله تاثیرگذار ترین و زیباترین ترکیب های دکوراسیون ایرانی دانست. این ترکیب فوق العاده را حتی می توان با نورپردازی هالوژن و تم قهوه ای رنگ نیز بکار گرفت. این دکوراسیون و تم قهوه ای رنگ بایستی در فضایی با حداقل متراژ ۱۵ متر انجام شود چرا که در فضاهای کوچکتر تاثیر مثبت و آرامش بخش رنگ قهوه ای، برعکس عمل کرده و حس بسته بودن و تنگ بودن فضا را به افراد القا می کند. دکوراسیون شرقی و یا دیگر دکوراسیون ها نیز ممکن است در یک چیدمان استفاده شود.

اتاق خواب لوکس

از جمله بخش هایی که در زیباتر بنظر رسیدن دکوراسیون و چیدمان یک اتاق خواب می توان به خوبی به شما کمک کند، کمد و قفسه است. انواع مختلف کمد و دراور، کتابخانه و شلف می توانند وسایل کوچک و بزرگ بسیاری را در خود جای دهند و از آشفته شدن اتاق خواب جلوگیری کنند. یکی از متدهایی که برای انتخاب کمد مناسب در نظر گرفته می شود رنگ آن است. رنگ کمد بهتر است یا خنثی انتخاب شود یا هماهنگ چون در غیر این صورت، حضور آن به طور برجسته احساس نخواهد شد و بدین ترتیب نمی تواند در زیباتر شدن فضای اتاق خواب به شما کمکی بکند و از تغییرات دکوراسیون تان لذت نخواهید برد اما در صورتی که با رنگ مناسب و ابعاد مناسب نسبت به انتخاب کمد برای فضای اتاق خواب تان اقدام کنید، علاوه بر اینکه تمامی وسایل مورد نظرتان را می توانید در کمد زیبا و جادار تان قرار دهید، از وجود آن در فضا لذت برده و اتاق خواب تان را زیباتر از آنچه هزینه کرده اید نمایش خواهید داد.

مطالعه کنید:  روش های انتخاب بهترین و مناسب ترین هود آشپزخانه

اتاق خواب لوکس

برخی اتاق خواب ها دو یا چند منظوره بوده و از آنها به عنوان اتاق کار نیز استفاده می شود. برای مثال ممکن است بخواهید کامپیوترتان را در فضای اتاق خواب قرار دهید و یا یک تلویزیون برای اتاق تان تهیه کنید، در اینصورت به میز کامپیوتر، صندلی ارگونومیک و مناسب و یا میز تلویزیون زیبا و شکیل نیاز خواهید داشت که هرکدام بایستی با توجه به فضای اتاق خواب و موقعیت قرار گیری خود به درستی انتخاب شوند تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند. در کنار میز کامپیوتر به طور معمول یک کتابخانه و شلف و یک آباژور برای تامین نور مناسب قرار می گیرد که بایستی هنگام انتخاب و خرید توجه داشته باشید تا سبک های هرکدام با فضا هماهنگ و همراه باشد و از انتخاب های عجولانه و بدون دقت خودداری کنید.

اتاق خواب لوکس

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز