فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2956 روز پیش
بازدید 790 بدون دیدگاه

چگونه فضایی شاد تر و دلپذیر تر داشته باشیم؟

نور کافی

فضای شاد و دلچسب

شادی و صمیمیت یکی از فاکتور های مهم در نوع دکوراسیون هر خانه ای هستند. به گونه ای که بعضی از مدل ها باعث بوجود آمدن حس شادی و شادابی و بعضی مدل های دیگر باعث ایجاد احساس ناراحتی و خستگی می شوند. بنابراین بهتر است به اهمیت نوع دکوراسیون در فضایتان اهمیت زیادی بدهید. این موضوع همواره یکی از مهم ترین و پر دغدغه ترین مواردی بوده که متخصصین صنعت دکوراسیون سعی در رعایت آن داشته اند. با ما همراه باشید تا روش های مفید و کاربردی را در این باره برایتان توضیح دهیم. با بکار گیری روش های زیر به راحتی می توانید از فضایتان خواه کوچک باشد و یا بزرگ باشد لذت ببرید.میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را در ایران میز خریداری کنید.

نور کافی

نور کافی همیشه به وجود لامپ های گران قیمت و زیاد وابسته نیست و این مزیت را می توانید به وسیله ی نور طبیعی و زیبای خورشید تامین کنید. نور خورشید علاوه بر اینکه هزینه ای برایتان نخواهد داشت، باعث می شود همه ی عناصر بکار گرفته شده در دکوراسیون تان مانند میز ناهارخوری تان طبیعی تر و شیک تر بنظر بیایند. برای حفظ جداکثری زیبایی در فضایتان می توانید از لامپ های با نور آفتابی استفاده کنید تا در زمان شب هم از نور کافی و چشم نواز در فضایتان لذت ببرید.لامپ های هالوژن و همین طور آباژور ها برای نور های نقطه ای و دایره ای شکل بسیار مناسب اند.

تون گرم و زیبایی آن

تون گرم و زیبایی آن

طیف رنگ قهوه ای جلوه ای کلاسیک دارد و سال های زیادی است که در انواع فضاها بکار گرفته می شود. این رنگ هر چقدر تیره تر می شود آن فضا جلوه ای قدیمی تر به خود می گیرد. اما در مواردی رنگ قهوه ای در فضاهای مدرن هم بکار گرفته می شود مثلا در پارکت های مدرن، صندلی ها، میز تحریر و… .

تختخواب مناسب

تختخواب مناسب

تختخواب مناسب و زیبا یک گزینه ی بسیار ضروری برای هر اتاق خواب و برای هر فرد است. اگر به دنبال زیبایی و هماهنگی بیشتر هستید می توانید یک سرویس خواب انتخاب کنید. سرویس خواب های متنوعی در فروشگاه ها وجود دارند که توانایی ست شدن با هر نوع اتاق خوابی را دارند.

روتختی شیک

روتختی شیک

روتختی شیک و با رنگ شاد می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تغییر فضای اتاق خواب است. در انتخاب این مورد بیشترین دقت را داشته باشید.

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

آباژور ها، گلدان ها و یا حتی صندلی های راحتی را می توان از جمله ی وسایل تزیینی و زیبای هر فضایی بیان کرد. وسایل تزیینی به سادگی می توانند فضایتان را متحول کنند. بهتر است از این موضوع غافل نشوید.

میز ناهارخوری و دراور

میز ناهارخوری و دراور

میز ناهارخوری یکی از ملزومات هر فضایی است و این وسیله برای هر خانه ای ضروری و زیباست. فضاهای مختلف با وسایل زیبا و لازم مانند دراور، کمد و … براحتی دکور می شوند و بهتر است به نقش آنها دقت کنید. چگونه میتوان خانه ای به روز و زیبا داشت؟

مطالعه کنید:  انتخاب مناسب مدل تخت خواب
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز