فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2971 روز پیش
بازدید 925 بدون دیدگاه

چگونه فضاهای متفاوت را با دکور و چیدمان زیبا تغییر دهیم؟

وسایل ورزشی

دکور و چیدمان زیبا

تا به حال درباره ی دکوراسیون و روش های آن در مورد اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی، راهرو ها و … متد های جدید و به روز را برایتان بیان کرده ایم اما بجز این فضاها، پارکینگ، اتاق زیر شیروانی، انباری و غیره نیز در خانه ها وجود دارند و باید برای زیبایی و مرتب بودن این فضاهای مهم نیز با روش های مفید و مدرن پیش بروید تا خانه ای کاملا شیک و زیبا داشته باشید. اگر از نامرتب بودن این فضاها در خانه تان ناراضی هستید و می خواهید تغییری هرچند کوچک در آن ها ایجاد کنید، بهتر است ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید. وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون خود را ما نند مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز بیابید.

وسایل ورزشی

اگر اتاق خواب یا اتاق زیر شیروانی و یا هر اتاقی که کاربری خاصی ندارد در خانه تان وجود دارد، بهتر است با قرار دادن وسایل ورزشی تان و رنگ آمیزی آن اتاق، فضای درونش را متحول کنید تا انگیزه ی بیشتری برای ورزش کردن داشته باشید و برای زمان استراحت تان هم می توانید از یک صندلی مناسب استفاده کنید تا بیشترین لذت را زمان ورزش تان ببرید.

پارکینگ

پارکینگ

معمولا در فضای پارکینگ می توان وسایل مختلفی را جا داد اما این اختصاص فضا نباید به گونه ای باشد که چهره ی پارکینگ را زشت و نا مرتب جلوه بدهد و یا حتی مشکلی برای پارک کردن ماشین بوجود بیاورد. از این رو بهتر است از کمد های زیبا در این فضا استفاده کنید تا بسیاری از وسایلتان را در آن قرار دهید و ظاهر فضایتان آراسته تر و زیباتر شود. همچنین یک میز محکم و با کیفیت هم برای زمانی که می خواهید کاری را در فضای پارکینگ تان انجام دهید بسیار مناسب است و کار کردن را برایتان راحت تر می کند.

اتاق خاص

اتاق خاص

اتاق زیر شیروانی یا کوچکترین اتاق خواب هر خانه ای برای این روش که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد بسیار مناسب است. این روش که بیشتر در خانه های کوچک کاربرد دارد، به این صورت است که با قفسه بندی یا استفاده از قفسه و کتابخانه ی مدرن و یک میز تحریر هماهنگ با فضا به همراه یک صندلی نرم و راحت می توان فضایی برای درس خواندن ایجاد کرد و در عوض فضای بیشتری در اتاق خواب در اختیار داشت تا فضا کمی بزرگتر به نظر بیاید.

نور مناسب و کافی

نور مناسب و کافی

در هر فضایی اعم از اداری، صنعتی، خانگی، آموزشی و … به نور مناسب و کافی احتیاج دارید تا کارهایتان را بتوانید به بهترین نحو انجام دهید و این نیاز در فضای خانگی معمولا با نصب آباژور، لوستر و … برطرف می شود اما در مورد فضای خارج از خانه، مانند پارکینگ و گاراژ در صورتی که یک میز کار در آن فضا وجود دارد، باید در بالای آن لامپ های مناسب قرار داشته باشد تا انجام دادن کارهایتان لذت بیشتری را برایتان به همراه داشته باشد.

هماهنگی

هماهنگی

وسایلی که در هر فضا بکار برده می شوند اعم از میز، صندلی، کمد، دراور، آباژور و … بسیار مهم و تعیین کننده هستند و می توانند فضایتان را زیباتر و بزرگتر و یا کوچکتر و نامناسب تر نشان دهند پس بهتر است به این موضوع بسیار دقت داشته باشید. اما مهم تر از هر چیزی، وجود هماهنگی بین وسایل تان و فضای موجود است و این هماهنگی باید همه جانبه باشد و این طور نباشد که طراحی داخلی فوق العاده و تحسین بر انگیز باشد اما وجه بیرونی فضا زشت و زننده باشد. پس برای داشتن فضایی زیبا و به روز بهتر است به زیبایی بیرون آن فضا هم دقت کنید تا بهترین نتیجه را از تغییراتتان بگیرید.

امتیاز محتوا
مطالعه کنید:  دکوراسیون اتاق خواب بزرگ
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز