فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2648 روز پیش
بازدید 878 بدون دیدگاه

چوب لباسی مناسب برای شما

چوب لباس

انواع چوب لباسی

چوب لباسی یکی از وسایلی است که حضورش در هر خانه ای ضروری است. فرقی نمی کند که از مدل چوب لباسی ایستاده خوشتان بیاید یا از مدل های دیواری، در خرید این مدل ها نباید سهل انگاری کرده و به مدل های معمولی بسنده کنید. در این مطلب با نمونه هایی آشنا خواهید شد که در نوع خود کم نظیر هستند چرا که در مبحث طراحی چوب لباسی، خیلی کمتر مدل های بروز و خلاقانه دیده می شود. بهتر است قبل از اینکه سری به بازار بزنید، نگاهی هم به مدل های جدید آورده شده در این پست بیاندازید. خرید تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات همچون چوب لباسی و غیره را در ایران میز میتوانید انجام دهید.

چوب لباس

در ادامه مشاهده خواهید فرمود که طراحی بعضی مدل ها به قدری زیبا و خلاقانه است که بجای استفاده بعنوان یک چوب لباسی ساده، می توانند بخوبی نقش یک عنصر دکوری بسیار زیبا را در گوشه ای از خانه ایفا کنند. پیدا کردن مدل چوب لباسی ایستاده خاصی که هم نقش تزیینی داشته و هم فضای کافی و عالی برای آویزان کردن لباس ها فراهم می کند، چیزی است که خیلی های بدنبال آن هستند. تمام مدل هایی که در این مطلب آورده شده اند این ویژگی را داشته و به راحتی می توانند به نقطه کانونی دکوراسیون ورودی یا اتاق تبدیل شوند. مدلی که در عکس های پایین آورده شده اند به نام چوب لباسی فلامینگو شناخته می شوند. این چوب لباسی در عین اینکه ظاهری ظریف و زیبا دارد، کاملا محکم و بادوام بوده و فضای کافی برای نگهداری میزان بسیار زیادی لباس های سبک و سنگین را فراهم می کند. بدنه این مدل از چوب درخت گردو تهیه شده و در دو رنگ عرضه می شود یکی رنگ خود چوب و دیگری که ظاهری مدرن تر دارد با رنگ خاکستری.

چوب لباس

در شکل هایی که در ادامه می بینید؛ یک مدل چوب لباسی ایستاده بسیار خاص و ویژه است. شاید در نگاه اول متوجه نشوید که چه چیز این چوب لباسی خاص است. خوب برای روشن تر شدن مطلب باید بگوییم که این مدل، یکی از استایل های معروف مایکل جسکون خواننده مشهور پاپ جهان را تداعی می کند. فکر می کنم حالا که دقیق تر به این چوب لباسی نگاه می کنید، کاملا متوجه منظورم شده اید. این چوب لباس شش عدد شاخه داردکه هر کدام با فاصله مساوی از یکدیگر با ارتفاعی متفاوت قرار گرفته اند. این چوب لباسی نیز از چوب طبیعی درخت بلوط و گردو ساخته شده است. خیلی از ما یا شاید تمامی ما انتظار نداریم که وقتی از یک خانه جدید دیدن می کنیم، از یک وسیله ساده مانند چوب لباسی شگفت زده شویم. مدل زیر طوری طراحی شده که دقیقا همین کار را انجام می دهد. برای دکوراسیون خود یک میز ناهارخوری با کیفیت میتوانید انتخاب کنید.

چوب لباس

اما فضای کوچک یکی از موضوعاتی که بر سر راه همه چیز حتی ساده ترین وسایل خانه قرار می گیرد، منازل آپارتمانی کوچک متاسفانه طوری طراحی می شوند که حتی فضای مناسب برای قرار دادن یک مدل چوب لباسی ایستاده ساده هم فراهم نمی شود، جالباسی های دیواری و کمد هم معمولا کارایی چندانی ندارند چرا که هم فضای محدودی دارند و هم کار کردن با آنها زمان بیشتری می گیرد. در چنین شرایطی استفاده از مدل هایی که در مواقع غیر ضروری جمع می شوند راهکاری بسیار مناسبی خواهد بود. عکس هایی که مشاهده می کنید مربوط به یکی از همین مدل های جمع شونده است که از چوب درخت بلوط ساخته شده است. مدل بعدی ظاهر شبیه تری به مدل هایی معمولی دارد که در اکثر خانه ها مشاهده می کنیم. اما این مدل یک تفاوت جزئی با نمونه های معمولی دارد. این مدل نه توسط کارگاه های ساخت مبلمان ساخته شده و نه توسط طراحی مشهور، تمام چیزی که مشاهده می کنید ساخت دست یک انسان معمولی اما خلاق بوده و کاملا دست ساز است. فریم بدنه استیل است که بروی پایه ای سینی شکل قرار گرفته.

مطالعه کنید:  میز ناهارخوری زرد را با چه رنگی ست کنیم؟

چوب لباس

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز