فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2902 روز پیش
بازدید 779 بدون دیدگاه

همه ی نکاتی که باید درباره ی دکوراسیون کلاسیک و قدیمی بدانید

مبلمان و میز ناهارخوری

دکوراسیون کلاسیک

یکی از مهم ترین انتخاب های شما برای فضایتان، نوع و سبک دکوراسیون تان است که بعد از آن می توانید وسایل تان را انتخاب کنید اما فراموش نکنید که مهم ترین بخش، انتخاب سبک دکوراسیون برای فضایتان است که به طور کلی می تواند همه ی تغییراتی را که در فضایتان اعمال می کنید را تحت تاثیر قرار بدهد و فضایتان را متحول کند و یا فضایی یکنواخت و بی روح را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر در انتخاب سبک دکوراسیون منزل تان دچار مشکل شده اید و یا می خواهید تغییراتی زیبا و چشمگیر در فضایتان ایجاد کنید، با ما همراه باشید تا این بار همه ی نکات لازم درباره ی چیدمان کلاسیک را برایتان توضیح بدهیم. میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را در ایران میز بیابید.

مبلمان و میز ناهارخوری

مبلمان را می توان مهم ترین عضو اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی به حساب آورد اما از طرفی میز ناهارخوری هم نقش بسیار تاثیرگذاری دارد و می توانید آن را در آشپزخانه، اتاق پذیرایی و یا اتاق نشیمن قرار دهید. اگر فضایی که در اختیار دارید به گونه ای است که می توانید این دو وسیله را در کنار هم قرار دهید، بهتر است به رنگ و تناسبو تضاد میان آنها بیشترین توجه را داشته باشید چرا که این وسایل به همراه رنگ غالب فضایتان می توانند خانه تان را بسیار زیبا و یا تا حدود بسیار زیادی نامتناسب و زشت نشان بدهند.

سرویس خواب

سرویس خواب

تختخواب را می توان به نوعی قلب اتاق خواب در نظر گرفت چرا که مقدار زیادی از فضا را اشغال می کند اما با ترفندهای مفید و روش های اصولی می توان آن را به سادگی و به سرعت دکور کرد تا نقص ها و مشکلات فضایتان را از بین ببرد. در واقع یکی از مشکلات فضای اتاق خواب، موضوع ناهماهنگ بودن وسایلی مانند کمد، دراور، میز تحریر و میز کامپیوتر با یکدیگر است که این مشکل را هم می توانید با کمی هوشمندی و همینطور انتخاب صحیح یک سرویس خواب برطرف کنید و از فضایتان لذت ببرید.

صندلی ها

صندلی ها

صندلی های فضایتان را می توانید به گونه ای دکور کنید وسایل تزیینی تان را بر روی آن ها قرار دهید برای مثال به تصویر بالا دقت کنید که چطور از یک صندلی قدیمی برای بهبود وضعیت فضا استفاده شده است و یک گلدان شیک بر روی آن قرار گرفته است. حتی اگر نمی خواهید وسایل تزیینی تان را بر روی صندلی هایتان قرار دهید و یا به هر دلیلی نمی خواهید یک صندلی قدیمی در فضایتان وجود داشته باشد، می توانید با انتخاب یک صندلی راک زیبا این ویژگی را به خوبی برای فضایتان حفظ کنید.

روتختی

روتختی

انتخاب تختخواب و یا سرویس خواب مناسب را می توان مهم ترین تصمیم برای اتاق خواب دانست اما این پایان کار نیست و پس از آن موضوع انتخاب روتختی مناسب و شیک مطرح خواهد شد که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون و چیدمان فضای اتاق خواب خواهد داشت. بهتر است از رنگ های شاد برای روتختی استفاده کنید تا انرژی مثبت از آن دریافت کنید و فضایی گرم تر داشته باشید.

مطالعه کنید:  ترفندهای خرید مبل شیک و زیبا

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی و نقش آنها در اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی به قدری زیاد است که گاهی می تواند خطاها و نقص هایی که در فضایتان وجود دارد را هم از بین ببرد و آن ها را پوشش دهد. از جمله وسایل تزیینی که می توان با قرار دادن آن گامی هوشمندانه به سمت چیدمان بهتر دکوراسیون منزل برداشت، آباژور است چرا که هم می تواند به بهبود وضعیت نورپردازی خانه تان کمک کند و هم با ایجاد تغییری زیبا، فضایی دلنشین تر را برایتان به ارمغان بیاورد.

کمد

کمد

واضح است که در هر اتاقی و به طور کلی در هر اتاقی وجود نظم و مرتب بودن وسایل ضروری است خصوصا وسایل کوچک مانند البسه، کتاب ها و… . از این رو به شما پیشنهاد می شود کمد و دراور را به عنوان یک بخش بسیار مهم در فضایتان در نظر بگیرید تا نظمی موثر در اتاق تان حاکم شود. از طرفی به اندازه و زیبایی ظاهری کمد تان دقت داشته باشید تا مناسب ترین و هماهنگ ترین شکل را نسبت به فضایتان داشته باشند.

جاکفشی

جاکفشی

در آپارتمان های کوچک معمولا از انواع جاکفشی ساده استفاده می شود و جاکفشی در بیرون از فضای درونی خانه قرار می گیرد اما در فضاهای بزرگتر از جاکفشی دارای رخت آویز استفاده می شود تا وسایلی مانند چتر، کلاه، پالتو و کیف را بتوان در آن قرار داد و یا به آن آویز کرد. بسته به شرایط و سلیقه ی شما، هرکدام از این دو مدل می تواند گزینه ای مناسب باشد اما اگر فضای کافی در اختیار دارید به شما جاکفشی دارای رخت آویز را پیشنهاد می کنیم چرا که این انتخاب می تواند خانه ی شما را تا یک گام به سوی خانه ای لوکس و شیک پیش ببرد.

چرا کفپوش های چوبی؟  جواب این سوال را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز