فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
seo 111 روز پیش
بازدید 168 بدون دیدگاه

میز تلویزیون دیواری چه مزایا و معایبی دارد؟

تقریبا نزدیک به یک دهه است که استفاده از میزهای تلویزیون دیواری مرسوم شده و افراد با هر سبک دکوراسیونی که داشته باشند، استفاده از این میزها را ترجیح می‌دهند. تلویزیون‌ها دیگر تلویزیون‌های بزرگ، و سنگین و حجیم نیستند و به مدل‌هایی بسیار ظریف و البته باریک تبدیل شده‌اند. ضمن اینکه متراژ ساختمان‌ها روز به روز کاهش پیدا می‌کند و حتی وجود یک میز تلویزیون در فضا می‌تواند، از متراژ آن به وضوح بکاهد. به همین دلیل استفاده از مبلمان و وسایل منزل که به واسطه وجود آن‌ها کمترین فضا اشغال شود، بسیار رواج پیدا کرده است.

مزایای میز تلویزیون دیواری

مزایا و معایب میز تلویزیون دیواری به دو مقوله جدا در مورد این اکسسوری اشاره می‌کنند. اما در این قسمت قبل از هر کاری مزایای میز تلویزیون دیواری را برای شما شرح خواهیم داد تا بدانید که با انتخاب یک محصول کاربردی تا چه اندازه می‌توانید از هر نظر انتخاب درستی داشته باشید.

  • اولین مزیت میز تلویزیون دیواری این است که فضای کمی را اشغال می‌کند. این میزها برای خانه‌هایی با متراژ متوسط و کوچک بهترین انتخاب هستند چون در فضا صرفه‌جویی کرده و حتی فضای شما را بزرگتر نشان می‌دهند.
  • ضمن اینکه ارزان‌تر بوده و تقریبا محصولاتی مقرون به صرفه هستند. البته این محصولات می‌توانند از متریال‌های مختلفی مثل MDF ساخته شوند. اما چون حجم کمی دارند و متریال کمتری در ساخت آن‌ها استفاده شده، پس قیمت پایین‌تری را هم به خود اختصاص می‌دهند.
  • مزیت بعدی این است که این اکسسوری در دکوراسیون داخلی منزل شما، به راحتی می‌تواند فضای کلاسیک یا سنتی را به یک فضای مدرن تبدیل کند.
  • در نهایت هم با ایجاد یک ظاهر مدرن و شیک، کمک می‌کند تا افراد با قرار گرفتن در زاویه دلخواه در مقابل تلویزیون، بهترین اوقات خود را به همراه خانواده و دوستان در فضایی دلنشین سپری کنند. همانطور که میدانید قابلیت اصلی میزهای تلویزیون، داشتن ارتفاع مناسب است. شما با استفاده از میز تلویزیون دیواری می‌توانید در ارتفاع مشخصی تلویزیون خود را به دیوار نصب کرده و از تماشای برنامه مورد علاقه خود با یک زاویه دید استاندارد لذت ببرید.

میز تلویزیون دیواری

معایب میز تلویزیون دیواری

در ادامه شرح مزایا و معایب میز تلویزیون دیواری نوبتی هم که باشد، نوبت به صحبت در مورد معایب این اکسسوری است.

  • از جمله مشکلاتی که ممکن است در زمان خرید و تهیه این اکسسوری داشته باشید این است که نصب کردن و استفاده از این میزهای تلویزیون دیواری کمی سخت است. واقعیت این است که تمام اکسسوری‌هایی که به دیوار نصب می‌شوند، ممکن است شما را با مشکل روبرو کنند. اما این میز تلویزیون‌ها بدلیل اینکه نیاز به اجرای مراحل نصب دارند، ممکن است شما را از خرید خود پشیمان کنند. مهمترین نکته این است که در زمان نصب این میزهای تلویزیونی دقت کنید که محکم بر روی دیوار نصب شوند. چون اگر نصب آن‌ها غیر اصولی انجام شود به راحتی سقوط کرده و همه چیز را از بین می‌برند. پس توصیه ما این است که اگر در نصب این محصولات مهارت ندارید، این کار را به افراد ماهر واگذار کنید.
  • دومین مشکل این است که این میزها تنوع زیادی ندارند و سبک آن‌ها مطابق با سبک‌های معماری داخلی مرسوم نیست. این محصولات فقط در دسته مدرن و مینیمال در بازار وجود دارند که همین موضوع سبب می‌شود اگر شما مبلمان کلاسیک یا سلطنتی دارید، در استفاده از این محصولات محدود شوید.
  • فاکتور بعدی که ممکن است کمی شما را در مورد میزهای تلویزیون دیواری اذیت کند این است که این محصولات ثابت هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را به نقطه دیگری از خانه خود منتقل کنید. ضمن اینکه برای نصب کردن آن‌ها بر روی دیوار، باید دیوار را سوراخ کنید و بعد از هر جابجایی این سوراخ‌ها بر روی دیوار باقی می‌مانند. به همین دلیل عقل سلیم حکم می‌کند که آن‌ها را به صورت ثابت در یک گوشه از خانه خانه خود نگه دارید.
  • عیب آخر هم اینکه اگر در منزل استیجاری زندگی می‌کنید، بهتر است قید خرید این میزها را بزنید.
مطالعه کنید:  دکوراسیون اتاق خواب سفید

نکات کلی درباره ی خرید میز تلویزیون دیواری

بعد از صحبت در مورد مزایا و معایب میز تلویزیون دیواری، بد نیست که نکات کلی در مورد خرید این محصول را هم با یکدیگر مرور کنیم.

اولین نکته این است که نحوه استفاده شما از تلویزیون می‌تواند خرید شما را به کل تغییر دهد. مثلاً اگر تمایل دارید که در زمان تماشای تلویزیون بر روی کاناپه دراز بکشید، بهتر است که سایز میز تلویزیون چوبی شما متوسط باشد. ولی اگر دوست دارید که از تلویزیون‌های بزرگ برای تماشای فیلم‌ها و مسابقات ورزشی استفاده کنید، بهتر است یک میز بزرگ برای خود تهیه تدارک ببینید.

در عین حال اگر از تلویزیون خود برای بازی و نصب کنسول گیمینگ استفاده می‌کنید، باید حتما میزی را خریداری کنید که مکانی برای نگهداری از این تجهیزات داشته باشد. همچنین اندازه میز تلویزیون هم در زمان خرید اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. دقت کنید که اگر میز تلویزیون شما کوچکتر یا هم اندازه با تلویزیون نباشد. بهتر است که از هر طرف تقریباً ۱۰ سانتی‌متر آن را بزرگتر در نظر بگیرید. ضمن اینکه میزهای تلویزیون ارتفاع یکسانی ندارند. پس بهتر است که با در نظر گرفتن ارتفاع مناسب و موردنظر خود برای نصب تلویزیون بر روی دیوار، میز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

میز تلویزیون دیواری مشکی

میز تلویزیون دیواری برای چه خانه ای مناسب است

واقعیت این است که میزهای تلویزیون دیواری بهترین انتخاب و گزینه برای خانه‌های متوسط و کوچک هستند. به عبارتی همانطور که میدانید خانه‌های متوسط و کوچک با محدودیت زیادی روبرو هستند. بر همین اساس ما توصیه می‌کنیم که بهتر است به جای میزهای تلویزیون حجیم و زمینی، از میزهای تلویزیون دیواری استفاده شود. استفاده از این میزهای تلویزیون ضمن اینکه در اشغال فضا صرفه‌جویی می‌کند، با خالی نگه داشتن فضای مخصوص خود، خانه شما را وسیع‌تر نشان خواهند داد. در نهایت باز هم بر این نکته تاکید می‌کنیم که اگر فردی تنوع و طلب محسوب می‌شوید و دوست دارید که مدام دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید و چیدمانتان را متنوع کنید، به هیچ عنوان میز تلویزیون دیواری نخرید. چون تغییر مکان میز تلویزیون دیواری به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز