فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2914 روز پیش
بازدید 897 بدون دیدگاه

مدل ها و سبک های دکوراسیون با استفاده از رنگ نارنجی

فضای اوپن

رنگ نارنجی

در علم چیدمان و صنعت دکوراسیون مدل ها و سبک های فراوانی وجود دارند که بر پایه ی وسایل درون فضا تنظیم می شوند اما در این بین می توان به سبک متفاوتی که در آن از رنگ غالب و رنگ دیوارها برای تعیین شخصیت و زیبایی فضا استفاده می شود اشاره کرد که بسیار تایید شده و در عین حال سریع است. در فضاهای خانگی به طور کلی وظیفه ی تعیین رنگ غالب را رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری تعیین می کند و پس از آن این موضوع توسط مبلمان و دیگر وسایل دنبال می شود تا هماهنگی به بیشترین مقدار ممکن برسد. اگر می خواهید تغییراتی کوچک و یا حتی تغییراتی بزرگ در فضایتان ایجاد کنید بهتر است تا انتهای این مظلب با ما همراه باشید تا با چند روش زیبا و مدرن شما را برای داشتن فضایی دلنشین و زیبا همراهی کنیم. میز تلویزیون و یا تخت خواب یک نفره خود را با این رنگ ست کنید.

فضای اوپن

فضای آشپزخانه و اوپن را می توان یک فضای بی نظیر برای دکوراسیون و هماهنگ کردن فضا دانست چرا که سطح وسیعی از فضا را می پوشانند و همچنین می توانید آن را به عنوان نقطه ای مناسب برای ایجاد تمرکز فضای درون آشپزخانه در نظر بگیرید و بر اساس آن فضای درون آشپزخانه تان را تغییر دهید و این تغییر شامل صندلی اوپن، کابینت ها و دیگر وسایل درون آشپزخانه است.

نور پردازی شیک

نور پردازی شیک

درخشندگی و روشنایی فضا را می توان به عنوان یکی از عناصر تاثیر گذار بر روی کیفیت دکوراسیون دانست پس بهتر است نسبت به این موضوع حساس باشید اما نه در حدی که بیش از حد نور در اختیار داشته باشید و یا در طول روز، نور دریافتی از پنجره ها برایتان آزار دهنده باشد. برای حل این مشکل و داشتن نور کافی در زمان تاریکی به شما نصب لوستر زیبا و یا انواع آباژور را پیشنهاد می کنیم و در طول روز هم می توانید با نصب پرده های لایه ای میزان نور دریافتی فضایتان را تنظیم کنید.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری، این وسیله ی بسیار کاربردی را می توانید در فضای آشپزخانه و یا در یک قسمت از اتاق نشیمن تان قرار بدهید و چه بهتر است اگر این قرار گیری در فضا در کمال زیبایی و هماهنگی صورت بگیرد در حالی که اگر از یک رنگ شاد استفاده کنید، این تضاد موجود می تواند برجستگی و جذابیت مناسبی را به فضایتان ببخشد. برای مثال می توانید به تصویر بالا دقت کنید که چگونه رنگ شاد و تند صندلی های میز ناهارخوری توانسته فضایی جوان و شاداب خلق کند.

مبلمان

مبلمان

و حالا به مهم ترین عضو از وسایل اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی رسیدیم؛ این کالای بسیار کارآمد را می توان بدون شک تاثیر گذار ترین وسیله ی فضای نشیمن خانه تان تلقی کرد و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مبلمان شیک و البته با کیفیت استفاده کنید تا بعد از آن تاثیر کیفیت آن را بر فضایتان با وضوح بیشتری احساس کنید. در این میان نکته ای مهم وجود دارد و آن رنگ مبلمان تان است. رنگ مبلمان را می توان به عنوان مهم ترین بخش از مبلمان در نظر گرفت و بعد از آن نوبت به طرح، سبک و مدل مبلمان تان میرسد که غالبا به سه دسته تقسیم می شوند: مبلمان مدرن، مبلمان مدرن – کلاسیک و مبلمان کلاسیک و قدیمی. انتخاب نوع و سبک مبلمان تان تماما به سلیقه ی شما ارتباط دارد و البته همین سلیقه و مدل دکوراسیون شماست که به فضایتان شخصیت می بخشد. با توجه به نقطه تمرکز فضا در اتاق نشیمن می توانید از یک میز تلویزیون شیک هم استفاده کنید تا نقطه ی تمرکز فضایتان زیباتر و جذاب تر بنظر بیاید.

مطالعه کنید:  راهنمای خرید میز ناهارخوری کم‌جا

صندلی راحتی

صندلی راحتی

صندلی راحتی یک وسیله ی ساده است اما مقدار زیادی آرامش و راحتی را برایتان به ارمغان می آورد و می توانید بر روی آن استراحت کنید. در میان مدل های متفاوت صندلی راحتی می توان به صندلی راک،صندلی های چرمی و یا صندلی های با دیگر شکل های موجود استفاده کنید.

تختخواب

تختخواب

بزرگترین وسیله ای که در فضای اتاق خواب تان می تواند وجود داشته باشد، قطعا تختخواب تان است از این رو بهتر است نسبت به تختخواب و یا سرویس خواب تان و وسایل همراه آن مانند روتختی و آباژور بیشترین قت ممکن را داشته باشید تا زیبایی فضایتان را به بیشترین مقدار ممکن برسانید و این زیبایی در فضایتان کاملا به خلاقیت و انتخاب های شما وابسته است.

کمد و دراور

کمد و دراور

مرتب بودن فضای اتاق خواب یک موضوع بسیار مهم است و این ویژگی را می توانید با استفاده از کمد و دراور با رنگ هماهنگ در فضای مورد نظرتان ایجاد کنید. رنگ پیشنهادی برای اکثر کمد ها و دراور های انتخابی تان طیف قهوه ای است که بیشترین استفاده را در بین تمامی مدل ها و رنگ ها دارد.

روش های دکوراسیون اتاق خواب را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز