فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2928 روز پیش
بازدید 777 بدون دیدگاه

مدل های متنوع دکوراسیون اتاق مهمان

انعکاس نور

اتاق مهمان

دکوراسیون و چیدمان مناسب برای هر فضایی لازم و ضروری است و فضاهای زیبا با استفاده از اصول مفید و کارآمد دکوراسیون به همراه وسایل مناسب خلق می شوند. در ادامه ی این مطلب برخی روش های محبوب و مدرن را بررسی خواهیم کرد که بوسیله ی آنها می توانید اتاق مهمانان تان را به بهترین نحو ممکن دکور کنید و فضایتان را حتی اگر کوچک و جمع و جور است به زیبایی دکور کنید. اگر می خواهید فضای اتاق مهمانتان را با روش های معتبر و خاص دکور کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. میز ناهار خوری اتاق مهمان باید زیبا باشد. در بعضی خانه ها اتاق خواب مهمان نیز وجود دارد که باید تخت خواب یک نفره زیبایی برای آن انتخاب کنید.

انعکاس نور

قبل از هر چیزی بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که سادگی و استفاده از وسایل کارآمد بیشترین اهمیت را در دکور کردن فصای اتاق مهمان دارد و بهتر است تا آخرین مراحل تغییر چیدمان فضایتان، به این نکته دقت کافی داشته باشید. برای ایجاد تغییر در فضا، با توجه به رنگ غالب دیوار ها و کف می توانید مبلمان مناسب و راحت انتخاب کنید و در فضایتان قرار دهید چرا که مبلمان نرم و با کیفیت می تواند کیفیت و زیبایی اتاق تان را بیشتر به نمایش بگذارد. همچنین استفاده از آینه برای انعکاس نور بسیار کاربردی است و می تواند با ایجاد خطای دید، فضایتان را بزرگتر نشان دهد.

نقطه ی تمرکز فضا

نقطه ی تمرکز فضا

در اکثر اتاق های مهمان، تلویزیون می تواند اصلی ترین نقطه ی تمرکز فضا باشد و در فضاهایی که تلویزیون در آن ها وجود دارد می توانید از مدل های چیدمان حول مرکز میز تلویزیون بهره ببرید. بعد از تلویزیون، شومینه را می توان به عنوان یکی دیگر از بخش های مناسب انتخاب کرد تا با توجه به آن مبلمان و میزعسلی هایتان را بتوانید به زیباترین شکل دکور کنید.

تناسب فضا

تناسب فضا

یکی دیگر از مناسب ترین گزینه هایی که باید در نظر داشته باشید، تناسب و توازن در فضا است. اینکه فضایتان را با شلوغ ترین حالت ممکن دکور کنید می تواند باعث ایجاد حسی نامطلوب و بر هم زدن آرامش برای هر بیننده ای شود و علاوه بر آن از زیبایی فضایتان هم می کاهد. یکی از راه های پرهیز از شلوغ شدن بیش از حد فضا، بکار گیری قانون تقارن است به این صورت که مثلا می توانید از یک آباژور در یک سمت و از یک آباژور یکسان در یک سمت دیگر از فضا استفاده کنید و تقارنی زیبا در فضای اتاق ایجاد کنید.

مبلمان مدرن و قفسه های مدرن

مبلمان مدرن و قفسه های مدرن

در کنار مبلمان مدرن بهتر است تعدادی از وسایل به روز و با سبک مدرن استفاده کنید تا بین وسایل تان هماهنگی ایجاد شود و فضایی دلنشین تر داشته باشید. مبلمان مدرن با رنگ روشن و مایل به سفید اگر با قفسه های سفید رنگ و یا حتی کرم رنگ همراه شوند می توانند ترکیبی بی نظیر خلق کنند در صورتی که اگر از قفسه یا کتابخانه ی مدرن با رنگ مشکی هم استفاده کنید، تضاد ایجاد شده به نوعی متفاوت فضایتان را تغییر خواهد داد.

مطالعه کنید:  چگونه یک اتاق باریک و غیر عریض را دکور کنیم؟

تضاد رنگی

تضاد رنگی

تضاد رنگی تنها میان قفسه و مبل کافی نیست و بهتر است از این هم فراتر بروید و در عین ایجاد تضاد، هماهنگی و هارمونی میان وسایل را هم حفظ کنید. مثلا می توانید از مبلمان کرم رنگ در کنار صندلی راحتی خاکستری و یا با رنگ آبی روشن استفاده کنید تا تنوع رنگی در فضایتان بیشتر شود.

کمد و دراور

کمد و دراور

در فضای اتاق مهمان، یکی از مهم ترین وسایلی که بودنش برای منظم تر شدن فضا ضروری است کمد جادار و دراور زیباست که بهتر است تمرکز زیادی را بر روی این دو وسیله ی مهم قرار دهید. در ضمن بهتر است بدانید که کمد های با رنگ قهوه ای روشن را می توانید با اکثر رنگ های موجود مبلمان و مدل های مختلف میزعسلی هماهنگ کنید. متد های محبوب دکوراسیون را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز