فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2671 روز پیش
بازدید 888 بدون دیدگاه

مدل های جدید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

اگر شما هم از افرادی هستید که کاغذ دیواری را به همه چیز دیگر ترجیح می دهید حتما بدنبال مدل های جدید کاغذ دیواری ۲۰۱۷ که به تازگی معرفی شده اند می گردید. خوب در این مطلب قصد داریم به معرفی همین مدل ها بپردازیم تا با طراحی های مدرن و کلاسیک آنها آشنا شوید. کاغذ دیواری ها به دلیل سادگی و سرعت در نصب و هزینه کم انتخاب بسیاری از خانه دارها برای تزیین مکان های مختلف خانه هستند. با وجود طرح های بسیار گوناگون، از مدل های ساده گرفته تا طرح های پیچیده و لوکس، کاغذ دیواریها امروزه گوی سبقت را از رنگ آمیزی دیوارها گرفته و کاری را انجام می دهند که هیچ روش دیگری نمی تواند همانند آن را انجام دهد. مثلا کاغذ دیواری برای پوشاندن ناصافی ها و خرابی های روی دیوار بسیار عالی عمل می کنند در صورتی که رنگ نمی تواند این خرابی ها را کامل بپوشاند. البته مدل های متنوع و بسیار زیاد کاغذ دیواریها می تواند هر کسی را دچار شک و تردید کند. با استفاده از بررسی مدل های کاغذ دیواری ۲۰۱۷ و شناخت بیشتر آنها می توان همانند یک فیلتر خیلی از مدل ها را کنار گذاشته و فقط طرح هایی مشابه با نمونه های مطابق با مد روز را انتخاب کنید. شما به راحتی مشخصات و قیمت تخت خواب یک نفره را در ایران میز میتوانید بیابید.

کاغذ دیواری

هر مکانی از خانه نیاز به کاغذی متفاوت و متمایز دارد. مثلا مدلی که مشاهده می کنید مخصوص راهرو های باریک و طولانی طراحی شده و می بینید که چقدر خوب و زیبا در چنین مکان هایی جواب می دهد. خطوط پیچیده این کاغذ دیواری نمایانگر واقعی یک طرح کلاسیک و سنتی است. کاغذ دیواری آورده شده در شکل، کاغذ طرح داری را نشان می دهد که کار با آنها اندکی سخت است. اما در اتاق زیر این طرح بسیار زیبا کار شده و رنگ های آن بسیار عالی با وسایلی مانند تختخواب، روتختی و محیط اتاق ترکیب شده اند. برای دکوراسیون ورودی آپارتمان با چیدمان داخلی کلاسیک بهتر است نوعی از طرح های کاغذ دیواری انتخاب شود که برجسته و چشمگیر باشند. حمام و سرویس بهداشتی نیز یکی دیگر از مکان های عالی برای استفاده از کاغذ دیواری است. برخی طراحی ها به گونه ای صورت می پذیرند که هر شخصی را هنگام ورود به اتاق، شگفت زده می کند. جالب اینجاست که مدل های جدید کاغذ دیواری ۲۰۱۷ بیشتر طرح های گل دار و شلوغ را ارائه می دهند که در فضاهای کوچک نیز بسیار پرکاربرد هستند. برای طراحی اتاق کودک پسرانه طرح ها و مدل های مختلفی از کاغذ دیواری را میتوانید پیدا کنید.

کاغذ دیواری

اتاق خواب ها همیشه جزء گزینه های اول برای تزیین با کاغذ دیواری هستند. مدلی که در شکل مشاهده می کنید یک کاغذ دیواری خاکستری رنگ اما با طرح کلاسیک است که به زیبایی با مبلمان و سرویس خواب اتاق ترکیب شده است. رنگ خاکستری و سفید کاغذ دیواری باعث شده تا جوی آرام، لطیف و باوقار ایجاد شود. شکل طرحی کلاسیک را نشان می دهد اما این بار دیگر خبری از طرح های گل گلی و شلوغ نیست و از شکلی طرح دار با تک رنگ ساده استفاده شده و به همین خاطر بسیار گرم و خواستنی جلوه می کند. شاید فکر کنید که کاغذ دیواری فقط برای دیوار و سقف طراحی شده، اما اینطور نیست، در برخی مدل های دکوراسیون کشوی دراور نیز به زیبایی با کاغذ دیواری های خود چسب تزیین شده می شوند. البته سقف ها نیز خیلی کم توسط کاغذ دیواری پوشانده می شوند چرا که کار با آنها کمی چالش برانگیز است، به همین خاطر اکثر خانه دارها در محیط های اجتماعی خانه مانند اتاق نشیمن و پذیرایی، سقف را به حال خود رها می کنند. اما در اتاق خواب موضوع فرق دارد، وقتی سقف با شیوه درست تزیین شود نتیجه یک فضای بسیار با کلاس و لوکس خواهد شد.

مطالعه کنید:  روش های مفید و کارآمد برای تغییر فضایتان با رنگ آمیزی مناسب

کاغذ دیواری

فضای زیر پله ها نیز مکانی غیر منتظره برای تزیین با کاغذ دیواری است. تنوع زیاد مدل های کاغذ دیواری ۲۰۱۷ باعث شده استفاده از آنها در خیلی جاها ممکن شود. در شکل مشاهده می کنید از دو طرح متفاوت به صورت یک درمیان برای تزیین پله ها استفاده شده است به طوریکه می توان از یک میز قهوه خوری برای تزیین بخش کناری راه پله استفاده کرد. یکی دیگر از ایده هایی که جدیدا مد شده، مدل هایی با الگوهای بسیار بزرگ هستند مانند عکسی که در شکل دوم مشاهده می کنید. استفاده از چنین طرح هایی بروی دیوارهای تاکیدی در آپارتمان ها و اتاق های کوچک خیلی خوب جواب می دهد.

کاغذ دیواری

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز