فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2528 روز پیش
بازدید 945 بدون دیدگاه

مدرن یا کلاسیک؟

سبک دکوراسیون

همواره در میان متدهای گوناگون، افراد برحسب سلیقه، شرایط جغرافیایی، میزان بودجه و دیگر فاکتورهای تاثیر گذار تصمیمات خود را درباره ی دکوراسیون منزلشان خواهند گرفت. در این میان دو سبک پیشرو وجود دارند که در تمامی دوران ها در مقابل یکدیگر با تمام تجهیزات و قابلیت ها ایستاده اند. این دو سبک کاملا با هم تفاوت دارند و این تفاوت به گونه ای است که افراد بایستی یکی از این دو سبک زیبا را برای فضای خود انتخاب کنند و در بیشتر موارد انتخاب همزمان آنها غیرممکن است و علاوه بر تحمیل کردن هزینه ی بیشتر، از زیبایی دکوراسیون و نتیجه ی طراحی داخلی می کاهد. این سبک ها که به دو سبک مدرن و سبک کلاسیک معروف هستند، طرفداران خاص خود را داشته و هرکدام دارای مزیت هایی هستند که با توجه به شرایط موجود در فضا می توانند مفید واقع شوند. در این مقاله می خواهیم به بررسی این دو سبک دوست داشتنی بپردازیم و معایب و محاسن هرکدام را در طراحی داخلی خانگی برای شما بیان کنیم؛ پس اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید و یا می خواهید تغییراتی در دکوراسیون داخلی فضای خانه تان ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا نکاتی کوتاه، مختصر و کاربردی را برایتان بیان کنیم. از محصولات زیبای ایران میز مانند میز ناهار خوری و غیره نیز دیدن فرمایید.

سبک دکوراسیون

از مهم ترین اتاق فضای خانگی شروع می کنیم، اتاق نشیمن. انتخاب سبک حاکم بر این بخش تا حد بسیار زیادی به رنگ غالب آن و نوع طراحی دیوارهای آن بستگی دارد برای مثال رنگ های قهوه ای و کاغذ دیواری با تم قهوه ای و کرم چه ساده باشد و یا طرح دار، نمایانگر سبک کلاسیک بوده و در کنار آن نمی توان وسایل با سبک مدرن را قرار داد. به عنوان مثال می توانید تصور کنید که دیوار با رنگ زمینه ی قهوه ای در کنار مبل قرمز و جلومبلی شیشه ای چه ترکیبی خواهد شد؟ مسلما این ترکیب نمی تواند هماهنگ بنظر بیاید و اصلا زیبایی و گرمی را به فضای اتاق نشیمن اضافه نخواهد کرد. اگر قصد استفاده از سبک مدرن را در فضای اتاق نشیمن خود دارید می توانید از ترکیب مبل تختخوابشو، جلومبلی شیشه ای، آباژور فلزی و مبل راحتی استفاده کنید و تمامی این وسایل زیبا را در کنار یک فرش ایرانی اصیل و با کیفیت استفاده کنید. در چیدمان کلاسیک نیز به راحتی می توانید فضا را تغییر دهید، برای مثال می توانید در کنار طراحی دیوار گرم و زیبا از مبل کلاسیک و استیل در کنار جلومبلی چوبی و ام دی اف، ساعت ایستاده با چوب خراطی شده و میز تلویزیون با سبک ساختاری کلاسیک استفاده کنید. به طور معمول در فضای اتاق نشیمن خانه های امروزی از یک کالای کاربردی دیگر نیز استفاده ی فراوانی می شود و آن وسیله چیزی نیست جز میزناهارخوری. در انتخاب این میز بایستی نهایت دقت و توجه را داشته باشید چرا که این میز به عنوان یک بخش برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده آن هم برای بیش از دوبار در روز استفاده ی فراوانی دارد، لذا باید کیفیت ساخت و همینطور کیفیت رنگ و ارگونومی بالایی داشته باشد تا از خستگی بیش از حد بدن جلوگیری کند و جذابیت ظاهری آن به هرچه زیباتر شدن فضا کمک کند. چیدمان هایی مختلفی در بحث دکوراسیون وجود دارد مانند چیدمان اتاق های مربع شکل که میتوانید در این باره محصولاتی کسب کنید.

مطالعه کنید:  در مورد ایده چیدمان میز کنسول

سبک دکوراسیون

اتاق بعد که به عنوان محل آرامش و آسایش خانه نیز شناخته می شود، اتاق خواب نام دارد. این اتاق بسیار مهم، بایستی به گونه ای طراحی و چیدمان شود که تمام خستگی های یک روز سخت و طاقت فرسا پس از چند ساعت استرات کردن در فضای آن آرامش درونی را دوباره به شما برگرداند. در انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب نیازی نیست بین سبک انتخابی برای اتاق خواب و اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و حتی آشپزخانه نقطه ی اشتراکی وجود داشته باشد و می توانند سبک های انتخاب شده برای هر بخش از خانه کاملا با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما اگر یکسان باشند طراحی آن در برخی موارد ساده تر بوده و فضایی یکدست و هماهنگ را به شما ارائه خواهد داد. پس از انتخاب سبک دکوراسیون، نوبت به انتخاب رنگ غالب و طراحی دیوارها می رسد و پس از آن بایستی نسبت به انتخاب و خرید وسایل با کیفیتی چون تخت خواب، روتختی، کمد و دراور و آباژور مناسب می رسد. در بیشتر موارد برای ایجاد هماهنگی بیشتر و یکسان بودن کیفیت اجزا به طور کلی از یک سرویس خواب مناسب در فضا استفاده می شود تا دغدغه ی انتخاب وسایل مختلف و هماهنگ کردن آن ها با یکدیگر وجود نداشه باشد. در برخی از اتاق خواب ها علاوه بر این وسایل، از کالاهای دیگری چون میز تحریر، میز کامپیوتر، صندلی و کتابخانه نیز استفاده می شود لذا باید توجه داشت که در انتخاب هرکدام از آنها اول از همه کیفیت و پس از آن رنگ، ابعاد و دیگر فاکتورهای آن کالا مد نظر قرار گیرد.

سبک دکوراسیون

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز