فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2927 روز پیش
بازدید 791 بدون دیدگاه

قدم به قدم تا داشتن خانه و دکوراسیونی مدرن

مبلمان مدرن

دکوراسیون مدرن

فضای این روزهای بیشتر خانه های ایرانی پر شده است از وسایل قدیمی و به طبع دکوراسیون های قدیمیم و غالبا بدون استفاده از روش های موثر؛ از این رو می خواهیم در ادامه ی این مطلب درباره ی دکوراسیون مدرن و خانگی توضیحاتی مفید و سریع به شما ارائه بدهیم تا بوسیله ی آن بتوانید دکوراسیون مدرن را شناخته و در صورت تمایل فضایتان را با این سبک چیدمان کنید. پس از شما می خواهیم با ما همراه باشید تا اگر قصد تغییر فضا و رکوراسیون تان را به صورت کلی و جزئی داشته داشتید، بتوانید از این روش های موثر استفاده کنید و از فضایتان لذت ببرید. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و میز تلویزیون و میز ناهار خوری و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بیابید.

مبلمان مدرن

اصلی ترین و مهم ترین کالای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن مبل می باشد و بعد از آن می توانیم میز عسلی و میز تلویزیون را به عنوان وسایل مهم در فضای این دو اتاق در نظر بگیریم. مبلمان مدرن معمولا ابعاد کوچک تری نسبت به مبلمان استیل و کلاسیک داشته و اتفاقا نرمی و راحتی بسیار بیشتری به همراه دارند. برای مبلمان مدرن باید از میزعسلی و جلومبلی مدرن و شیک هم استفاده کنید تا زیبایی آن تکمیل شود. منظور از میزعسلی مدرن، لزوما میز عسلی شیشه ای نیست بلکه می توانید از مدل های میز عسلی مدرن چوبی هم استفاده کنید.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

یکی از مزیت های دکوراسیون مدرن این است که شما لزوما به یک کالا با ابعاد معقول نیاز ندارید می توانید از هر وسیله ای به هر روشی که فکر می کنید برای زیباتر شدن فضایتان به شما کمک می کند بهره ببرید و این موضوع تنها به سقف خلاقیت های شما محدود خواهد شد. در ضمن بهتر است بدانید که نوع و سبک دکوراسیون مدرن برای خانه های آپارتمانی و کوچک بسیار مناسب تر از سبک قدیمی و سنتی است و با این روش می توانید از هر سانتی متر از فضایی که در اختیار دارید بهتر استفاده کنید ویا یک وسیله بطور همزمان دو یا چند کاربری برایتان داشته باشد برای مثال یک کتابخانه ی دوبعدی می تواند هم بعنوان یک کتابخانه و یک قفسه در فضایتان بکار گرفته شود و هم اینکه می تواند بعنوان میز عسلی در کنار مبلمان و صندلی راحتی تان بکار برده شود.

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

ممکن است بگویید برای وسایل تزیینی در فضایتان جایی وجود ندارد و یا خانه تان کوچک تر از این حرف هاست؛ اما بهتر است بدانید که وسایل تزیینی اصولا برای شلوغ تر و زیباتر کردن فضا بکار می روند و خالی بودن فضا در سبک دکوراسیون تقریبا بی معناست. وسایل تزیینی مختلفی می توانید در فضایتان قرار دهید از جمله، انواع مجسمه های ایستاده، دیواری، انواع قاب ها و آثار هنری، انواع آباژور های رومیزی و ایستاده، شمعدان ها و گلدان های زیبا و شیک، همه و همه می توانند در فضایتان قرار بگیرند و هرکدام به نحوی در زیباتر شدن دکوراسیون تان نقش داشته باشند.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری

مطالعه کنید:  تغییرات اساسی دکوراسیون 2

انتخاب میز ناهارخوری را می توان یکی از بخش های زیبا و جذاب در دکوراسیون مدرن دانست چرا که در این سبک چیدمان حتی نیازی به چندین صندلی هم شکل وجود ندارد و همانطور که گفته شد انتهای این زیبایی فقط به میزان خلاقیت و نوآوری شما بستگی دارد. با این وجود کسانی وجود دارند که به هماهنگی فضای خانه شان اهمیت بسیاری می دهند و از مدل های میز ناهارخوری جمع و جور و زیبا در فضای خانه شان استفاده می کنند.

صندلی اوپن زیبا و مدرن

صندلی اوپن زیبا و مدرن

برای کار کردن و انجام فعالیت های درون آشپزخانه مانند آشپزی، تزیین غذا و … به آرامش نیاز خواهید داشت و در بیشتر مواقع این آرامش با نشستن بر روی یک صندلی اوپن مدرن تامین می شود و می تواند تا حد بسیار زیادی از خستگی شما بکاهد. تفاوت صندلی اوپن مدرن و صندلی اوپن کلاسیک در این است غالبا برای صندلی اوپن مدرن از جک جهت تنظیم ارتفاع استفاده می شود و این موضوع به نفع افراد قد بلند و همچنین کسانی است که قد کوتاه تر از ۱۶۰ سانتی متر دارند چرا که این قابلیت باعث میشود که پاهای این افراد در وضعیت مناسبی قرار بگیرد و بیش از پیش احساس خستگی نکنند.

کتابخانه

کتابخانه

قفسه ی کتاب و یا در مقیاس بزرگتر کتابخانه ها را می توان به عنوان یک وسیله ی کاربردی و چندمنظوره در هر فضایی استفاده کرد اما در خصوص خانه های با سبک چیدمان مدرن، می توان به سادگی از آنها استفاده های گوناگون داشت و مقدار زیادی از فضا را همچنان برای وسایل دیگر خالی نگه داشت. با توجه به سبک زندگی مدرن، هر نفر به طور معمول حداقل دارای ۲۰ الی ۳۰ جلد کتاب بوده که برای یک خانواده ی چهارنفره، تعداد کل کتاب های موجود حدودا ۱۰۰ جلد کتاب است و حتما می دانید که این حجم از کتاب را قاعدتا نمی توانید در کمدتان نگه دارید و شاید حتی بخواهید از زیبایی آنها برای ایجاد تغییر در فضایتان بهره ببرید پس بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون جدید و مدرن تان، یک کتابخانه ی مدرن و با ابعاد متفاوت انتخاب کنید و کتاب های خود و دیگر اعضای خانواده تان را در آن قرار دهید.

راهرو ها

راهرو ها

یکی از بخش هایی که معمولا فراموش می شود و یا اصلا مهم تلقی نمی شود همین فضای راهرو هاست که گاها تاثیر منفی شان می تواند زیبایی اتاقی که به آن راهرو منتهی می شود را کاهش دهد و یا اگر به خوبی دکور شده باشد، باعث زیباتر و شیک تر بنظر آمدن فضای کلی خانه بشود. در خانه هایی بعد از درب ورودی شان راهرو وجود دارد به شما پیشنهاد می کنیم از یک جاکفشی بزرگ و زیبا استفاده کنید و یا اگر فضای کافی در اختیار دارید از مدل های جدید جاکفشی رخت آویز دار در فضایتان استفاده کنید.

سرویس خواب

سرویس خواب

برخلاف سرویس خواب های قدیمی و کلاسیک که بیشتر بخش ها مانند کمد و دراور دارای یک رنگ بودند، در سرویس خواب های مدرن از چندین رنگ متفاوت استفاده می شود برای مثال رنگ قرمز، سبز، نارنجی و آبی که غالبا رنگ هایی شاد و گیرا هستند و هر یک می توانند گرمای مخصوص به خودشان را به فضا ببخشند. در ضمن روتختی که عضوی بسیار مهم در تعیین رنگ غالب اتاق خواب است را بهتر است از رنگ های بی اثر انتخاب کنید و تمرکز رنگ را بر پایه ی وسایلی مانند پاتختی و دیگر اجزای اتاق تنظیم کنید.

مطالعه کنید:  تخت یک نفره: 9 نکته درباره راهنمایی خرید سرویس اتاق خواب

اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک باید به طرز اغراق آمیزی با رنگ های شاد و غلیظ اشباع شود تا زیبایی و شادابی را برای اتاق کودک به همراه داشته باشد.اگر فرزندانتان اتاقی مشترک در اختیار دارند و می خواهید به خوبی این فضا را بین آنها تقسیم کنید می توانید از تختخواب های دو طبقه برای اتاق آنها استفاده کنید تا فضای کافی برای قرار دادن وسایل دیگر مانند میز کامپیوتر، میز تحریر و صندلی آن ها باشد. روش های استفاده از رنگ زرد در خانه خود را در این مقاله بخوانید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز