فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2925 روز پیش
بازدید 793 بدون دیدگاه

طراحی و دکوراسیون دیوار های فضاهای خانگی

آکواریومی زیبا و متفاوت

دکوراسیون فضای خانه

در طراحی فضای خانگی و اتاق های متفاوت، بهتر است علاوه بر وسایل ضروری و وسایل تزیینی از طراحی مناسب دیوار ها هم استفاده کنید و این طراحی شامل رنگ آمیزی، پوشاندن سطح دیوار بوسیله ی کاغذ دیواری، استفاده از سنگ آنتیک در دکور کردن دیوار و… می شود. اگر می خواهید تغییری در فضایتان ایجاد کنید و برای مدتی طولانی از این تغییر لذت ببرید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با چندین روش موثر و محبوب شما را تا داشتن فضایی به روز و زیبا همراهی کنیم. میز تلویزیون چوبی و دیگر محصولات را در ایران میز بیابید.

آکواریومی زیبا و متفاوت

نصب آکواریوم داخل دیوار اتاق نشیمن تان می تواند در کنار مبلمان با طیف رنگ قهوه ای و همینطور دیوارهایی با رنگ سفید، فضایتان را به طور کلی تغییر دهد. همچنین استفاده از گلدان های تزیینی و زیبا را هم می توانید در کنار این متد دکوراسیون تان قرار دهید.

چیدمان خاص

چیدمان خاص

همیشه قرار نیست که مبلمان تان را منظم و با شکل های معمولی در فضایتان چیدمان کنید. بعضی از مدل های چیدمان مبلمان در فضاهای خانگی کاملا نامنظم بوده و ترتیب خاصی ندارند. برای درک بیشتر این موضوع می توانید به تصویر بالا دقت کنید و همینطور به نقش میزعسلی و جلومبلی در این فضا به درستی پی ببرید.

سنگ آنتیک و چوب

سنگ آنتیک و چوب

سنگ آنتیک و طراحی هایی که با چوب انجام می شوند این روزها به شدت محبوب شده اند از این رو اگر به دنبال مد و به روز بودن هستید این سبک از دکوراسیون را به شما پیشنهاد می کنیم و در کنار مبلمان مدرن تان می توانید از یک صندلی راک با رنگ زیبا استفاده کنید تا با این روش فضایتان تا حدودی تغییر کند. در این روش از رنگ هماهنگ و مرتبط برای پوشش سقف و کفپوش اتاق استفاده کنید می توانید فضایی دلنشین تر داشته باشید.

کتابخانه، وسیله ای کاربردی

کتابخانه، وسیله ای کاربردی

کتابخانه را لزوما نیاز نیست که در اتاق خوابتان قرار دهید و می توانید آن را در یک بخش کوچک از فضای اتاق نشیمن تان قرار داده تا با یک صندلی ارگونومیک و با کیفیت بتوانید از خواندن روزنامه، مجله و کتاب مورد علاقه تان لذت ببرید و همچنین فضایتان را هم زیباتر کنید. بهتر است بدانید که در دکوراسیون مدرن، دیگر استفاده از کتابخانه های ساده و با اشکال منظم معنایی ندارد و بجای آنها از کتابخانه های دوبعدی و مدرن استفاده می کنند در حالی که می توانید چیزی بیشتر از کتاب در آن ها قرار دهید مثلا یک مجسمه ی کوچک و زیبا یا حتی گلدان و شاخه گل های مورد علاقه تان. پیشنهاد ما به شما استفاده از کتابخانه ی مدرن در فضایتان است چرا که بسیار در زیباتر به نظر رسیدن فضایتان تاثیر مثبت خواهد داشت.

تضاد

تضاد

یکی از عناصری که همیشه مورد بررسی قرار گرفته، موضوع نور پردازی بوده و تضاد بین وسایل را هم می توان با استفاده ی اصولی از این ویژگی رعایت کرد و فضایی زیبا در اختیار داشت. جالب است بدانید که در اختیار داشتن بسیاری از رنگ ها و به طور همزمان در یک فضا، دلیل بر شلوغ بودن و یا عدم هماهنگی میان وسایل در آن فضا نمی شود و در بسیاری از موارد اگر از رنگ های شاد و زیبا استفاده شود فضایتان متحول می شود. یک نمونه ی ساده از این قانون را می توانید در تصویر بالا ببینید که چگونه رنگ های متضاد بین آباژور ها در این فضا، گرمی و زیبایی را به این فضا بخشیده است.

مطالعه کنید:  متد های دکوراسیون اتاق خواب های مختلف

رنگ زمینه ی تیره

رنگ زمینه ی تیره

اگر دیوارهایتان را با رنگ سفید رنگ آمیزی کنید و بخواهید از یک رنگ شدن فضایتان جلوگیری کنید می توانید از رنگ های شکلاتی و قهوه ای تیره استفاده کنید تا فضایی متفاوت خلق کنید و زیبایی اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی تان دوچندان شود. در ضمن استفاده از دو رنگ سفید و قهوه ای تیره برای مبلمان و قهوه ای مایل به مشکی برای میزتلویزیون به شما پیشنهاد می شود.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری

بهتر است در فضاهای مدرن از مدل ها و سبک های مدرن میزناهارخوری استفاده کرد چرا که این کار باعث منسجم تر شدن فضای خانه می شود و با این روش می توانید اتاق نشیمن تان را زیباتر جلوه دهید. ضمنا اگر خانه تان کوچک است یا اتاق نشیمنی کوچک در اختیار دارید بهتر است میز ناهارخوری تان را در فضای نشیمن قرار دهید چرا که این تغییر باعث بزرگتر دیده شدن اتاق می شود. برای ایجاد تنوع بیشتر می توانید میزناهارخوری با صندلی هایی با غیر همرنگ انتخاب کنید برای مثال یک میزناهارخوری سفید با صندلی های قهوه ای می تواند گزینه ی مناسبی باشد. مدل های محبوب و ماندگار دکوراسیون را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز