فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2545 روز پیش
بازدید 948 بدون دیدگاه

طراحی دیوار بخش اول

دیوار

بدون شک شکل، رنگ و به طور کلی بافت دیوار اتاق نشیمن تاثیر مهمی بر روی دکوراسیون کلی خانه می گذارد. در این مقاله سعی بر آن شده تا تعدادی از زیباترین مدل های دیوارهای تزیین شده در اتاق نشیمن و پذیرایی خانه های امروزی جمع آوری شود تا افراد علاقمند به طراحی داخلی به ارزش این قسمت از خانه پی ببرند. همانطور که می دانید مصالح و مواد اصلی که در بافت دیوارها استفاده می شود اغلب از بین کاشی، سرامیک، چوب و حتی پارچه های نخی و مخملی انتخاب می شود که به معنای واقعی کلمه هر فردی را راغب به لمس کردن آنها می کند. البته راه ها و مواد دیگری هم برای ایجاد بافتی منحصر به فرد بر روی دیوار اتاق نشیمن وجود دارد برای مثال ایده های خلاقانه ای مانند استفاده از پارچه هایی با نقش سه بعدی یا تابلوهای هنری تمام قد که کل دیوار را می پوشانند از جمله مدل های جالب و منحصر به فرد می باشند. اگر از لحاظ هزینه دارای محدودیت هایی هستید می توانید از روش های کم هزینه تری مانند رنگ های مولتی کالر یا رنگ هایی با بافت تکرار شونده ریز و درشت استفاده کنید که به صرفه تر از روش های دیگر خواهند بود. در ادامه شما را با چندین مدل آشنا خواهیم کرد که بسیاری از طراحان بزرگ عرصه ی دکوراسیون آنها را در دکوراسیون های مدرن و گران قیمت به کار می گیرند. محصولات چوبی زیبایی مانند میز ناهار خوری و دیگر محصولات را نیز میتوانید از ایران میز بیابید و آن ها را با طراحی دیوار خود ست کنید.

دیوار

در طراحی فضای اتاق نشیمن برخی خانه ها از سنگ های آنتیک استفاده می شود که تماما به سلیقه ی افراد بستگی دارد اما گرما و زیبایی این سبک از طراحی دیوار ها بسیار دلنشین بوده و می توان به سادگی رنگ غالب فضا، مبلمان، میز جلومبلی و عسلی و حتی فرش را با آن هماهنگ کرد و چیدمانی همگن و جالب را خلق کرد. یکی از زیباترین ترکیب های ممکن برای اتاق نشیمن با طرح دیوار سنگ آنتیک، مبلمان چرم یا جیر به همراه جلومبلی و عسلی شیشه ای و آباژور براق فلزی است که جلوه ای مدرن و کاملا جذاب به اتاق نشیمن می بخشد.

دیوار

پس از طراحی دیوار با استفاده از سنگ، نوبت به گرم ترین و دلنشین ترین متریال طراحی می رسیم؛ چوب! چوب از دیرباز مهمان خانه ها بوده و امروزه کاربرد آن مدرن تر و دقیق تر شده است چرا که این متریال شگفت انگیز می تواند در هرکجای خانه جای بگیرد و آن بخش را در صورت رعایت برخی اصول به زیباترین حد خود برساند. برای مثال از سرویس خواب چوبی و کمد و دراور درون اتق خواب گرفته تا جاکفشی و ساعت ایستاده، همه و همه از چوب ساخته می شوند و یا زیبایی آنها به نوعی به چوب و مشتقات آن بستگی دارد. رنگ چوب را بهتر است با توجه به سلیقه تان و اینکه چقدر رنگ در فضایتان احتیاج دارید انتخاب کنید؛ به طوریکه هر چقدر رنگ گرم تر به نطرتان مناسب تر بود از چوب های تیره استفاده کنید و در غیر اینصورت از چوب های با رنگ روشن تر استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ های گرم اگر بیش از حد در فضا وجود داشته باشند باعث خستگی زود هنگام چشم ها شده و فضا را دلگیر خواهند کرد.

مطالعه کنید:  رنگ دکوراسیون 2018

دیوار

یکی از مصالح پر کاربردی که حدودا از پنجاه سال پیش در ایران رواج پیدا کرده است، انواع مختلف کاغذ دیواری است. از کاغذ دیواری های با مدل تک رنگ ساده، طرح دار، تصاویر گرفته تا مدل های طراحی سه بعدی، همه و همه می توانند در فضای اتاق نشیمن به کار بروند در صورتی که بتوانید دیگر مقدمات و وسایل همراه و هماهنگ و یا متضاد و خنثی نسبت به همان مدل را در فضایتان بکار ببرید. برای مثال نمی توان طراحی دیوار ها را با کاغذ دیواری قهوه ای انجام داد و از مبلمان سبز فسفری استفاده کرد چرا که این دو ترکیب به ندرت با یکدیگر هماهنگ، متضاد و یا خنثی می شوند. بهتر است در کنار رنگ قهوه و یا مشکی از رنگ های زرد، سفید، کرم و نارنجی استفاده کنید چرا که کنتراست بالا و زیبای میان این رنگ ها ذهن هر بیننده ای را به چالش دعوت خواهد کرد. از طرفی، زیبایی این ترکیب ها را می توان با سبک مدرن و نیمه مدرن تکمیل کرد. به عنوان مثال می توان از مبلمان تختخوابشو، میز تلویزیون چوبی مدرن، صندلی راحتی با مدل نیمه فلزی یا شیشه ای استفاده کرد. گفتنی است در صورتی که فضایتان را به خوبی مدیریت کنید و وسایل مناسب با رنگ غالب و ابعاد فضایتان تهیه کنید، می توانید از ثبات این چیدمان تا بیش از ۵ سال اطمینان حاصل نمایید. در ادامه طراحی دیوار بخش دوم را مطالع کنید.

دیوار

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز