فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2764 روز پیش
بازدید 566 بدون دیدگاه

سال نو، اتاق خواب نو!!! – بخش دوم

اتاق خواب زیبا

در قسمت اول سری مقالات ” سال نو، اتاق خواب نو!!! ” به بررسی نقش تختخواب و روتختی در زیباتر شدن فضای اتاق خواب پرداختیم و در ادامه ی این سری از مقالات می خواهیم شما را با تاثیر دیگر وسایل دکوراسیون بر زیبایی اتاق خواب آشنا کنیم و از چندین روش و متد جدید برای تغییر دادن اتاق خواب برایتان توضیح بدهیم. اگر می خواهید فصل جدید و سال جدید را با دکوراسیون متفاوت و زیباتر آغاز کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مورد نیازتان راجع به دکوراسیون را به خوبی برایتان توضیح بدهیم. بسیاری از افراد در اتاق خواب خود تلویزیون دارند که میز تلویزیون مناسب و مورد پسند خود را در ایران میز بیابید.

تختخواب

کمد و دراور

از جمله اساسی ترین بخش های دکوراسیون اتاق خواب بعد از تختخواب، کمد و دراور هستند که بایستی با توجه به متد های صحیح و اصولی انتخاب شوند. از جمله متدهایی که می توانید از آن برای فضایتان استفاده کنید ترفند رنگ های هماهنگ است. به عنوان نمونه می توانید از رنگ های خاکستری و سفید برای ایجاد تغییر استفاده کنید. مثلا ترکیب یک کمد طوسی، خاکستری و یا نوک مدادی، می تواند با رنگ سفید یک دراور همراه شده و آن رامتحول کند. در کنار یک کمد و دراور زیبا می توانید از یک آباژور براق و فلزی استفاده کنید تا زیبایی ترکیب تان به بیشترین میزان خود برسد.

تختخواب

سرویس خواب

در دکوراسیون های حرفه ای و چیدمان هایی که تحت نظر متخصصین دکوراسیون داخلی صورت می گیرند، از سرویس خواب و هماهنگی بیشتر بهره می برند تا فضایی هارمونی و زیباتر در اختیار داشته باشید. سرویس خواب ها غالبا دارای کمد، دراور، میز آرایش و تختخواب هستند؛ حتی در برخی مدل ها که عمدتا در دکوراسیون اتاق کودک و سرویس خواب کودک دیده می شود که از یک مدل تشک بسیار هم رنگ و همچنین دارای ابعاد دقیق و مختص به همان تختخواب استفاده شده اند؛که این سرویس خواب ها می توانند بزرگترین معضل فضای اتاق خواب به نام بی نظمی و شلختگی را از بین ببرند. همچنین اگر می خواهید نظم و زیبایی را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید، از یک کتابخانه ی مناسب و زیبا نیز در فضایتان استفاده کنید تا علاوه بر قرار دادن کتاب هایتان در یک بخش آن، دیگر بخش های قفسه تان را برای مجسمه و… خالی نگه دارید.

تختخواب

در ضمن می توانید برای دانستن بخش های متخلف دکوراسیون و طراحی منزل به وبلاگ ایران میز مراجعه کرده و جدیدترین مقالات دکوراسیون را که روزانه توسط متخخصین تیم دکوراسیون ایران میز منتشر می شوند، مشاهده کنید و پس از آن وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون تان را با بهترین شرایط، ارسال رایگان و حمل طبقات و نصب رایگان، کالای مورد نظرتان را در نهایت لذت خربداری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله سال نو, اتاق خواب نو را بخوانید.

مطالعه کنید:  خرید تخت خواب مناسب شما
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز