فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2949 روز پیش
بازدید 1168 بدون دیدگاه

روش های انتخاب بهترین و مناسب ترین هود آشپزخانه

قدرت کافی

هود آشپزخانه

هر آشپزخانه ای نیاز به سیستم مناسب و قوی برای تهویه ی هوای داخل آن دارد و وظیفه ی تهویه ی هوای آشپزخانه به عهده ی هود و مکنده ی درون آشپزخانه است. برای داشتن فضایی زیبا و دلپذیر بهتر است از یک هود زیبا و همینطور قوی و مناسب استفاده کنید. با ما همراه باشید تا روش های موثر و سریع برای انتخاب هود و مکنده ی مناسب برای آشپزخانه تان را برایتان به خوبی توضیح بدهیم. برای دکوراسیون خود از میز تلویزیون و یا تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات چوبی ایران میز میتوانید استفاده کنید.

قدرت کافی

یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب هود مناسب، بهتر است به قدرت کافی و موتور با کیفیت آن توجه لازم داشته باشید.برای آشپزخانه های مدرن بهتر است از وسایل مدرن مانند میز ناهارخوری مدرن و زیبا استفاده کنید.

نقره ای یا سفید

نقره ای یا سفید

بسته به رنگ غالب و سبک آشپزخانه تان، می توانید از هود های با رنگ سفید یا نقره ای استفاده کنید. برای آشپزخانه های مدرن از رنگ نقره ای و مشکی و برای آشپزخانه های کلاسیک و قدیمی از هود های با رنگ سفید استفاده کنید. در کنار هود مناسب بهتر است از صندلی اوپن زیبا و شیک استفاده کنید.

 

میز ناهارخوری با رنگ زیبا

میز ناهارخوری با رنگ زیبا

میز ناهار خوری مدرن و ترجیحا با رنگ سفید می تواند برای آشپزخانه های مدرن استفاده کنید و از این رو بهتر است با توجه به سبک و نوع دکوراسیون آشپزخانه تان میز ناهارخوری تان را به درستی انتخاب کنید. از طرفی میز ناهار خوری چوبی و ام دی اف با محدوده ی رنگ قهوه ای می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای فضاهای کلاسیک، قدیمی و یا کلاسیک – مدرن باشد. انتخاب درست و صحیح میز ناهارخوری بر چگونه بنظر رسیدن اندازه ی فضایتان تاثیر بسیار مهمی دارد و بهتر است کاملا به این موضوع توجه داشته باشید.

آشپزخانه های اوپن پلان

آشپزخانه های اوپن پلان

برای فضاهای اوپن پلان بهتر است طوری فضا را دکور و چیدمان کنید که مبلمان تان را در مقابل فضای آشپزخانه تان قرار بگیرند و از طرفی بهتر است رنگ مبلمان تان را با رنگ غالب فضا و همینطور با سبک و نوع میزعسلی و جلو مبلی تان هماهنگ کنید تا زیبایی و هماهنگی فضایتان را به حداکثر میزان ممکن برسانید.

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

بجز وسایل ضروری، بهتر است از وسایل تزیینی مناسب مانند گلدان های زیبا اعم از شیشه ای و کریستال استفاده کنید و همینطور استفاده از آباژور های براق و زیبا از مدل های ایستاده گرفته تا مدل های رومیزی، می تواند فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن تان را به سادگی و زیبایی متحول کند. نقش وسایل جانبی و تزیینی برای خانه به قدری مهم و تاثیر گذار است که براحتی می توانند فضا و وسایل صروری خانه تان را تحت تاثیر قرار دهد و مشکلات فضایتان را تا حدودی از محدوده ی دید هر بیننده ای دور کند.

کابینت های زیبا

کابینت های زیبا

کابینت های زیبا و جادار، همانند کمد و دراور که در فضای اتاق خواب ضروری هستند، برای داشتن فضای زیبا و منظم در آشپزخانه تان، بهتر است از کابینت های مناسب و با کیفیت استفاده کنید و بسته به نوع و سبک دکوراسیون تان، می توانید از مدل های با کیفیت و زیبای چوبی، ام دی اف و یا از مدل های شیک و مدرن فلزی استفاده کنید.

مطالعه کنید:  دکوراسیون خانه های کوچک

قفسه های زیبا و مدرن

قفسه های زیبا و مدرن

قفسه های زیبا و مدرن و با رنگ های شیک می توانند به راحتی فضای خانه تان را متحول کنند و این موضوع ارتباطی به بخش خاصی از خانه ندارد و می توانید از آنها در هر بخش از خانه اعم از آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده کنید و از فضای زیبایتان لذت ببرید.

در ضمن می توانید نظرات وتجربه های مفید تان را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بیشتر از قبل شما را تا داشتن فضایی دلپذیر و شیک همراهی کنیم. روش های بهبود دکوراسیون فضای مدرن را در این مقاله بخوانید.

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز