فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2591 روز پیش
بازدید 938 بدون دیدگاه

رنگ آمیزی داخل آپارتمان مدرن

رنگ آمیزی

هر خانه ای نیاز به رنگ آمیزی دارد حتی خانه های به شدت کمینه گرا نیز از رنگ های زرد، قرمز و سبز روشن در دیزاین داخلی استفاده می کنند. رنگ آمیزی داخل آپارتمان مهم ترین بخش طراحی خانه است و اگر همه چیز به شیوه ای درست انجام شود طرح نهایی به شدت زیبا و شیک از آب در خواهد آمد به طوریکه هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد. در رنگ آمیزی آپارتمان ها خصوصا آنهایی که فضای خیلی کمی دارند بسیاری خود را محدود به رنگ های خنثی می کنند در حالی که گزینه های بسیار بیشتر و جذاب تری وجود دارد. متدی که در این مقاله قصد داریم آنرا معرفی کنیم شیوه ای بسیار جالب در طراحی آپارتمان را نشان می دهد. استفاده ترکیبی از رنگ های خنثی و رنگ های شاد و همینطور حضور چوب طبیعی در دکوراسیون، فضایی را خلق می کند که با هر متر و معیاری شیک، انرژی بخش و دوست داشتنی محسوب می شود. مورد دیگری که باید در رنگ آمیزی داخل آپارتمان حتما باید به آن توجه داشت بکار بردن طرح های متفاوت در هر یک از قسمت هاست به طوریکه هر اتاقی ویژگی خاص خودش را داشته باشد. محصولات چوبی خودتان را میتوانید با نوع رنگ آمیزی خود ست کنید و از محصولات ایران میز مانند میز ناهار خوری  , سرویس خواب , مبلمان و غیره استفاده کنید.

رنگ آمیزی

از اتاق نشیمن خانه شروع می کنیم؛ اتاقی که عموما در آن خبری از رنگ های شاد و قوی روی دیوارها نیست اما چشم ها بایستی سریعا جذب فرش رنگارنگ و همینطور شلف فلزی جالب آن شود. در طراحی اتاق نشیمن همه چیز باید در عین سادگی و خطوط صاف و مستقیم خلاصه شود، به غیر مبلمان راحتی و میز جلو مبلی خانه که طراحی مدرن و ساده آن می تواند باعث تغییر چشم گیر فضا شود، حتی لوستر و آباژور اتاق نشیمن هم بهتر است مدرن انتخاب شود و گفتنی است که شکل های هندسی به خوبی نشان دهنده مدرن بودن چراغ است. اما جالب ترین قسمت، شلف دیواری و یا کتابخانه ی مدرن اتاق است که بخاطر طراحی خاصش کتاب ها طوری دیده شوند که انگار در حال افتادن هستند. از اتاق نشیمن خانه که بگذریم به آشپزخانه می رسیم، ابتدا قسمت اوپن آشپزخانه است که نقش میز ناهارخوری را هم ایفا می کند، در این قسمت بایستی سه عدد چراغ آویز روی اپن با رنگ خاکستری نصب شوند تا دیزاین را بسیار شیک و زیبا نشان دهند. خود آشپزخانه هم با کابینت های چوبی و سفید تزیین شود که هم مدرن دیده می شوند و هم کلاسیک. توجه داشته باشید که فضای آشپزخانه بسیار کوچک به لطف طراحی هوشمندانه فوق العاده جالب اطراف درب و پنجره، به هیچ عنوان کوچک دیده نمی شود. در دکوراسیون خود از مبلمان راحتی جدید و بسیار زیبا استفاده کنید.

رنگ آمیزی

چیزی که رنگ آمیزی داخل آپارتمان را خیلی گرم و صمیمی نشان می دهد، حضور چوب طبیعی با رنگ طبیعی خود چوب در بیشتر بخش های خانه است. پنل های چوبی دیواری که از کف تا سقف کشیده می شوند، از راهروی ورود شروع می شود و در تمامی اتاق های خانه نیز تکرار می شود. راهروی ورودی آپارتمان هم می تواند یکی از جالب ترین قسمت های خانه باشد. دو طرف درب ورودی خانه دو عدد کمد لباس چوبی قرار می گیرد که یکی مخصوص آویزان کردن لباس و چتر و کیف است و دیگری مخصوص کفش ها طوریکه فضایی هم برای نشستن و پوشیدن کفش ها در نظر گرفته شده است، داخل این کمد یک ساعت نیز می تواند وجود داشته باشد تا همه افراد خانواده زمان ورود و خروج دقیق خود از خانه را بدانند. شاید وقتی در ابتدا می گفتیم این مدل دکوراسیون مختص خانه سه خوابه است باورتان نمی شد اما حقیقت همین است. مدل های ابتدایی اتاق خواب مربوط به دو فرزند خانواده بوده که توسط یک دیوار متحرک از هم جدا می شوند. این دیوار برای اینکه کل فضا یکپارچه و بزرگ بنظر برسد در این قسمت باز گذاشته شده است. خلاقیت در دیزاین هر دو اتاق فوق العاده جالب و زیاد است. نحوه قرار گیری تختخواب در یک اتاق و میز کامپیوتر در اتاق دیگر می تواند بسیار جالب بنظر بیاید و همچنین بهتر است یکی از اتاق ها پنجره داشته باشد و دیگری محلی مخصوص مطالعه داشته باشد.

مطالعه کنید:  دکوراسیون با مبلمان زرد

رنگ آمیزی

اتاق خواب والدین در برخی موارد از لحاظ اندازه از اتاق خواب فرزندان اندکی کوچکتر است اما سعی می شود تا با اختصاص یک تراس دلباز و زیبا کوچک بودن فضای اتاق خواب جبران شود. این سبک دکوراسیون به خوبی نشان می دهد که رنگ مشکی چقدر در اتاق خواب آرامش بخش جلوه می کند. برای اینکه فضای اتاق خیلی تیره دیده نشود، می توان درب بزرگ تمام شیشه ای برای تراس نصب کرد که در طول روز اتاق خواب را حسابی روشن کند. از طرفی وقتی نیاز به تاریکی داشته باشید، بایستی بتوانید به راحتی با کشیدن پرده ها فضا را دوباره تیره و تاریک کنید. در رنگ آمیزی داخل آپارتمان نباید دستشویی و حمام را از یاد برد. در این سبک دکوراسیون نیز رنگ های جذاب و چشم گیری مانند سبز لیمویی بسیار توصیه می شوند که در ترکیب با رنگ سفید بیش از پیش خودنمایی می کند.

رنگ آمیزی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز