فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2752 روز پیش
بازدید 632 بدون دیدگاه

دکوراسیون و نور پردازی با آباژور های رومیزی – بخش اول

نور پردازی

تاثیرات اباژور ها در دکوراسیون

دکوراسیون فضای خانگی، بخش ها و جنبه های مختلفی دارد و در تمامی موارد دکوراسیون و نورپردازی با یکدیگر همراه هستند و به صورت وابسته خواهند بود. از این رو در ادامه ی این مقاله به بررسی رابطه ی میان نور پردازی و دکوراسیون خواهیم پرداخت؛ همینطور نحوه ی ایجاد ارتباط موثر بین آنها با روش های مورد تایید کارشناسان دکوراسیون و طراحی داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر می خواهید فضایتان را با استفاده از اصول مدرن و محبوب تغییر دهید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم. میز تلویزیون و انواع آباژور را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

نور پردازی

اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب، با وجود وسایل متعدد و کاربری متفاوت خود، یکی از بهترین فضاهای ممکن برای ایجاد تغییر دکوراسیون است و می تواند نقطه ی عطفی برای ایجاد تغییری بسیار بزرگ باشد که بوسیله ی آن تمامی بخش های دکوراسیون خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه و راهرو ها تحت تاثیر قرار گرفته و متحول می شوند. هر انسان به طور معمول بین ۴ تا ۱۰ ساعت از شبانه روز خود را در اتاق خواب خود و یا اتاق خواب مشترک خود با همسرش می گذراند. با توجه به زمان زیادی که هر فرد در اتاق خواب و فضای تختخواب خود می گذراند، بایستی به کیفیت قرار گیری در این فضا و همینطور داشتن حداکثر آرامش ممکن توجه ویژه ای داشت چرا که استراحت کافی و مناسب می تواند کارایی مغز و بدن را برای انجام دادن فعالیت های روزانه تا بالاترین سطح ممکن موثر نگاه دارد و همین موضوع می تواند بر روابط فردی، اجتماعی،کاری و همینطور میزان رضایت شما از زندگی، میزان رضایتمندی همکاران و خانواده تان از شما تاثیر بسیار مثبت و شگرفی داشته باشد.

نور پردازی

با توجه به میزان خستگی و مدل انتخابی برای رفع این خستگی، افراد می توانند تختخواب، مبل تختخوابشو، مبلمان و یا صندلی راحتی را انتخاب کنند که هرکدام تا حدودی می توانند آرامش و آسایش را برای فرد به ارمغان بیاورند. اتاق خواب، با توجه به نامش فضایی برای خوابیدن و استراحت کردن بوده و یکی از مهم ترین وسایل موجود در آن تختخواب است که انواع مختلفی مانند تختخواب یکنفره، تختخواب دونفره، تختخواب دو طبقه و… دارد. از آنجایی که نظم برای داشتن ذهنی آسوده و آرامش ضروری است، لذا اهمیت کمد و دراور در اینجا مشخص می شود چرا که بیشتر به هم ریختگی های فضای اتاق خواب به لباس ها مربوط می شوند. اما برای داشتن هارمونی و هماهنگی بیشتر در فضای اتاق خواب می توان از یک سرویس خواب استفاده کرد تا علاوه بر تختخواب، کمد و دراور، یک میز توالت نیز در فضایتان وجود داشته باشد و با استفاده از آینه ی آن بتوانید همیشه با ظاهری آراسته از اتاق تان خارج شوید.

نور پردازی

در برخی اتاق خواب ها مانند اتاق خواب کودکان و نوجوانان از یک میز کامپیوتر نیز استفاده می شود و در برخی فضاها یک میز تحریر و یک صندلی ارگونومیک نیز در اتاق خواب وجود دارند و در اتاق خواب بزرگسالان معمولا این وسایل جای خود را با یک صندلی راحتی، یک میز زیبا و کاربردی عوض می کنند. حتی در برخی دکوراسیون ها، از یک ست مبل متناسب با اتاق خواب نیز استفاده می شود که بیشتر از اهمیت آن برای آسایش و راحتی، جلوه ی لوکس دارد. اهمیت نورپردازی از جایی مشخص می شود که در صورت عدم وجود نور کافی، حتی بهترین و زیباترین رنگ ها و ترکیب ها، به سادگی دیده نمی شوند و هیچ تاثیری نخواهند داشت؛ حتی در برخی موارد روشنایی ناکافی می تواند باعث از دست رفتن زیبایی فضای اتاق خواب و تاثیر مثبت دکوراسیون آن بشود، اما این مشکل را به سادگی می توان با قرار دادن آباژور های رومیزی و آن هم بر روی میز پاتختی و میز آرایش برطرف کرد، لذا همیشه بر وجود آباژور رومیزی در فضای اتاق خواب تاکید شده است و در دکوراسیون مدرن، میزان مصرف و بکار گیری آن در فضای اتاق خواب بیش از دو برابر شده است. دکوراسیون و نورپردازی با آباژور بخش دوم را مطالعه کنید.

مطالعه کنید:  مبلمان سفید

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز