فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2775 روز پیش
بازدید 883 بدون دیدگاه

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور – بخش چهارم

نورپردازی

آباژور های زیبا

در بخش های اول، دوم و سوم سری مقالات ” دکوراسیون و نور پردازی با آباژور ” راجع به دکوراسیون و نقاط مشترک آن با نور پردازی در اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه برایتان صحبت کردیم و در ادامه می خواهیم درباره ی بخش دوم دکوراسیون و نور پردازی با آباژور در آشپزخانه های با رنگ غالب روشن و سفید برایتان توضیح بدهیم. اگر می خواهید نکاتی تخصصی و مهم درباره ی دکوراسیون و نور پردازی آشپزخانه یاد بگیرید و یا قصد ایجاد تغییراتی هر چند کوچک در فضای آشپزخانه تان دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا چندین نکته ی کاربردی و محبوب را برایتان توضیح بدهیم. تاثیرات آباژور بر روی میز تلویزیون شما جلوه آن را بسیار زیبا تر میکند.

آشپزخانه

آشپزخانه سفید و روشن

نکات متفاوتی برای دکور کردن و همینطور تنظیم میزان نور مورد نیاز برای فضای آشپزخانه وجود دارد که از جمله ی آن نکات، استفاده از نور های با رنگ متعادل و هماهنگ است به طوری که طیف رنگ های سرد و گرم بایستی با یک نسبت با همدیگر ترکیب شوند تا بیشتر زیبایی و تاثیر را داشته باشند. برای مثال همانطور که بهتر است از آباژور های رنگانگ و دارای طیف های سرد ( آبی، سبز و … ) و گرم ( قرمز، زرد، نارنجی و … ) استفاده کرد تا رنگ های یک فضا دارای توازن بیشتری باشند، بهتر است در فضای آشپزخانه نیز از لوستر های مناسب و لامپ های نسبتا قوی استفاده کرد تا میزان روشنایی به حد مطلوب رسیده و کار در آشپزخانه لذت بخش و زیبا باشد. در آشپزخانه های دارای دکوراسیون روشن و یا سفید رنگ، می توان از لامپ های کمتری استفاده کرد چرا که رنگ روشن می تواند باعث افزایش حجم نور محیط شود و این موضوع در امر دکوراسیون می تواند به شما کمک شایانی بکند. برای مثال می توانید از صندلی اوپن با رنگ سفید و یا کرم برای ایجاد فضایی برای صرف میان وعده هایتان استفاده کنید تا از کوچکترین بخش های خانه تان بیشترین بهره را ببرید و گرمی و صمیمیت را به خانواده تان هدیه کنید.

نورپردازی

در بیشتر آپارتمان های امروزی، فضایی برای قرار دادن میز ناهارخوری در آشپزخانه وجود ندارد به این دلیل که وسایل آشپزخانه به قدری زیاد شده اند که دیگر جایی برای میز ناهارخوری وجود ندارد و همینطور مهم ترین علت، کوچک تر شدن آشپزخانه هاست که امکان قرار دادن میز ناهارخوری را از بین می برد. در این میان می توان از یک ترفند استفاده کرد که سال ها پیش مورد استقبال بسیاری از دکوراتور ها و متخصصین دکوراسیون قرار گرفت؛ این روش ساده چیزی نیست جز استفاده از وسایل کوچکتر و مدل های میز ناهار خوری کم جا، که می تواند سبکی مدرن و متفاوت به آشپزخانه هدیه کند. مدل های میز ناهار خوری کم جا به طور معمول به میزهای ناهارخوری شیشه ای، میز های ناهارخوری چوبی و فلزی و یا ترکیبی از این دو نقسیم می شوند تا هر چه بیشتر حس مدرن بودن را به فرد القا کنند و محیطی دقیق تر و شیک تر خلق کنند. در این فضا بهتر است از وسایلی مانند یخچال، فر، مایکروویو، و کابینت هایی با زمینه ی سفید و مشکی استفاده کنید تا تضاد و در عین حال هماهنگی بی نظیری بر فضایتان حاکم شود و چشمان هر بیننده ای را به خود خیره کند.

امتیاز محتوا
مطالعه کنید:  بهترین روش های خلق فضای بیشتر در آپارتمان های کوچک
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز