فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2777 روز پیش
بازدید 887 بدون دیدگاه

دکوراسیون و نورپردازی با آباژور – بخش سوم

نورپردازی

تاثیر آباژور در نور پردازی

در بخش های اول و دوم سری مقالات ” دکوراسیون و نورپردازی با آباژور های رومیزی ” درباره ی اهمیت نور پردازی و دکوراسیون در فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب صحبت کردیم و در این قسمت می خواهیم شما را با تاثیر نور پردازی و دکوراسیون مناسب آن در فضای آشپزخانه آشنا کنیم، فضایی که نور پردازی در آن نقشی بسیار اساسی و کاربردی دارد و نورپردازی صحیح می تواند حتی بر طعم و زیبایی غذا تاثیر مثبت داشته باشد. پس اگر می خواهید درباره ی دکوراسیون و نورپردازی آشپزخانه بیشتر بدانید و یا قصد ایجاد تغییراتی سریع و به صرفه را برای فضایتان دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. نور پردازی مناسب حتی جلوه خوبی برای میز ناهار خوری ارزان قیمت شما را دارا میباشد.

نورپردازی

دکوراسیون تیره

همانطور که می دانید دکوراسیون های رنگی به خصوص تم های تماما تیره و تم های تماما روشن، مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرند و نمونه های بسیاری از این دسته دکوراسیون های آشپزخانه های مدرن را می توانید به سادگی پیدا کنید و آن را در آشپزخانه تان اجرا کنید. در دکوراسیون های با تم تیره، بهتر است در هنگام روز از نور طبیعی و روشنایی خورشید بهره ببرید و پس از آن در هنگام شب با ترکیب رنگ های مختلف و دماهای مختلف نور، مانند نور آبی و سبز و دیگر طیف های نور سرد و در نقطه ی مقابل نور زرد و قرمز و دیگر رنگ های طیف گرم برای ایجاد توازن در فضایتان استفاده کنید تا زیبایی فضایتان بهتر دیده شود چرا که همین تعادل و ترکیب نور ها می تواند شما را به خوبی برای خلق دکوراسیونی جدید همراهی کند. برای مثال در فضای آشپزخانه و محدوده ی اوپن بهتر است از لامپ های آویز با طیف دمایی ترکیبی استفاده شود تا فضای اوپن برای صرف میان وعده و یا نشستن بر روی صندلی اوپن آماده شود.

نورپردازی

بهتر است بدانید که ترکیب رنگ مناسب و همینطور میزان روشنایی مناسب می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند. همچنین با استفاده از همین روش می توانید فضای اطراف میز ناهار خوری را تغییر دهید و نقطه ای کانونی برای صرف وعده های غذایی و ایجاد صمیمیت بین اعضای خانواده تان ایجاد کنید. در برخی فضاها، مکان مناسبی برای قرار دادن میز ناهارخوری در آشپزخانه وجود ندارد و یا آشپزخانه به قدری کوچک است که نمی توان میز ناهارخوری را در آن قرار داد و بایستی از فضای اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی برای میز ناهارخوری استفاده کرد. در این صورت بایستی توجه داشت که سبک انتخابی برای میز ناهارخوری تان بایستی با سبک میز تلویزیون، میز تلفن، مبلمان و مبلمان تختخوابشو و همینطور صندلی راحتی تان هماهنگ باشد و یا دارای تفاوتی جزئی باشد چرا که استفاده ی بدون الگو از وسایل با سبک های مختلف در یک فضا، تنها باعث آشفتگی و به هم ریختگی آن فضا می شود و تاثیر مطلوبی بر دکوراسیون تان نخواهد داشت. همانطور که بهتر است برای دکور کردن فضای اتاق نشیمن از آباژور استفاده کنید، تا میزان روشنایی و رنگ های فضا را تنظیم کنید، بایستی از لامپ ها و لوستر های زیبا و متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید تا به هنگام آشپزی کردن و یا سپری کردن زمان تان در آشپزخانه، از نور کافی بهر مند شویدو در صورتی که میزان روشنایی فضا به اندازه ی کافی نباشد، چشم ها به سرعت خسته می شوند و مهم تر از همه نمی توان رنگ صحیح غذا را تشخیص داد و گاهاً همین نکته می تواند باعث بدمزه شدن، بد رنگ شدن غذاها شوند و شما را در تزیین آنها گیج و سردرگم کند. در ادامه دکوراسیون و نور پردازی با آباژور بخش چهارم را مطالعه کنید.

مطالعه کنید:  ۲ عدد سرویس خواب کودک

نورپردازی

همچنین می توانید مقاله های مرتبط برای دکوراسیون فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب را در وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده و مطالعه کنید و تمامی وسایل دکوراسیون مورد نیاز تان را از فروشگاه اینترنتی ایران میز با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش بدهید و کالای مورد نظرتان را علاوه بر شرایط تحویل و پرداخت درب منزل، به صورت ارسال رایگان و حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز