فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2747 روز پیش
بازدید 886 بدون دیدگاه

دکوراسیون مدیترانه ای

مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای؛ این سبک شادترین و جسورانه ترین سبک برای دکوراسیون و چیدمان منزل است. در این سبک تلفیق رنگ ها و بافت ها حرف اول را می زند. چیزی که در این سبک طراحی دکوراسیون بیشتر به چشم می خورد استفاده از رنگ های خاص است. اگر قرار است از رنگ زرد استفاد شود، این رنگ دقیقا خورشید را مهمان فضاهای داخلی خانه شما می کند و گرما را به چیدمان تان هدیه می دهد. آبی ها نیز به همین شکل، رنگ های آبی که در این سبک استفاده می شوند شما را دقیقا یاد دریا می اندازد و بزرگی و زیبایی را برایتان تداعی می کنند. دکوراسیون فضاهای بیرونی که به این سبک طراحی شده اند، شما را به عمق آرامش می رسانند و می توانند لحظات بسیار زیبایی را برایتان خلق کنند. با ما همراه باشید تا با هم شاهد معجزه سبک مدیترانه ای در طراحی دکوراسیون منزل باشیم و به همراه شما تمامی بخش های خانه را مورد بررسی قرار دهیم. در دکوراسیون خود از یک میز تلویزیون زیبا و دیگر محصولات میتوانید استفاده کنید.

مدیترانه ای

طراحی ورودی به سبک مدیترانه ای

طاق های زیبا و جذاب نماد سبک مدیترانه ای هستند برای این که ورودی زیبا به سبک مدیترانه ای داشته باشید باید از در چوبی طاقی شکل که با گیاهان رونده سبز رنگ تزیین شده اند استفاده کنید. برای این که به جذابیت فضای تان اضافه کنید از چند گلدان با گل های قرمز استفاده کنید. استفاده از سنگ های مرمر را برای کفپوش ها فراموش نکنید. در ضمن برای فضای ورودی بایستی به نظم کفش، کیف، کلاه و پالتو ها دقت کافی داشته باشید تا فضایتان دلنشین و جذاب بنظر بیاید؛ در این میان جاکفشی می تواند مناسب ترین گزینه برای نظم بخشیدن به فضای ورودی باشد.

مدیترانه ای

طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

اتاق های نشیمن زیبا و جذاب که به سبک مدیترانه ای طراحی می شوند جزو شادترین فضاها هستند، به واسطه رنگ های زیادی که در آن استفاده می شود. ترکیب رنگ های شاد مثل ترکیب رنگ آبی و نارنجی و سبز باعث می شود تا حس و حال اتاق برای شما تداعی کننده حس دریا باشد. سبک مدیترانه ای طبیعت زیبای ساحلی را مهمان فضاهای داخلی، مبلمان و دکوراسیون منزل شما می کند. برای تکمیل این ویژگی بیاد ماندنی بهتر است از آباژور و میز عسلی و جلومبلی مناسب استفاده کنید اما بایستی سبک کالاهای انتخابی تان با سبک مدیترانه ای همراه و هماهنگ باشند چرا که در غیر اینصورت فضایتان جذابیت خود را از دست می دهد.

مدیترانه ای

طراحی اتاق غذاخوری به سبک مدیترانه ای

در سبک مدیترانه ای هم نشینی رنگ ها و بافت در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. اگر بنا به سلیقه خودتان می خواهید از رنگ های کرم و قهوه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید، می توانید از پرده های زیبا، کفپوش های با کیفیت و میز ناهارخوری خاص برای تغییر فضایتان استفاده کنید. اضافه کردن رنگ و بافت ها را می توانید به فرش ها بسپارید، مخصوصا فرش هایی که از رنگ های قرمز و آبی در آن ها استفاده شده است. این فرش ها به فضای شما جان می بخشند.

مطالعه کنید:  دکوراسیون بهاری و زیبا

مدیترانه ای

طراحی آشپزخانه به سبک مدیترانه ای

آشپزخانه های جذاب مدیترانه ای سرشار از حس خوب هستند و این حس خوب را مدیون رنگ های ملایم اما با نشاطی هستند که در آن ها استفاده می شود. تجهیزات آشپزخانه در این سبک بیشتر از جنس چوب تهیه می شود و ترکیب رنگ قهوه ای چوب و آبی فیروزه ای و کرم می تواند فضای شما را جذاب تر جلوه دهد. درب های طاقی شکل چوبی، لوازم دکوری آبی و صندلی اوپن با رنگ مناسب؛ آرامش دریا را مهمان آشپزخانه شما می کند. از این نوع دکوراسیون در دکوراسیون اتاق پذیرایی خود نیز میتوانید استفاده کنید.

مدیترانه ای

طراحی پاسیو به سبک مدیترانه ای

داشتن پاسیو های هیجان انگیز را با سبک مدیترانه ای می توانید تجربه کنید. رنگ های روشن برای مبلمان، صندلی راحتی، کوسن های دوست داشتنی با بافت های خاص و پنجره های طاقی شکل در کنار گل های سبز منظره ای استثنایی را برای گذراندن وقت یک بعد از ظهر بهاری برای شما به وجود می آورند.

مدیترانه ای

طراحی اتاق خواب به سبک مدیترانه ای

در اتاق خواب های زیبای مدیترانه ای علاوه بر همه اِلمان های قبلی، باید به این نکته هم توجه کرد که در این اتاق خواب ها در دسترس بودن و سادگی حرف اول را می زند. استفاده از تختخواب های راحت با روتختی های خوش رنگ و همینطور استفاده از کوسن در اندازه ها و رنگ های مختلف بسیار معمول و متداول است.

فروشگاه اینترنتی ایران میز با بیش از ۲۰۰۰ محصول با کیفیت، همواره می تواند بهه عنوان بهترین فروشگاه برای خرید لوازم چوبی و فلزی دکوراسیون باشد چرا که با کیفیت ترین محصولات چوبی و فلزی مورد نیازتان را می توانید با مناسب ترین قیمت و بهه صورت ارسال رایگان و حتی حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام ایران میز می توانید تخفیف ها و جشنواره ها باخبرر شده و محصول مورد نظرتان را با شرایط باور نکردنی خریداری کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز