فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2652 روز پیش
بازدید 556 بدون دیدگاه

دکوراسیون لوکس و جمع و جور

لوکس

دکوراسیون خانه کوچک

حتما شما هم می دانید که خانه های کوچک تر نسبت به خانه های بزرگ تر خیلی سریع تر بهم ریختگی را نشان می دهند. طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک به همین خاطر اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند چرا که یک خانواده هر چقدر هم کم جمعیت باشد بازهم نمی توان از بهم ریختگی، گرفتگی و شلوغ شدن خانه جلوگیری کرد. برای دوری از این موارد آزار دهنده موثرین راه، طراحی درست دکوراسیون خانه در همان ابتدا است. اگر می خواهید خانه ای جدید خریداری کنید یا اینکه چیدمان منزل خود را طراحی یا بازسازی کنید و از طرفی خانواده ای سه نفره هستید این پست به شما تعلق دارد چرا که قصد داریم به بررسی یک خانه لوکس و شیک طراحی شده برای یک خانواده سه نفره بپردازیم.در ایران میز میتوانید میز ناهار خوری ارزان قیمت با کیفیت بالا و دیگر محصولات چوبی مانند سرویس خواب , تخت خواب و … بیابید.

لوکس

این خانه برای یک خانواده سه نفره طراحی شده است. خانه ای که در عین طراحی شیک و خیر کننده اش همچنان از اِلمان های اساسی برای راحتی خانواده بهره می برد و به بیان دیگر راحتی را فدای زیبایی نکرده است. طراحی دکوراسیون داخلی منزل زیر هر بخشش می تواند چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشد، طوری که خانواده های کم جمعیت ایرانی نیز می توانند به آنها دسترسی داشته و از آنها بهره ببرند. نوع اتاق خواب و نورپردازی در بهتر جلوه دادن دکوراسیون تاثیر زیادی دارد.

لوکس

در این مقاله نیز، بررسی خانه را با اتاق نشیمن و پذیرایی آغاز می کنیم که محلی برای گردهم آمدن اعضای خانواده و همچنین مهمانان است. فضای این اتاق می تواند بسیار گرم و دعوت کننده طراحی شود و بخاطر وجود قالی رنگارنگ جلوی مبلمان و همینطور پانل های چوبی کف و دیوار، فضا تِمی تک رنگ گرفته و بسیار دنج و گرم خودنمایی کند. دیوار و مبلمان خاکستری رنگ نیز خیلی خوب خود را در این اتاق روشن و رنگین نشان می دهند. میز تلویزیون ساده می تواند بهترین گزینه برای این فضا باشد چرا که زیبایی دکوراسیون به سادگی و کیفیت قطعات بکار برده شده در آن بستگی دارد.

لوکس

همانطور که در بالا ذکر کردیم این خانه برای یک خانواده سه نفره طراحی شده است. اتاق خواب فرزند دختر این خانواده نشان می دهد که بسیا زیبا و دوست داشتنی طراحی شده است. البته اگر جنسیت کودک را ذکر نمی کردیم حتما شما هم با دیدن تم صورتی اتاق خواب درست حدس می زدید. این اتاق خواب پر است از عناصری که به دکوراسیون شخصیت و وقار خاصی می دهد، طوری که نه خیلی بچگانه بنظر برسد و نه خیلی رسمی. تمام وسایل مانند تختخواب، کمد و دراور، آباژور و… نیز خیلی مرتب چیده شده اند و همه چیز سر جای خود قرار دارد. کفپوش سفید رنگ نیز باعث می شود فضای اتاق بزرگ و جادار دیده شود.

لوکس

جزئیات در طراحی این اتاق خواب بسیار زیاد است اما این جزئیات طوری نیست که دکوراسیون اتاق را شلوغ و بهم ریخته و البته خیلی لوکس و رسمی نشان بدهد. تختخواب نیز بهتر است از مدل های عریض و زیبا تهیه شود که آرزوی هر خانم بوده و در زمره تخت های لوکس و شیک قرار می گیرد. اما در عین حال خود فریم تخت خواب بسیار ساده و بدون هر گونه نقش و نگاری طراحی و تزیین شود. سرویس خواب لوکس به طور کلی دارای چندین قطعه بوده که از جمله ی آنها می توان به کمد و دراور، میز آرایش، صندلی ست، چند عدد پاتختی مناسب و یک صندلی زیبا اشاره کرد؛ اما ممکن است بسته به مدل ها و طرح های مختلف برخی از این قطعات کم و یا زیادتر شوند.

مطالعه کنید:  روتختی اتاق کودک و نوجوان

لوکس

اما اتاق خواب والدین به شیوه ای کاملا متفاوت نسب به اتاق خواب فرزندشان طراحی می شود. در این اتاق دیگری خبری از رنگ های شاد با تم زنانه نیست بلکه فقط تم های تیره و مردانه حکمرانی می کنند. در وهله اول شاید فضای اتاق خیلی بزرگ بنظر برسد اما بخاطر قرار دادن آینه قدی در یک طرف دیوار، توهم باز بودن فضا به بیننده منتقل می شود. رنگ خاکستری تیره تم اصلی و تک رنگ بهترین انتخاب های ممکن برای این اتاق هستند اما برای اینکه فضا راحت و آرامش بخش جلوه کند بهتر است از پنل های رنگ روشن چوبی نیز استفاده شود.

لوکس

و در نهایت می رسیم به حمام و سرویس بهداشتی این خانه لوکس و زیبا که بخوبی نشان می دهد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شیک و البته راحت و آرامش بخش نیز نباید از اتاق های پنهان خانه مانند حمام و دستشویی نیز غافل شد. درب ورودی حمام و دستشویی می تواند به رنگ خاکستری تیره باشد اما بایستی طراحی دکوراسیون تان به گونه ای باشد که به محض وارد شدن به محیط، رنگ های شاد زرد و سفید خودنمایی کنند. ترکیب این رنگ های شاد با رنگ های سنگین و تیره تعادلی فوق العاده بین نظر والدین و همینطور فرزند خانواده ایجاد می کند. به همین خاطر می گوییم که این خانه برای یک خانواده طراحی شده است زیرا سعی شده در مکان های عمومی آن نظر تمامی اعضا لحاظ شود.

لوکس

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز