فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2533 روز پیش
بازدید 882 بدون دیدگاه

دکوراسیون شرقی

دکوراسیون شرقیهمواره مدل ها، سبک ها و متد های متنوعی در صنعت دکوراسیون و چیدمان منزل به کار می رود و هر فضایی با توجه به سبک رایج آن منطقه و همینطور سلیقه ی صاحب آن دستخوش طراحی و تغییر می شود. در این میان برخی متدها وجود دارند که به طور خاص به یک منطقه ی خاص تعلق دارند که از جمله ی آنها می توان به سبک های هندی، ایرانی، شمالی، اسکاندیناویایی و شرقی اشاره کرد. منظور از دکوراسیون شرقی و شبک چیدمان شرقی سبک های رایج در شرق آسیا مانند کشور های چین، ژاپن و کره است. چرا که در این سبک غنی و با وقار، معانی و مفاهیم بسیاری وجود دارد که هرکدام برخواسته از آداب و سنت های باستانی این اقوام است. در ادامه می خواهیم با ترکیب رنگ ها و طیف گرم رنگ های سبک زیبای دکوراسیون شرقی آشنا شویم پس اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید بهتر است با وبلاگ ایران میز همراه باشید.  همچنین محصولات چوبی مورد نیاز را در این مدل سبک ها میتوانید در ایران میز بیابید مانند میز ناهار خوری , تخت خواب , سرویس خواب یک نفره و غیره را در ایران میز مشاهده کنید.

دکوراسیون شرقی

در سبک دکوراسیون شرقی، از رنگ های گرم و متنوع استفاده ی بسیاری می شود و تقریبا بیش از ۷۰ درصد فضا را با طیف رنگ های گرم دکوراسیون می کنند. در همین راستا می توان وسایل و نقاط بسیاری از فضا را با این رنگ های گرم و زیبا تحت تاثیر قرار داد برای مثال مبلمان با رنگ شاد و جذاب، می تواند تغییری مناسب و شایسته برای فضای اتاق نشیمن باشد و در کنار آن می توان از مدل های میز عسلی و جلومبلی چوبی استفاده کرد اما بایستی توجه داشته باشید که این رنگ ها و طرح ها باید مقداری با رنگ فرش یا کفپوش فضا همخوانی داشته باشند و تضادی مستقیم بین وسایل موجود در فضا و کفپوش و فرش دیده نشود. از جمله دیگر وسایلی که می توان با استفاده از رنگ های گرم و متد دکوراسیون شرقی انتخاب کرد و با آن اقدام به تزیین فضای اتاق نشیمن کرد، میز تلویزیون است. بعد از میز تلویزیون می توان از مدل های مختلف بوفه و استند نیز استفاده کرد که یکی از ساده ترین مدل های هرکدام از این وسایل، مدل های ساخته شده از چوب و یا ام دی اف این اقلام چیدمان است.

دکوراسیون شرقی

از طرف دیگر، اتاق نشیمن در فضای منزل ایرانی، معمولا فضایی برای قرار دادن میز ناهارخوری نیز می باشد. میز ناهارخوری با توجه به انواع مدل ها و شبک های خود می تواند در شکل ها و ابعاد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از مدل های میز ناهارخوری شیشه ای گرفته تا میز ناهارخوری چوبی و ام دی اف، همه و همه می توانند برای فضای اتاق نشیمن شرقی مناسب باشند اما به شرطی که طراح و یا دکوراتور بتواند تناسبی در خور و زیبا میان وسایل و رنگ آنها و اجزای اصلی فضا برقرار کند. برای همگن سازی فضای اتاق نشیمن می توان از مدل های مختلف ساعت ایستاده و همینطور آباژور های مختلف استفاده کرد که زیبایی و جذابیت بیشتری به فضای اتاق نشیمن وارد شود. در کنار زیبایی و جذابیت، آباژور دارای ویژگی مهم و تاثیر گذاری است که در مبحث نورپردازی فضای داخلی بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد و آن تامین میزان نور مورد نیاز برای فضا است که هر فرد ممکن است در زمانی که بر روی مبل راحتی و یا مبل کلاسیک و استیل می نشیند و یا بر روی مبل تختخوابشو در حال استراحت است به یک مقدار نور معینی نیاز داشته باشد و این نور حتی اگر به صورت محدوده ای و کوچک نیز باشد می تواند نیاز فرد را برطرف کرده و از تاریک شدن اتاق جلوگیری کند چرا که در تاریکی هیچکدام از زیبایی های دکوراسیون داخلی مشخص نخواهند شد. چیدمان اتاق خواب به سبک هتل نیز در بعضی از دکوراسیون ها استفاده میشود.

مطالعه کنید:  خانه ی رویاییتان را خودتان دکور کنید!

دکوراسیون شرقی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز