فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2637 روز پیش
بازدید 912 بدون دیدگاه

دکوراسیون سقف ها و دیوارها – بخش دوم

طراحی دیوار

نکات کاربردی در دکوراسیون

استفاده از حداکثر سه کوسن برای تزئین و استفاده روی تختخواب کافیست. تعداد بیشتر کوسن ها نه تنها دست و پا گیر خواهد شد که مرتب کردن روزانه آن ها کار دشواری است و این مسئله فضای اتاق خواب را بیشتر به یک نمایشگاه شبیه می کند. قرار دادن دو یا سه کوسن، با طرح ها، بافت ها و اندازه های متفاوت می تواند سطح خالی تختخواب را به زیبایی پر کرده و کاربردی تر کند عموما برای یک تختخواب دو نفره به کار بردن دو بالش ۷۵ سانتی متری که خیلی پر و سفت نباشد، برای خوابیدن و دو کوسن کوچک مستطیل شکل در ابعاد حدود ۴۰*۳۰ سانتی متری برای قرار دادن آن ها زیر دست و گردن به هنگام مطالعه یا دیدن تلویزیون کفایت می کند البته از آنجایی که برخی از افراد به مواد پرکننده حیوانی چون پشم و پر آلرژی دارند، می توان برای پر کردن آن ها از الیاف مصنوعی کمک گرفت. نوع رنگ دیوار های خود را با محصولات ایران میز مانند سرویس خواب , میز ناهار خوری , مبلمان و غیره را میتوانید ست کنید.
طراحی دیوار

تاج تخت: تاج تخت به واسطه ظاهر دکوراتیوی که دارد بخش مهمی از دکوراسیون فضایی را که تخت خواب در آن قرار میگیرد تخت تاثیر قرار می دهد. در میان انواع مختلف تاج تخت ها ،مدل هایی که با پارچه پوشیده می شوند، به دلیل داشتن قابلیت هماهنگ کردن آن ها با پوشش دیوار ،پرده ها یا روکش مبلمان و روتختی معمولا بیشتر مورد توجه دکوراتورها قرار می گیرند چون به این ترتیب می توان با کمک پارچه تاج تخت فضایی یک دست ،منحصر به فرد و متفاوت پدید آورد که هر بیننده ای را جذب خود کند. البته باید این تاج دوختی تمیز و مرتب داشته باشد. همچنین یک تاج نرم با رویه ای پارچه ای، برای تکیه دادن و مطالعه بسیار راحت تر از چوب و فلز و .. خواهد بود. البته به این منظور انتخاب یک تاج تخت مجزا که به تختخواب متصل نباشد، اقتصادی تر و کاربردی تر خواهد بود. زیرا اگر تختخوابی بدون فریم تهیه کرده و تاج و تخت را به صورت جداگانه با پارچه و جزئیات دلخواه سفارش دهید یا خودتان آن را درست کنید و مانند یک تابلو درجای مناسبی درست پشت تخت خواب نصب کنید ،می توانید هر از چند گاهی برای آن پوششی جدید تهیه کرده و با ایجاد تغییراتی کوچک در اکسسوری ها چهره ای تازه ونو به فضا ببخشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله دکوراسیون سقف و دیوار ها بخش یک را بخوانید.

طراحی دیوار

نکات دکوراسیون داخلی:

دیدن منزل در قالب عکس: گاهی اوقات می توانیم با گرفتن عکس از منزلمان و سپس جا به جا کردن بعضی چیزهای روی دیوار یک شمای کلی از تغییرات را در خانه ی خود مشاهده کنیم و قسمت هایی از فضا که بیش از حد خالی یا پر باشد را برایمان آشکار می کند.

طراحی دیوار

چگونه مبلمان را روی فرش یا قالیچه سازماندهی کنیم؟

اگر فرش به اندازه کافی بزرگ باشد می توانید مبلمان را به گونه ای که پایه های آن روی فرش باشد سازمان دهی کنیم که این نوع چیدمان حس لاکچری بودن فضا به انسان دست می دهد، باید به این دقت کنیم که مرز بین چهار گوشه فرش و سطح زمین بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد. اگر که فضای کوچکی دارید یک انتخاب درست و به صرفه این است که فرش کوچکی در وسط باشد و پایه های مبل روی فرش نباشد. و گاهی وقت ها بودن پایه های جلویی مبل روی فرش یا قالیچه یک زیبایی بصری خاصی را به فضا می دهد.

مطالعه کنید:  چند روش کوتاه و کاربردی برای تغییر در اتاق نشیمن خانه تان

طراحی دیوار

یک نقطه ی کانونی ایجاد کنید: در هر تولیدی نقش افراد گرد آورنده آن آشکار و روشن است و در طراحی دکوراسیون داخلی نیز همین طور است. یک ستاره به عنوان نقطه کانونی در فضا ایجاد کنید و بگذارید که بقیه ابزار و لوازم نقش دوم داشته باشند در محیط! از همه لوازم نخواهید که نقش اصلی و کانونی داشته باشند که باعث ایجاد شلوغی بصری می شود. ممکن است نقطه کانونی شما یک هود دراماتیک در آشپزخانه باشد، یک جسم فلزی یا اثر هنری آزاد در اتاق نشیمن، یک تخت خیلی زیبا در اتاق خواب، نقطه کانونی شما هر چه باشد سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که جلب نظر کند.

طراحی دیوار

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز