فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2820 روز پیش
بازدید 848 بدون دیدگاه

دکوراسیون زمستانی و زیبا – بخش اول

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

مدل های مختلف دکوراسیون

در این سری از مقاله های ” دکوراسیون زمستانی و زیبا ” می خواهیم تعدادی از روش ها و متدهای دکوراسیون مختص فصل زمستان را برایتان بیان کنیم. اگر می خواهید تغییری در چیدمان بخش های مختلف منزل تان مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی ایجاد کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا با روش های کاملا به روز شده و کارآمد شما را تا داشتن فضایی دلخواه و زیبا همراهی کنیم. در این مقاله تنها به فضای آشپزخانه خواهیم پرداخت و در مقاله های بعدی به دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی و دیگر بخش های فضای خانه خواهیم پرداخت. میز ناهار خوری ارزان قیمت و کم جا را از ایران میز بخواهید.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

کابینت ها

در فصل های سرد بهتر است از رنگ های گرم و شاد بیشتر از قبل در فضایتان استفاده کنید و از جذابیت آنها بیشترین استفاده ممکن را ببرید. برای مثال می توانید از صندلی های اوپن فضای آشپزخانه تان را از رنگ های طیف نارنجی، قرمز، زرد، بنفش و دیگر طیف های شاد و تاثیر گذار انتخاب کنید تا در فصل های سرد، گرمی و زیبایی بیشتری را در فضایتان احساس کنید. اگر فضای آشپزخانه تان به اندازه ی کافی بزرگ است که می توانید یک میز ناهارخوری در آن جای بدهید چرا این کار را نمی کنید؟ تمیز کردن و سرو کردن غذا بر روی میز ناهارخوری، آن هم در فضای آشپزخانه، بسیار ساده تر از تمیز کردن و سرو غذا بر روی میز ناهارخوری در فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی است. اگر فضای کافی در اختیار ندارید که یک میز ناهارخوری بزرگ را در فضای آشپزخانه تان قرار دهید، می توانید از میز ناهارخوری کم جا استفاده کنید و مدل های متنوع و زیبای این میز ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط فروش، در منزلتان تحویل بگیرید و با توجه به سلیقه تان آن را چیدمان کنید.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

وسایل جذاب

از جمله نکاتی که هر متخصص و طراحی دکوراسیونی به آن توجه می کند، انتخاب وسایل با تنوع رنگی بالاست به نحوی که معمولا تضادی زیبا و طیفی هارمونی را شاهد خواهید بود. بنابراین در فضای آشپزخانه تان بایستی یخچال و فریزر و پس از آن دیگر اجزا مانند مایکروویو و دیگر وسایلتان مانند توستر، غذاساز و … را قرار دهید. رنگ های شاد اساسا اصلی ترین نقطه ی تمرکز در دکوراسیون زمستانی هستند و این ویژگی را می توانید در فضاهای دیگر مانند اتاق نشیمن و وسایلی چون میز تلویزیون، مبلمان، میز عسلی و جلومبلی و حتی مبلمان تختخوابشو به راحتی مشاهده کنید.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

در ادامه ی این سری از مقاله های : دکوراسیون زمستانی و زیبا ” باز هم از نکات و ترفند های تاثیرگذار برایتان خواهیم گفت. شما همچنین برای یادگیری بیشتر این نکات می توانید به وبلاگ ایران میز و یا وبسایت ایران میز مراجعه کنید و یا با عضو شدن در کانال تلگرام ایران میز می توانید از تخفیف ها و شرایط استثنایی فروش با خبر شوید و با کیفیت ترین کالاهای مورد نیاز برای دکوراسیون تان را از ما و با بهترین قیمت بخرید. میز ناهارخوری کم جا در تمامی دکو راسیون ها نقش موثری دارد.

امتیاز محتوا
مطالعه کنید:  دکوراسیون به سبک آفریقا یا مراکش؟
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز