فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2538 روز پیش
بازدید 568 بدون دیدگاه

دکوراسیون خانه سفید و مشکی

سفید و مشکی از جمله رنگ هایی هستند که وقتی کنار هم بکار روند، هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده دیده نخواهند شد. دکوراسیون منزل سفید و مشکی در فضاهای مدرن که رنگ سفید، تم اصلی خانه را تشکیل می دهد بسیار مناسب خواهد بود. آوردن رنگ سیاه با استفاده از الگوها و بافت های متنوع، فضای داخلی خانه های را به زیباترین شکل تزیین خواهد کرد. در این مقاله با مدل هایی آشنا خواهید شد که به سبک مدرن چیدمان شده اند و برای دور نشدن از تم تک رنگ، سیاه نیز به ترکیب وارد شده است. در دکوراسیون اتاق خوابتان را با استفاده از مدل های مختلف تخت خواب در ایران میز زیبا تر کنید.

سفید و مشکی

مدل مورد بحث ما دو خوابه و برای خانواده ای سه نفره با یک فرزند کوچک طراحی شده است. با وجود فزرند خردسال در خانواده، سعی شده چیدمان خانه خیلی باز و آزاد و تا حد ممکن روشن و دلباز باشد. در این بین رگه هایی شاید کم اما بسیار تاثیر گذار از رنگ مشکی هم در جای جای دکوراسیون خانه استفاده شده که کلاس و وقار بسیار خاصی به این خانه می دهد. مثلا در اتاق نشیمن، فرش و میز تلویزیون میزان کمی رنگ مشکی دارند اما بخاطر سفید بودن فضا، همین میزان کم هم به زیبایی خود را نشان می دهد. همانطور که گفته شد در اتاق نشیمن و پذیرایی، عناصری مانند فرش، میز تلویزیون و میز عسلی رگه های از رنگ مشکی در خود دارند. این رگه ها هر چند کم هستند اما کاملا جلب توجه می کنند. مثلا در مورد میز تلویزیون که از چند کشوی کوچک کنار هم تشکیل شده، حاشیه یا لبه میز، نواری مشکی کار شده که در ترکیب با تلویزیون سیاه رنگ و همینطور فرش و میز جلو مبلی، حالتی زیبا و با کلاس به خانه می دهد. در حقیقت با همین راهکارهای ساده می توان دکوراسیون منزل سفید و مشکی را به بهترین شکل تزیین کرد.

سفید و مشکی

نکته جالب دیگر در مورد این سبک کتابخانه ایی است که نقش پارتیشن را ایفا می کند. این کتابخانه بین اتاق نشیمن و میز ناهارخوری قرار می گیرند اما بخاطر وزن پایینش خیلی راحت قابلیت جابجایی دارد. همانطور که گفته شد در یک قسمت کتابخانه بین نشیمن و ناهارخوری قرار دارد و در قسمت دیگر این کتابخانه به کنار دیوار و پشت میز ناهارخوری منتقل می شود. با این کار پایه های مشکی میز و صندلی ناهارخوری در زمینه تقریبا بژ رنگ کف و سفید رنگ دیوار به زیبایی خودنمایی خواهد کرد. یکی از زیباترین قسمت های این سبک، راهروی ورود کوچک اما تاثیر گذار آن است. دکوراسیون منزل سفید و مشکی باید از همان ابتدا خود را نشان بدهد و چه مکانی بهتر از ورودی خانه برای این کار؟ کاشی های سفید و مشکی بهتر است مشابه طرحی باشد که در آشپزخانه بکار رفته و کمد لباس و رخت آویز نیز به صورت شناور روی دیوار نصب شوند. طرف دیگر دیوار یک نیمکت مشکی رنگ هم برای نشستن و پوشیدن راحت کفش ها تعبیه شود. البته نباید لامپ سقفی و آباژور جالب این مدل را نیز فراموش کرد. بعداز گذشتن از پارتیشن کوچک شیشه ای با فریم مشکی رنگ، به عنوان مثال می توان فضا را با قرار دادن پیانوی سفید و بسیار لوکس کنار دیوار چیدمان کرد.

مطالعه کنید:  چگونه می توانیم خانه ای به روز و زیبا داشته باشیم؟

سفید و مشکی

بعداز بررسی نشیمن و غذاخوری و راهروی ورودی، نوبتی هم باشد نوبت آشپزخانه است. آشپزخانه بایستی از سر تا پا با کاشی های شیک و زیبای سفید و مشکی تزیین شود. اپن آشپزخانه با کاشی هندسی سفید و مشکی مشابه با راهرو تزیین می شود اما داخل آشپزخانه کاشی های مستطیلی سفید ملقب به مترو با درز بندی مشکی رنگ نصب می شود. سه چراغ آویز زیبا نیز در یک طرف میز اپن، و در طرف دیگر یک قفسه دو طبقه به سقف می توانند فضای آشپزخانه کاملا خاص و دنج و گرم جلوه دهند. از آشپزخانه که رد شویم به یک راهروی باریک خواهیم رسید که به اتاق خواب والدین، کودک و حمام و دستشویی متصل می شود. در این قسمت اگر یک چراغ ادیسونی تک و ساده از سقف آویزان شود فضا بسیار جالب و زیبا خواهد شد. اتاق خواب والدین بسیار روشن با دیوارها و سقف سفید رنگ خواهد بود، اما رنگ های تیره و متضاد با سفید، دکوراسیون این اتاق را کامل و آرامش بخش نشان می دهند. این روند در اتاق خواب کودک کمی کاسته می شود و از رنگ های شادتری در انتخاب و چیدمان سرویس خواب، میز کامپیوتر و … استفاده می شود. اگر خانه ای با سقف بلند دارید مقاله دکوراسیون خانه با سقف بلند  را بخوانید.

سفید و مشکی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز