فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2517 روز پیش
بازدید 756 بدون دیدگاه

دکوراسیون خانه با رنگ روشن

روشن

اگر به دنبال دکوراسیونی ساده با قابلیت اجرا در تمامی منازل مسکونی با هر گونه معماری داخلی می گردید، مدل های آورده شده در این مقاله شما از سردرگمی نجات خواهد داد. دکوراسیون خانه با رنگ روشن سرشار از انرژی است و بدون استثنا هر بیننده در نگاه اول عاشق آن خواهد شد. یکی از مزایای بسیار مهم دکوراسیون های روشن، قابلیت اضافه کردن تقریبا تمامی رنگ ها به صورت تاکیدی است. برای مثال در یک اتاق نشیمن که رنگ غالب استفاده شده در آن سفید است، قرار دادن کوسن هایی به رنگ زرد و آبی، پرده هایی به رنگ قهوه ای و مجسمه ای به رنگ سیاه، دکوراسیونی بی نهایت زیبا و جذاب بوجود می آورد. البته اگر هم اکنون دکوراسیون منزلتان خنثی است، باز هم می توانید از روش چیدمان و انتخاب مبلمان و وسایل مدل های زیر ایده های مفیدی کسب کنید و آنها را در منزل خود پیاده کنید. فقط کافی است به نحوه استفاده از رنگ ها، چیدمان وسایل خانه و برخی مسائل تخصصی تر مانند تضاد در دکوراسیون داخلی توجه کنید تا شما هم از دکوراسیونی با ویژگی خانه های روشن و شاد بهره ببرید. تصاویر زیر راهنمای خوبی برای ایده گیری و تزیین دکوراسیون منزل مسکونی هستند. توجه داشته باشید که خرید اینترنتی تخت خواب و دیگر خرید ها را به راحتی در ایران میز بیابید.

روشن

برای روشن شدن موضوع به بررسی مدل اول می پردازیم. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در زمینه سفید اتاق نشیمن، از ترکیب رنگ آبی و زرد استفاده شده است. این ترکیب رنگ برای آنهایی که دوستدار طبیعت و گردشگری هستند بسیار مناسب است. ترکیب رنگی که از آسمان و آفتاب الهام گرفته شده به هیچ عنوان در مقابل دکوراسیون مدرن خانه قرار نمی گیرد. در همین قسمت نشیمن، دیوار پشت تلویزیون و میز تلویزیون از چوب طبیعی با رنگ قهوه ای روشن پوشیده شده تا علاوه بر لطافت و ظرافت بیشتر دکوراسیون، لوازم شیک و لوکس خانه با ظاهری زیباتر خودنمایی کنند. در طراحی مدرن، کنار اتاق نشیمن، پارتیشنی نصفه نیمه قرار می گیرد که محیط اتاق نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا می کند بدون اینکه آنرا بسته نشان داده و جریان و پیوستگی پلان باز خانه را بهم بزند. برای اینکه این دیوار نیز بدون تزیین باقی نماند، ساعت ایستاده ای بزرگ و بسیار شیک و هنری روی آن نصب می شود که به خوبی با دکوراسیون لوکس و ظریف نشیمن هماهنگ خواهد شد. دوباره پشت همین دیوار، تلویزیونی نصب نمی شود که افراد حاضر در فضای غذاخوری و آشپزخانه بتوانند از ادامه فیلم یا سریال مورد علاقه شان لذت ببرند. در مقاله مبل راحتی چرم و پارچه اطلاعاتی در این باره بیابید.

روشن

و اما مدل بعد که دکوراسیونی به مراتب ساده و خلوت تر دارد. وجود دیوار سفید و پنل های چوبی دیواری به رنگ روشن در کنار مبل راحتی به رنگ سبز، ظاهری ارگانیک و آرامش بخش به این خانه زیبا، ساده و به دور از شلوغی داده است. استفاده از کفپوش بتنی تا لامپ های کنار پنجره نیز نشان دهنده سبک صنعتی و مدرن این خانه هستند. مورد جالب دیگر قفسه های بسیار ساده و البته اطراف اتاق نشیمن و آشپزخانه است که البته باز هم مهر تاییدی بر سبک صنعتی می باشد. به آشپزخانه که می رسیم نهایت سادگی را در ظاهر آن مشاهده می کنیم، در آشپزخانه ی این سبک در قسمت بالای دیوار به غیر از قفسه های باز هیچ کابینتی وجود ندارد. سینک ظرفشویی نیز در نهایت سادگی انتخاب می شود و حتی نحوه چینش ظروف بر روی قفسه ها نیز طوری طراحی می شود که به ظاهر مینیمالی و ساده آشپزخانه صدمه وارد نکند.

مطالعه کنید:  روش های تغییر فضای خانه و مرتب کردن آن

روشن

و در نهایت به مدل سوم می رسیم که نهایت محافظه کاری را در استفاده از رنگ ها نشان می دهد. در این سبک اتاق نشیمن به رنگ گرم درآمده که تنها رنگ متضاد با آن، میز عسلی کوچکی است که رنگی خاص دارد. با این کار طراح می خواهد به ما بفهماند که کاربردی ترین عناصر در لوازم خانه می توانند نقشی بسیار مهم در زیبایی دکوراسیون داشته باشند. کنار اتاق نشیمن اتاقی کوچک برای کار و مطالعه در نظر گرفته می شود و روبروی آن، یک میز تلویزیون چوبی بزرگ روی پنل چوبی با رنگ روشن خواهد گرفت که در هر دو طرف آن فضاهای اصلی خانه مانند اتاق خواب و آشپزخانه و راهروی ورودی قرار دارند. اتاق مهمان نیز پشت دیوار چوبی تلویزیون قرار می گیرد.

روشن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز