فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2749 روز پیش
بازدید 882 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی زیبا

طراحی دکوراسیون پذیرایی متفاوت می تواند فضایی به یاد ماندنی و پر انرژی در هر خانه ای ایجاد کند. اتاق پذیرایی به عنوان ویترین خانه شما باید دارای طراحی متناسب با روحیات شما باشد تا میهمانان نیز تحت تاثیر انرژی شما قرار بگیرند. باید اعتراف کنم که داشتن اتاق پذیرایی با طراحی عجیب و غریب و غیر معمول در ایران برای بسیاری از ما یک فاجعه به حساب می آید و باید در طراحی دکوراسیون پذیرایی متفاوت و مدرن در خانه خود به روحیات دوستان و آشنایان تان نیز توجه نمایید. دکوراسیون اتاق پذیرایی متفاوت می تواند با اجرای چند ایده جدید و متفاوت و وسایل زیبا مانند مبلمان شیک و میز عسلی و جلومبلی با کیفیت صورت گیرد. یکی از ویژگی های اتاق پذیرایی متفاوت را می توان جلب توجه و تاثیر پذیری آن در بین میهمانان دانست که بیش از دکوراسیون های معمول و سنتی می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را دگرگون سازد. طراحی دکوراسیون پذیرایی متفاوت و شیک این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به راحتی نوع رابطه خود با دوستان تان را انتخاب نمایید. اگر شما به دنبال یک فضای دوستانه و صمیمی باشید و یا اینکه اتاق پذیرایی مدرن و رسمی را برای خانه خود برگزینید می توانید با طراحی های متفاوت و غیر معمول به خواسته خود برسید. هستن کسانی که در اتاق پذیرایی خود از تلویزیون استفاده میکنند که شما از ایران میز  میتوانید یک میز تلویزیون دیواری زیبا برای آن تهییه کنید

اتاق پذیرایی
در این مقاله قصد داریم به طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی بزرگ و مجلل بپردازیم اگر شما نیز ساکن یکی از خانه های وسیع با اتاق پذیرایی بزرگ هستید و بارها با تغییر چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی بزرگ خود نتوانسته اید به دکوراسیون ایده آل و متناسب با منزل تان دست یابید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید تا ضمن بررسی نکاتی برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی بزرگ و وسیع با چند طراحی صورت گرفته برای اتاق های پذیرایی بزرگ نیز آشنا شوید.
طراحی ایده آل برای دکوراسیون اتاق پذیرایی بزرگ مستلزم رعایت نکات زیادی برای رسیدن به نتیجه ای مناسب با پذیرایی بزرگ شماست در ابتدا باید بدانید که اتاق پذیرایی با مساحت زیاد همانقدر که می تواند مجلل و با شکوه به نظر آید در صورت طراحی نا مناسب می تواند شما و میهمانانتان را کلافه نماید. در اولین گام برای داشتن یک طراحی موفق باید نیازهای خود از اتاق پذیرایی را بدانید آیا قصد دارید از میز ناهارخوری نیز در اتاق پذیرایی استفاده کنید یا خیر و یا اینکه معمولا چه تعداد میهمان نیاز به پذیرایی و گذراندن لحظات شان به طور هم زمان دارند.

اتاق پذیرایی

تعداد مبلمان و مسیر رفت و آمد ورودی ها و خروجی ها و تعداد پنجره ها نیز مواردیست که باید قبل از شروع با طراحی به آنها توجه کنید. در گام بعد طرحی از آنچه که قرار است در اتاق پذیرایی بزرگ شما اجرا شود را در ذهن تجسم کنید ( ترسیم طرح بر روی کاغذ و یا با استفاده از نرم افزارها ایده بسیار بهتریست ) اما قدم بعد انتخاب رنگ اصلی طراحی است در این انتخاب به نقش مبل ها و پرده و نیز فرش مورد استفاده در اتاق پذیرایی همانند انتخاب رنگ دیوار ها و کف پوش اهمیت دهید. در گام بعد باید به اجرای طراحی در نظر گرفته پرداخت در این مرحله باید با ظرافت چیدمان لوازم را انجام داد و همواره به کانال های ارتباطی و در دسترس بودن تمام مناطق اتاق پذیرایی توجه کرد بهتر است در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی بزرگ با تقسیم مناطق اتاق پذیرایی و تعیین مکان های مجزا اما مرتبط به یکدیگر از بزرگی اتاق پذیرایی نهایت استفاده را برد، باید چیدمان مبل ها به گونه ای صورت گیرد که دقیقا مشخص شود مکان همنشینی ها کجاست و نیز فاصله مبلمان از هم باید به گونه ای باشد که ارتباط میان آنها قطع نشود. از دیگر موارد حائز اهمیت تعیین مکانی مناسب برای میز غذاخوری، بوفه و استند است که بهتر است در مکانی قرار داده شوند که از مسیرهای رفت آمد دور باشد اما در عین حال از بیشتر زوایای موجود قابل رویت باشند.

مطالعه کنید:  دکوراسیون بهاره
اتاق پذیرایی
در بسیاری از منازل شاهد استفاده از میز تلویزیون در دکوراسیون اتاق پذیرایی هستیم که همین امر اهمیت چیدمان تلویزیون به شکل صحیح و اصولی را در اتاق پذیرایی برای ما نمایان می کند اگرچه چیدمان تلویزیون در بسیاری از منازل بستگی به محل قرارگیری مبلمان ها دارد اما باید بدانیم که تلویزیون یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین لوازم منزل است که در همه مکان ها مخاطبین خاص خود را دارد و نباید نسبت به محل قرار گیری آن کم توجه باشیم. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید اتاق پذیرایی بدون تلویزیون و یا حداقل با تلویزون خاموش بسیار گرم تر و صمیمی تر خواهد بود زیرا شما در اتاق پذیرایی به همراه میهمانان بهتر می توانید ارتباط عاطفی و صمیمانه برقرار سازید با این حال در بسیاری از واحد های مسکونی امکان استفاده از تلویزیون در اتاقی جداگانه وجود ندارد و بدون شک چیدمان تلویزیون در دکوراسیون پذیرایی اینگونه منازل دارای اهمیت بسیار زیادیست ما در این مطلب روش های متفاوتی از نحوه قرار گیری وچیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی منازل مختلف برای شما تهیه کرده ایم تا طراحی های مختلف و نیز ایده های متفاوت برای چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی بتواند به شما در انتخاب بهترین مکان برای تلویزیون کمک نماید. با این وجود هرگز فراموش نکنید که اتاق پذیرایی مکان همنشینی های صمیمانه است و هرگز چیدمان مبلمان و مبلمان تختخوابشوی خود را که می تواند بسیار صمیمی و دوستانه صورت گیرد را فدای چیدمان تلویزیون و میز تلویزیون نکنید. برای انتخاب بهترین مکان چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی بهتر است مسیر دید تلویزیون از نقاط مختلف اتاق پذیرایی در نظر بگیریم تا بهترین مکان و مناسبترین زاویه را برای قرار دادن تلویزیون انتخاب کنیم.  در مدل های مختلف دکوراسیون از دکوراسیون مدیترانه ای صحبت های بسیاری میشود که در اینجا میتوانید در این باره اطلاعاتی کسب کنید.
اتاق پذیرایی
برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی خود باید به این نکته توجه نمایید که هیچ گاه نباید دکوراسیون سایر نقاط منزل خود مانند آشپزخانه و اتاق خواب را فدای اتاق پذیرایی نمایید. درست است که طراحی داخلی پذیرایی می تواند بیش از هر مکان دیگری در خانه شما به چشم آید اما به یاد داشته باشید که طراحی داخلی هر کدام از مناطق منزل شما مهم و مکمل یکدیگر هستند و چه بسا اهمیتی فراتر از اتاق پذیرایی داشته باشند. با این وجود همچنان اصرار می کنیم تا برای اتاق پذیرایی خود از طراحی زیبا و جدیدی استفاده نمایید. تا انتهای این مقاله چند طراحی داخلی پذیرایی را برای شما به خوبی شرح داده ایم که در آن ایده های زیبایی به کار رفته است شما می توانید با مشاهده و الگوبرداری از این طراحی ها، ایده ی بی نظیری را برای دکوراسیون اتاق پذیرایی خود اجرا نمایید.
اتاق پذیرایی
استفاده از فرش های زیبا با نقش و نگارهای متفاوت در دکوراسیون منزل به ویژه طراحی دکوراسیون پذیرایی شیک و زیبا برای ما ایرانی ها امری ضروریست آن قدر که شاید در کمتر خانه ای در ایران از گونه های مختلف فرش و قالی استفاده ای نشود. در ادامه ی این پاراگراف قصد داریم چند مذل دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک که با فرش های زیبا طراحی شده اند را به شما آموزش دهیم. امروزه در اکثر اتاق های پذیرایی دیگر خبری از پتو ها و پشتی های قدیمی که با وسواس و اصالت خاصی زیبایی خانه ها را دوچندان می کردند خبری نیست. اما اصالت استفاده از فرش در دکوراسیون پذیرایی خانه های ایرانی هنوز پابرجاست. امروزه در کنار مبلمان های مدرن و جعبه های جادویی بزرگ در دکوراسیون اتاق پذیرایی می توان زیبایی فرش های ایرانی را نیز تماشا کرد. اصالتی که نه تنها در ایران از یاد برده نشده است بلکه در سراسر دنیا نیز دارای طرفداران و مصرف کنندگان خاص خود است. اگر بخواهیم نقش فرش را در زیبایی دکوراسیون پذیرایی شیک و جذاب بیان کنیم می توانیم به نقش بسیار تاثیر گذار آن در ارتباط بین مبلمان اشاره نماییم که جذابیت و انرژی بی نظیری به دکوراسیون اتاق پذیرایی شما می بخشد. استفاده از فرش ضمن گرم نگه داشتن کف اتاق و چشم نواز کردن محیط، دارای نرمی و لطافت خاصیست که انرژی مثبتی به شما و مهمانانتان انتقال می دهد.

اتاق پذیرایی

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی شیک و با جذابیت ست بودن فرش ها با مبلمان و ساعت ایستاده تان بیش از لوازم دیگر اهمیت دارد زیرا این دو در کانون توجه قرار دارند و بیش از هر مکانی در اتاق پذیرایی از نزدیک لمس می شوند پس در انتخاب آن ها توجه ای ویژه داشته باشید. پیشنهاد میکنم در صورتی که مبلمان و فرش های شما با یکدیگر جور در نمی آیند استفاده از کوسن هایی با طرح فرش هایتان را نیز برای رسیدن به هارمونی بیشتر استفاده نمایید.

مطالعه کنید:  دکوراسیون کافی شاپ
امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز