فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2565 روز پیش
بازدید 722 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب سفید

سفید

چیزی که همه ما در همان بدو حضور در یک اتاق خواب سفید احساس می کنیم، آرامش و حس تمیزی و مرتبی در محیط است، دو خاصیتی که حضورشان در هر اتاق خوابی واجب است. فرقی بین اتاق خواب دو نفره یا تک نفره وجود ندارد، هر اتاقی که طراحی می کنید باید منعکس کننده شخصیت و ارزش های خودتان باشد. مهم تر از همه این است که اتاق خواب باید جایی برای آرام گرفتن و استراحت خود شما باشد. برخی افراد ممکن است دیوارهای اتاق خود را با رنگ های شاد تزیین کنند یا اینکه انواع و اقسام گیاهان را در اتاق خواب خود پرورش دهند، اما هستند افرادی هم که دنبال دکوراسیونی ساده بوده و تمرکز بیشتری روی مبحث چیدمان دارند. اتاق خواب هایی که در این مقاله آورده شده اند یک دست سفید بوده و هیچ ترسی از گرد و غبار یا کثیفی ندارند. بر کسی پوشیده نیست که رنگ سفید آرامش دهنده، روشن و دلپذیر است اما برای ایجاد نهایت تاثیرگذاری و آرامش در اتاق خواب، حضور مبلمان و لوازم شیک، اهمیت بسیاری دارد. این مبلمان و اکسسوری ها و هنر چیدمان آنهاست که به یک اتاق خواب سفید شخصیت داده و آنرا به مکانی خواستنی تبدیل می کند. در نظر داشته باشید که خرید اینترنتی سرویس خواب و دیگر محصولات را به راحتی در سایت ایران میز میتوانید انجام دهید.

سفید

در طراحی اتاق خواب سفید همانطور که از اسمش پیدا است تنها با رنگ سفید سروکار دارید و بنابراین باید لوازم سفید را در زمینه ای سفید به شیوه ای هنرمندانه جلوه بدهید. یکی از موثرترین راه ها برای این کار نورپردازی خلاقانه است. نورپردازی هندسی و توکار اتاق خواب زیر، جذابیت زیادی به فضای اتاق داده و آنرا از یکنواختی درآورده است. البته راه ساده تری دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از لامپ زمینی یا آباژور ایستاده است. اتاق خواب دوم دقیقا از همین روش استفاده می کند. شب ها استراحت و مطالعه در چنین اتاق هایی بسیار لذت بخش خواهد بود. فضای سفید زمینه ای عالی برای خودنمایی رنگ های قوی است، مثلا سبز را می شود خیلی عالی توسط گیاهان گلدانی و آپارتمانی به دکوراسیون اتاق وارد کرد. با این کار اتاق خواب خیلی دنج تر دیده خواهد شد. شکل بعد یک اتاق خواب بسیار ساده را نشان می دهد که به غیر تختخواب و تاج یک سره و بلند چوبی آن وسیله بزرگ دیگری در اتاق قرار ندارد. البته دیوار پشت تختخواب، گلدان زیبا و همینطور دو عدد چراغ خواب منحصر بفرد کنار تختخواب، ظاهری گرم و جذاب به این اتاق خواب مدرن و ساده داده است. میز تحریر و کتابخانه از جمله وسایلی است که در اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد.

سفید

اتاق خواب سفید اگر تماما سفید باشد خیلی سرد و بی انرژی دیده می شود که البته خیلی ها هم همین را از اتاق خوابشان می خواهند ولی آنهایی که خواستار اندکی گرما در اتاق خواب هستند، قطعا حضور لوازم چوبی طبیعی با رنگ طبیعی خود چوب، در ایجاد فضای گرم و دنج در اتاق خواب بسیار موثر خواهد بود. اتاق خوابی که در شکل های پایین این موضوع را به خوبی نشان می دهند. علاوه بر چوب طبیعی، یک عنصر طبیعی دیگر که همان گیاه سبز رنگ طبیعی است، شادابی را به فضای اتاق اضافه می کند. در مقالات پیشین بارها به این موضوع اشاره کردیم که رنگ های روشن خصوصا سفید، یک فضای محدود را بزرگ تر از آن چیزی که واقعا هست نشان می دهد. اگر اتاق خواب تان خیلی کوچک است و از طرفی پنجره ای مناسب هم برای ورود نور طبیعی وجود ندارد، بهترین راه حل پیش روی شما استفاده از وسیع از رنگ سفید در تمام قسمت های اتاق خواب است. در شکل های زیر همین کار را به بهترین نحو انجام داده اند. مشاهده می کنید که در اینجا بازهم از تضاد رنگ مشکی برای دوری از یکنواختی استفاده شده است. در این مقاله با طریقه تمیز کردن وسایل چوبی نیز آشنا شوید.

مطالعه کنید:  دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه

سفید

درست مانند هر اتاق دیگری که به سبک اسکاندیناویایی طراحی می شود، اتاق خواب آورده شده در شکل زیر نیز سادگی را هدف اصلی خود در طراحی قرار داده است. در کنار رنگ سفید، مبلمان اتاق خواب نیز کاملا مدرن بوده و برای گرمی بیشتر لوازم چوبی و رنگ های تیره تر مانند خاکستری و مشکی به صورت موثر حضور دارند. اتاق خواب نیز فضای به مراتب کوچک تری دارد و به همین خاطر از رنگ های مینیمال و کمینه گرا در دیزاین آن استفاده شده و ظاهری شبیه به یک تابلو نقاشی به اتاق خواب داده است.

سفید

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز