فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2577 روز پیش
بازدید 912 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب خانم های جوان

دخترانه

برای طراحی و تزیین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و کاربردی می توان از سبک ها و روش های متنوعی استفاده کرد. حتی ترکیب سبک های مدرن با رنگ های شاد و جذاب باعث ایجاد ظاهری پیچیده و در عین حال صمیمی و دوست داشتنی در اتاق خواب می شوند. در این مقاله با نمونه هایی آشنا خواهید شد که راهکارهایی متفاوت برای تزیین اتاق خواب دخترانه معرفی می کنند، حتی آنهایی که به رنگ های عموما دخترانه مانند صورتی و بنفش علاقه ندارند، در این مقاله با اتاق های دخترانه سرد و خنک نیز روبرو خواهند شد. بالاخره همه دخترها مثل هم نیستند و برخی رنگ های مردانه را بیشتر می پسندند. در مطالب پیشین بارها در مورد اهمیت دیزاین اتاق خواب صحبت کردیم، همه می دانیم که اتاق خواب یک فضای خصوصی است و از آنجایی که به ما احساس مالکیت تمام می دهد، باید آنرا مطابق با سلیقه، شخصیت و نظر شخصی خودمان طراحی و تزیین کنیم. برای اتاق های دخترانه شاید کار تزیین و شخصی سازی چالش برانگیز باشد چرا که بیشتر با رنگ های گرم و قوی مثل صورتی، سبز و زرد و بنفش روبرو هستیم که باید با احتیاط از آنها استفاده کرد. البته دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک حتما نباید از این رنگ ها استفاده کند، خیلی از اتاق های دخترانه با رنگ های سرد و تیره مانند خاکستری، طوسی و آبی تزیین می شوند. تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات را در ایران میز بیابید.

دخترانه

نحوه استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و مدرن نیازمند بررسی دقیق طرح های مشابهی است که با دقت و جزئیات کامل طراحی شده اند. در ادامه یکی از همین اتاق خواب ها را مشاهده می کنید که با رنگ صورتی و سفید به سبک دکوراسیون اتاق های پاریسی تزیین شده است. بهتر است که فقط یکی از دیوارها به رنگ صورتی باشد و باقی دیوارها و همینطور سقف یکدست سفید باشند، اما می توان با هوشمندی تمام، رنگ صورتی را به صورت جزئی در دکوراسیون اتاق تکرار کرد. مثلا بالش روی تختخواب و کوسن روی صندلی همگی صورتی انتخاب شوند. شاید فکر کنید در اتاق خواب های کوچک نمی شود از رنگی قوی و شاد مانند صورتی استفاده کرد اما همانطور که مشاهده می کنید اینکار حتی در اتاق خواب های خیلی کوچک نیز شدنی است. هنگام استفاده از رنگ های شاد و قوی در فضاهای کوچک باید به مقدار زیادی از رنگ های خنثی و سرد مانند خاکستری استفاده کنید. در اینجا رنگ صورتی فقط در تختخواب، روتختی، فرش کف اتاق و پرده ها آورده نشده اما باقی محیط یا به رنگ سفید است یا خاکستری، البته چوب هم در کنار صورتی فضای اتاق را گرم و دنج نشان می دهد. میز تحریر دخترانه و پسرانه از دیگر محصولات جذاب در زمینه دکوراسیون است.

دخترانه

در بالا گفتیم که برای داشتن یک دکوراسیون دخترانه شیک حتما نیازی نیست از رنگ های شاد و عموما دخترانه استفاده کنید. اتاق خواب های دخترانه هم می توانند با رنگ های سرد مانند خاکستری و طوسی تزیین شوند. حتی در اتاق خواب کودک دختر هم ترکیب های تیره با خاکستری و سفید و مقدار خیلی کمی رنگ صورتی کاملا مناسب بچه ها خواهد بود. درست مانند روش بالا، رنگ صورتی یا رنگ های گرم دیگر را می توانید توسط سرویس خواب و دکوری ها مانند آباژور یا روتختی و بالش و کوسن به دکوراسیون اتاق خواب وارد کنید. متاسفانه در بسیاری از اتاق های بچه ها و نوجوانان خبری از گیاهان سرسبز طبیعی نیست، مشخص نیست چه طرز فکری باعث شده از گیاهان گلدانی زیبا فقط در اتاق خواب بزرگسالان یا نشیمن و پذیرایی و در کنار مبلمان و یا بر روی میز عسلی و جلو مبلی استفاده شود و باقی اتاق ها از قلم می افتند. گیاه فضای اتاق را بسیار لطیف تر نشان داده و برای سلامتی کودک نیز مفید هستند چرا که هوای آلوده را تصفیه می کنند. اگر دکوراسیون اتاق خواب مدرن است، حتما چند عدد گیاه سبز و تازه در اتاق قرار بدهید چرا که در فضاهای مدرن گیاهان خیلی زیباتر خود را نشان می دهند.

مطالعه کنید:  ویژگی های میز و صندلی استاندارد اداری را بشناسید

دخترانه

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز