فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2913 روز پیش
بازدید 1439 بدون دیدگاه

تمام چیز هایی که درباره ی سگ ها باید بدانید

بی تفاوت بودن

نژاد های سگ

سگ ها موجوداتی بسیار دوست داشتنی و وفادار هستند که برخی افراد از آنها به عنوان حیوان خانگی شان استفاده می کنند و آنها را به فضای داخل خانه شان می برند. سگ ها نژاد های متفاوتی دارند، از سگ های هیکلی و بلند قد گرفته تا سگ های پا کوتاه و با مو های فرفری و مجعد؛ که هرکدام عادت های خاص خود را داشته و مواردی به طور اختصاصی برای نگهداری از آنها باید مد نظر داشت اما برخی اصول اولیه برای نگهداری از آنها برابر بوده و در ادامه ی این مطلب مهم ترین آن ها را برایتان توضیح خواهیم داد. کسنانی هستند که برای اینکه سگ ها میز ناهار خوریشان را خراب نکنند دنبال میز ناهار خوری ارزان قیمت هستند.

بی تفاوت بودن

سگ ها بطور کلی موجوداتی بدون نظر هستند و قضاوتی درباره ی شما نخواهند کرد. مثلا برای آنها تفاوتی ندارد که در یک آپارتمان کوچک و ساده زندگی می کنید یا یک کاخ مجلل با مبلمان شیک و گران قیمت؛ آنها بهرحال شما را به عنوان صاحبشان دوست داشته و به شما وفادار خواهند بود. این نکته شما را برای دکوراسیون کمک خواهد کرد، به گونه ای که فقط بخش بیرونی و ظاهری فضای نگهداری از سگ تان را با طرح ها و شکل های خاص دکور کنید و می توانید فضای داخلی آن را بسیار ساده و ابتدایی در نظر بگیرید.

بازیگوش بودن

بازیگوش بودن

تقریبا می توان گفت که تمامی سگ ها خراب کاری کردن را دوست دارند و اصولا علاقه دارند که آثار خود را در همه ی نقاط خانه بر جا بگذارند و این موضوع حتی برای سگ های مینیاتوری و پا کوتاه نیز صادق است. اگر نمی خواهید که وسایل تان مانند میز عسلی، مبلمان، میز ناهار خوری و… توسط سگ تان خراب شود و یا خراشی بر روی آن بیفتد، باید بگوییم که شما اصلا نباید حیوان خانگی داشته باشید چرا که از این خرابی ها نمی توان جلوگیری کرد.

کثیف کردن خانه

کثیف کردن خانه

تمامی سگ ها، حتی سگ هایی که کاملا اهلی و خانگی هستند، باز هم خصوصیاتی مشترک و شبیه به گرگ ها دارند. برای مثال محال است که به پیاده روی با آنها بروید و از داخل باغچه های گلی عبور نکنند و یا آب خوردنشان دقیق باشد و آب به بیرون از ظرف ریخته نشود پس بهتر است ظرف آب و ظرف غذای سگ و یا سگ هایتان را به دور از میز ناهارخوری، میز تلویزیون و یا صندلی راحتی تان قرار دهید تا احتمال آسیب دیدن و خراب شدنشان کمتر باشد.

نظافت

نظافت

رعایت نظافت سگ و یا هر حیوان خانگی دیگری، به نفع شما تمام خواهد شد، چرا که اولا از بیمار شدنش جلوگیری می شود و دوما مبلمان و صندلی های شما را کثیف نخواهد کرد. چرا که سگ ها علاقه دارند بر روی صندلی و مبلمان نرم لم دهند و بخوابند اما اگر بدنشان کثیف باشد؛ این علاقه ی آنها برایتان گران تمام خواهد شد. اما در صورت رعایت نظافت، سگ تان حتی می تواند بر روی صندلی راک تان بنشیند و یا استراحت کند.

مطالعه کنید:  10 توصیه برای استفاده از رنگ ها در اتاقتان

وسایل زیبا

وسایل زیبا

اگر فرزندتان به سگ و یا حیوان خانگی تان علاقه دارد و آنرا بسیار دوست دارد، بهتر است با بکار گیری خلاقیت، کمی فضایتان را در جهت این علاقه دکور کنید. مثلا از کتابخانه ی مدرن با شکل سگ استفاده کنید و یا مجسمه ای زیبا از یک سگ در اتاق فرزندتان قرار دهید تا روحیه ای شاد تر داشته باشد.

کنار هم بودن

کنار هم بودن

اگر خانه ای ویلایی و یا خانه ای با یک حیاط نسبتا بزرگ در اختیار دارید، بهتر است از یک میز ناهارخوری جمع و جور و یا یک میز قهوه خوری در آن استفاده کنید تا زیبایی فضایتان بیشتر از قبل شود و بعدازظهر ها بتوانید لحظاتی رومانتیک را در کنار خانواده تان تجربه کنید و حیوان خانگی تان هم کنارتان باشد. گام به گام تا انتخاب اجاق گاز را در این مقاله بخوانید.

 

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز