فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2695 روز پیش
بازدید 838 بدون دیدگاه

تاثیر رنگ در معماری داخلی – بخش دوم

رنگی

تاثیرات رنگ در دکوراسیون

در بخش اول سری مقالات ” تاثیر رنگ در معماری داخلی ” راجع به رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، سبز و آبی توضیحاتی برایتان قرار دادیم و در این بخش می خواهیم به بررسی رنگ های دیگر بپردازیم؛ از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش ها و رنگ های متناسب با شخصیت و فضای شما را برایتان توضیح داده و نکات تخصصی را به شما آموزش بدهیم. در ایران میز خرید تخت خواب , سرویس خواب , میز ناهار خوری و دیگر محصولات چوبی را به راحتی میتوانید انجام دهید.

رنگی

بنفش در انگشتر جادویی نشانگر تعادل و شکیبایی فرد است. همین شرایط نیز در دکوراسیون داخلی برقرار است، البته بخاطر اینکه بنفش هم رنگی چشم گیر است معمولا در کنار رنگ های خنثی استفاده می شود تا فضا متعادل شود. هر چه تناژ رنگ بنفش به قرمز نزدیک تر باشد فضا انرژیک تر و هر چه به آبی نزدیک شود فضا آرام تر دیده می شود. از جمله وسایلی که می توانند رنگ بنفش را به خوبی نمایش بدهند می توان به روتختی و سرویس خواب اشاره کرد.

رنگی

وقتی رنگ صورتی در انگشتری جادویی ظاهر شود نشانگر شادی است. اما در دکوراسیون داخلی تناژ صورتی خیلی تاثیر گذار است. صورتی روشن حالتی بچه گانه دارد در حالی که صورتی تیره آرام تر و عاشقانه تر است. تمام صورتی ها رنگ هایی زنانه هستند به همین خاطر گزینه مناسبی برای متعادل کردن فضاهای تیره و مردانه بشمار می روند. از این رنگ دوست داشتنی می توانید برای دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب و همینطور برای زیباتر شدن فضا در آباژور استفاده کنید.

رنگی

قرمز نشانگر حالت هیجان در انسان است. در معماری داخلی هم همینطور بوده و رنگی قوی و به شدت گیراست. توصیه می شود رنگ قرمز را با شدت کمتر استفاده کرده و آن را با رنگ های و الگوهای دیگر ترکیب کنید. بهترین راه برای آوردن رنگ قرمز به دکوراسیون استفاده از فرش های کلاسیک قرمز رنگ است مانند مدل های دستباف و عشایری. و س از آن می توان از میز کامپیوتر قرمز، صندلی ارگونومیک قرمز و یا مشکی و حتی کتابخانه با طیف قرمز – مشکی استفاده کرد.

رنگی

نارنجی نشان دهنده بی قراری است. در دکوراسیون داخلی نارنجی رنگی محرک محسوب می شود بنابراین بهتر است فقط اجزا یا مناطقی را به رنگ نارنجی انتخاب کنید که دوست دارید توجه مردم به آنها جلب شود. اگر می خواهید رنگ یکی از دیوارهای اتاق را نارنجی بزنید توصیه می شود آنرا با سایه های تیره انتخاب کنید مانند نارنجی مایل به قرمز. بر خلاف تصور عام که رنگ نارنجی را رنگی بشدت گرم و آزار دهنده تلقی می کنند؛ این رنگ می تواند به عنوان بهترین گزینه به عنوان روتختی برای شما باشد.

رنگی

زرد در انگشتر جادویی نشان دهنده تمرکز عمیق شخص است. در حالی که در دکوراسیون داخلی زرد رنگی شاد و انرژیک محسوب می شود. یکی از بهترین رنگ ها برای انرژیک نشان دادن دکوراسیون های سرد و خنثی (سفید، خاکستری و سیاه) ، استفاده از رنگ زرد است. البته از آنجایی که رنگ زرد باعث ایجاد تمرکز می شود، برای کتابخانه ها و اتاق کار مقداری رنگ زرد توصیه می شود. از طرفی مطالعات روانشناختی حاکی بر این هستند که رنگ زرد باعث افزایش تمرکز در کودکان می شود و استفاده از آن در وسایل خواب کودک مانند بالش، روتختی، تشک و یا بطور کلی سرویس خواب کودک، باعث افزایش تمرکز و بهره وری او خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر تاثیر رنگ در معماری داخلی بخش اول را مطالعه کنید.

مطالعه کنید:  اتاق نشیمن ایرانی و راه های تزیین دکوراسیون

رنگی

و در نهایت می رسیم به رنگ قهوه ای. قهوه ای در انگشتر جادویی نشانگر ترس و اظطراب است. اما در دکوراسیون داخلی اصلا اینطور نیست. قهوه ای رنگ خاک زمین، درخت و گیاهان و همینطور سنگ هاست. بنابراین نتیجه می شود که رنگ غالب زمین خنثی است. قهوه ای نیز رنگی خنثی محسوب می شود که برای آرامش بخشیدن و گرمی در فضا بسیار مناسب است. بیشترین کاربرد رنگ قهوه ای به اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی ختم می شود و در وسایلی چون مبلمان، مبلمان تختخوابشو، پرده ها،جلومبلی و عسلی و… بیشترین استفاده ی ممکن را دارد.

رنگی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز