فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2906 روز پیش
بازدید 2003 بدون دیدگاه

بهترین رنگ هایی که می توانید با مبلمان چرم قهوه ای استفاده کنید

آبی تیره و قهوه ای

مبلمان چرم

هماهنگ بودن رنگ های موجود در یک فضا همیشه مورد بحث بوده و هست پس در می یابیم که اهمیت فراوانی دارد و بهتر است از این ویژگی بسیار مهم غافل نشوید و از آن به نفع خودتان بهره ببرید. شاید بگویید که می خواهم این هماهنگی را در فضای خانه ام ایجاد کنم اما نمیدانم چطور آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهم؛ نگران نباشید، کافیست با ما همراه باشید تا روش های بسیار مفید و کارآمد را برایتان توضیح بدهیم تا بوسیله ی آنها بتوانید فضای خانه تان را زیبا و شیک دکور کنید. حتی اندازه ی خانه تان هم در این موضوع بی اهمیت بوده و نحوه ی دیده شدن چیدمان تان فقط به سلیقه ی شما و طرح مناسبی که انتخاب می کنید بستگی دارد. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و تخت خواب یک نفره و مبلمان را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

آبی تیره و قهوه ای

ممکن است بعضی از ترکیب های رنگی را مضحک و یا بسیار زشت تصور کنید اما کافیست آنها را فقط یک بار در فضایتان امتحان کنید تا تاثیر فوق العاده ی آنها را دریابید. البته بهتر است کمی منطقی برخورد کنید و از همراه کردن دو طیف رنگی بسیار روشن و یا بسیار تیره و همینطور رنگ های براق در کنار یکدیگر خودداری کنید تا انتخابی شایسته تر و شیک تر داشته باشید. از جمله وسایلی که می توانید برای قرار دادن در فضایتان انتخاب کنید آباژور بوده که وسیله ای دو منظوره است، هم از نظر نور پردازی و هم از نظر زیبایی و استفاده به عنوان کالای تزیینی؛ اما برای انتخاب آباژور مناسب بهتر است در اینگونه فضاها به گونه ای عمل کنید که رنگ پایه ی آباژور مقداری به رنگ مبلمان تان نزدیک باشد.

قهوه ای و طلایی

قهوه ای و طلایی

در این مدل بهتر است از رنگ غالب روشن استفاده کنید برای مثال می توانید دیوار هایتان را با رنگ سفید رنگ آمیزی کنید و یا کاغذ دیواری با رنگ سفید و یا کرم رنگ انتخاب کنید. بعد از رنگ غالب نوبت به کفپوش زیبا و هماهنگ می رسد که توصیه می کنیم کفپوش های فضایتان مقداری روشن تر از رنگ مبلمان تان باشد تا زیبایی مبلمان محو و یا کم اثر نشود. در عوض استفاده از میزعسلی چوبی با رنگی تیره تر از مبلمان تان بسیار در زیباتر شدن فضایتان موثر بوده و می تواند برای زیباتر شدن دکوراسیون تان به شما کمک کند.

قهوه ای و سفید – مشکی

قهوه ای و سفید – مشکی

ترکیب رنگی زیبایی که می توانید به همراه مبلمان قهوه ای تان استفاده کنید، ترکیب دو رنگ پر کاربرد سفید و مشکی است. با توجه به جایگاه مبلمان که در فضای اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی است، بهتر است از رنگ مشکی برای میز های مختلف اتاق مانند میز تلویزیون و میز قهوه خوری استفاده کنید و میز عسلی تان را با ایجاد یک تضاد زیبا و با رنگ سفید انتخاب کنید تا فضایی هارمونی هماهنگ در اختیار داشته باشید و در عین حال تضاد مناسب و ملموسی در فضایتان قابل مشاهده باشد. در ضمن کوسن های مشکی رنگ می توانند گزینه ای هوشمندانه برای این سبک فضاها باشند که اتفاقا رابطه ی خوبی با رنگ قهوه ای دارند.

مطالعه کنید:  فضای حیوانات خانگی

قهوه ای و قرمز – مشکی

قهوه ای و قرمز – مشکی

و حالا نوبت به ترکیب رنگ پرطرفدار قرمز – مشکی می رسد و جالب است بدانید که این رنگ بسیار سریع و به طرزی شگفت انگیز با طیف گسترده ی قهوه ای همراه می شود و به شما راحتی نسبتا زیادی برای انتخاب وسایل دیگر فضایتان مانند صندلی راک و یا صندلی راحتی تان می دهد. گفتنی است که صندلی راحتی مناسب و شیک یک آپشن و گزینه ی محسوس برای لوکس و زیبا بنظر رسیدن فضاهای خانگی محسوب می شود.

قهوه ای و نارنجی

قهوه ای و نارنجی

رنگ بعدی که مورد بررسی قرار می گیرد رنگ نارنجی است که بر خلاف تصور احتمالی تان، بسیار زیاد و در اندازه های بزرگ می توانید آن را با رنگ قهوه ای همراه کنید تا تاثیر بی نظیر آن را بر روی تمام فضایتان به طور جدی مشاهده کنید. این رنگ به گونه ای با طبف زیبای قهوه ای هماهنگ می شود که حتی تفاوتی ندارد شما از مبلمان مدرن در فضایتان استفاده می کنید و یا طرفدار مبلمان کلاسیک و قدیمی هستید؛ تنها نکته ی قابل توجه آن استقاده ی بجا و درست این رنگ است که نباید میزان مصرف رنگ نارنجی در فضایتان بیشتر از مقدار رنگ قهوه ای بکار رفته در فضای اتاق تان باشد.

رنگ های پایه و روشن

رنگ های پایه و روشن

رنگ های خاکستری، طوسی و نقره ای را می توان جزو مهم ترین رنگ های پایه در دکوراسیون فضاهای خانگی در نظر گرفت که می توانید آنها را در هر فضایی و برای هر نوع وسیله ای بکار ببرید اما بهتر است دقت داشته باشید که نباید در استفاده از این طیف رنگ در فضایتان زیاده روی کنید. در ضمن برخی از وسایل هستند که نمی توانند این رنگ را در خانه تان داشته باشند؛ برای مثال کتابخانه، میز تلفن، بوفه و استند را می توان از جمله مهم ترین وسایلی دانست که نباید از رنگ های پایه برای آنها استفاده کرد چرا که زیبایی و جذابیتی را که دارا هستند را نمی توانند به نمایش بگذارند. بهتر است برای این میز تلفن و کتابخانه از رنگ های قهوه ای، مشکی و سفید استفاده کنید و بوفه تان را در صورتی که خواهان فضایی مدرن هستید با بوفه ی مشکی و یا سفید رنگ دکور کنید و در غیر اینصورت بیشتر از طیف قهوه ای برای بوفه و استند تان بهره ببرید. خانه رویاییتان را دکور کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز