فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2773 روز پیش
بازدید 838 بدون دیدگاه

انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب – قسمت اول

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

رنگ دیوار ها و همینطور رنگ غالب فضا همواره مورد توجه دکوراتور ها و متخصصین دکوراسیون بوده و در اغلب موارد به عنوان اصلی ترین و مهم ترین انتخاب هر فضا به شما رفته است؛ چرا که انتخاب آن بر انتخاب دیگر وسایل تاثیر گذاشته و می تواند سبک و متد مورد استفاده برای دکوراسیون آن فضا را تعیین کند. اگر می خواهید کاغذ دیواری فضایتان را با توجه به نکات دکوراسیون و طراحی داخلی و همینطور اصول و روش های پر کاربرد انتخاب کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که در ادامه ی این مقاله می خواهیم شما را با چندین روش مورد تایید منخصصین دکوراسیون بین المللی آشنا کنیم. میتوانید کاغذ دیواری های خود را با سرویس خواب و یا میز ناهار خوری خود ست کنید.

کاغذ دیواری

تیره و روشن

در اتاق خواب های با دکوراسیون تیره و روشن سعی می شود تا از دو رنگ سفید و مشکی به عنوان رنگ غالب فضا استفاده کرده و در نهایت با یک نقطه ی خاص که دارای رنگ تند و خیره کننده است تعادل فضا را بر هم و زده و تضادی بسیار دلنشین و زیبا خلق کرد. برای مثال در فضای اتاق خواب با استفاده از سرویس خواب و یا تختخواب و کتابخانه با رنگ های سفید و مشکی و استفاده از کاغذ دیواری با رنگ زمینه سفید و طرح های مشکی می توان قسمت بیس و پایه را برای دکوراسیون سفید و مشکی با استفاده از کاغذ دیواری سفید و مشکی ایجاد کرد و برای تکمیل آن بهتر است از وسایل بیشتر مانند کمد و دراور استفاده کرد تا زیبایی دکوراسیون تان بیش از پیش قابل مشاهده باشد. از طرفی با استفاده از یک صندلی راحتی با رنگ متفاوت و تند می توان فضایی زیبا و دارای تضاد خلق کرد؛ بطوریکه همین تضاد موجود میان وسایل می تواند ذهن هر فردی را به خود مشغول سازد و در نهایت باعث بهتر دیده شدن دکوراسیون تان شود.

کاغذ دیواری

خوشبختانه روز به روز بر تعداد وسایل و کالاهای مورد استفاده در فضای اتاق خواب افزوده می شود به طوریکه در برخی فضاها دیگر جای مناسب و کافی برای قرار دادن تمامی وسایل مانند تختخواب، کمد، دراور، میز توالت، مبل تختخوابشو و یا آباژور های بزرگ وجود ندارد و تنها به قرار دادن برخی از این وسایل در فضا بسنده می شود. یکی از نکاتی که بایستی در دکوراسیون وسایل تان در اتاق خوابی با کاغذ دیواری سفید و مشکی در نظر بگیرید، وجود تضاد های بزرگ و در عین حال چشم نواز است چرا که تضاد میان رنگ وسایل مختلف نباید به گونه ای باشد که برخی از وسایل را به طرزی متمایز و جداگانه نمایش بدهد. همچنین باید دقت داشته باشید که وسایل تان بایستی دارای یک سبک باشند و از انتخاب و قرار دادن وسایل با سبک دکوراسیون متفاوت بدون روش و متد تایید شده خودداری نمایید چرا که تناقض نامتعارف و نامناسب می تواند به یکباره تمامی زیبایی دکوراسیون و چیدمان تان را زیر سوال ببرد و آن را بسیار نامناسب و غیر حرفه ای جلوه بدهد.

مطالعه کنید:  ساعت ایستاده

کاغذ دیواری

در قسمت بعد این مقاله می خواهیم راجع به کاغذ دیواری های رنگی و نکاتی که بایستی هنگام انتخاب و خرید وسایل دکوراسیون به ان دقت داشته باشید تا چیدمان نهایی تان به بهترین شکل ممکن تبدیل شود صحبت خواهیم کرد و پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. در ادامه مناسبترین کاغذ دیواری بخش دوم را مطالعه کنید.

کاغذ دیواری

همچنین تمامی وسایل چوبی و فلزی فضایتان را می توانید با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کنید و سفارش تان را به صورت ارسال رایگان و حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. علاوه بر آن شهروندان محترم تهران بزرگ و حومه می توانند محصول خود را با ویژگی پرداخت درب منزل مبلغ محصول تحویل بگیرند. با عضویت در کانال تلگرام ایران میز می توانید از تخفیف ها و جشنواره های متنوع ایران میز با خبر شده و بهترین وسایل دکوراسیون را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز